Fantasy Posted October 17, 2021 Share Posted October 17, 2021 Ben jij op zoek naar een nieuwe middenvelder? Stel hier je vraag en geef aan wat je belangrijk vindt voor de middenvelders in jouw tactiek. En niet onbelangrijk, wat is je budget? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 22, 2021 Author Share Gepost October 22, 2021 Zoek je nog een stofzuiger voor op het middenveld? André-Franck Zambo Anguissa is voor 15 miljoen op te halen bij Fulham. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 22, 2021 Author Share Gepost October 22, 2021 Moukoko wordt wel weer een enorme baas ook zeg Screen uit 2026 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost October 23, 2021 Share Gepost October 23, 2021 (edited) Ebrima Darboe, alleen voor zijn naam het halen al waard, is voor 3 miljoen op te pikken bij AS Roma. Leuke speler voor erg veel clubs denk ik. Edited October 23, 2021 by Urbeto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 31, 2021 Author Share Gepost October 31, 2021 Ezequiel Barco - Atalanta United Was in FM21 al een toppertje en dat is nu niet anders Voor een miljoentje of 7 wel op te halen vanuit Amerika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 Ik zit nu in mijn tweede seizoen met PSV en zoek een haalbare verdedigende middenvelder die meteen "wereldklasse" is. Mijn huidige middenvelders zijn Paulinho, Busio, Eustaquio en Marc Roca. Het moet er dus een zijn die haalbaar is en direct beter is dan deze vier. Eigenlijk dus een Almada-achtige verdedigende middenvelder ;-). Iemand suggesties? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiW. Gepost November 10, 2021 Share Gepost November 10, 2021 Osame Sahraoui, kan je transfervrij ophalen bij Valerenga en zal dan 1 januari 2022 aansluiten! Leuke creatieve speler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost November 11, 2021 Share Gepost November 11, 2021 Mohamed Ali Ben Romdhane is een naam die ik nog nergens voorbij heb zien komen, maar die zeker de moeite waard is. Ik heb hem in ieder geval op de shortlist staan in mijn Feyenoordsave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost November 17, 2021 Share Gepost November 17, 2021 Stephen Eustáquio is na seizoen 1 transfervrij op te pikken in Portugal, leuke speler! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost November 18, 2021 Share Gepost November 18, 2021 14 hours ago, Urbeto said: Stephen Eustáquio is na seizoen 1 transfervrij op te pikken in Portugal, leuke speler! Ook gehaald inderdaad, naar PSV na een jaar. Een jaar later voor 45 miljoen verkocht! Overigens is Mady Camara van Olympiakos nog een betere optie en ook goedkoop op te halen. Kost ongeveer 6 miljoen en is direct de beste middenvelder. Bij mijn broertje in de game is hij zelfs gehaald door City. Een absolute topper! Zie hier zijn profiel van een jaartje terug: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost November 18, 2021 Share Gepost November 18, 2021 37 minuten geleden zei Rob1981: Ook gehaald inderdaad, naar PSV na een jaar. Een jaar later voor 45 miljoen verkocht! Overigens is Mady Camara van Olympiakos nog een betere optie en ook goedkoop op te halen. Kost ongeveer 6 miljoen en is direct de beste middenvelder. Bij mijn broertje in de game is hij zelfs gehaald door City. Een absolute topper! Zie hier zijn profiel van een jaartje terug: Toon verborgen inhoud Ziet er ook zeker goed uit! Ben benieuwd hoe Eustáquio het bij mij gaat doen. Voor Eredivisiebegrippen is het sowieso een topper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffers Gepost November 18, 2021 Share Gepost November 18, 2021 (edited) 18 uur geleden zei Urbeto: Stephen Eustáquio is na seizoen 1 transfervrij op te pikken in Portugal, leuke speler! Off-topic: welke skin gebruik je? Ik ben wel gecharmeerd van het font van de rugnummers. EDIT: Never mind. Al gevonden. Edited November 18, 2021 by Jeffers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost November 18, 2021 Share Gepost November 18, 2021 1 uur geleden zei Jeffers: Off-topic: welke skin gebruik je? Ik ben wel gecharmeerd van het font van de rugnummers. EDIT: Never mind. Al gevonden. Voor de overige geïnteresseerden: dit is de Zealand skin voor FM22. Vind hem persoonlijk erg fijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost November 22, 2021 Share Gepost November 22, 2021 On 11/18/2021 at 1:34 PM, Urbeto said: Voor de overige geïnteresseerden: dit is de Zealand skin voor FM22. Vind hem persoonlijk erg fijn. Kun je een dergelijke skin nog in een al lopende save gebruiken of is dat niet mogelijk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 22, 2021 Share Gepost November 22, 2021 2 minuten geleden zei Rob1981: Kun je een dergelijke skin nog in een al lopende save gebruiken of is dat niet mogelijk? Skins kun je te allen tijde veranderen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GvH1995 Gepost November 23, 2021 Share Gepost November 23, 2021 Wat zijn goede opties voor aanvallende middenvelders? Hoewel het een lastige keuze was heb ik Tadic op zijn 33ste laten vertrekken naar Newcastle United voor 45 miljoen (winterstop eerste seizoen). Nu ik op zoek ben naar spelers die hem kunnen vervangen, kom ik steeds bij te dure spelers uit. Ik ben op zoek naar een type Tadic in de zin dat het een multifunctionele speler moet zijn die er ook direct kan staan. Dus indien mogelijk een LAM/RAM en CAM ineen. Daarnaast komen er bij Ajax uiteraard enorme talenten aan zoals Kalokah en van Axel Dongen. Vandaar dat de nieuwe aankoop een speler moet zijn die er gelijk staat. Voor de toekomst zit ik wel goed. Ik heb hier 35 miljoen euro voor beschikbaar. Adeyemi heb ik aan het begin van het eerste seizoen al aangetrokken. Hebben jullie wat suggesties? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arie Gold Gepost November 23, 2021 Share Gepost November 23, 2021 37 minuten geleden zei GvH1995: Wat zijn goede opties voor aanvallende middenvelders? Hoewel het een lastige keuze was heb ik Tadic op zijn 33ste laten vertrekken naar Newcastle United voor 45 miljoen (winterstop eerste seizoen). Nu ik op zoek ben naar spelers die hem kunnen vervangen, kom ik steeds bij te dure spelers uit. Ik ben op zoek naar een type Tadic in de zin dat het een multifunctionele speler moet zijn die er ook direct kan staan. Dus indien mogelijk een LAM/RAM en CAM ineen. Daarnaast komen er bij Ajax uiteraard enorme talenten aan zoals Kalokah en van Axel Dongen. Vandaar dat de nieuwe aankoop een speler moet zijn die er gelijk staat. Voor de toekomst zit ik wel goed. Ik heb hier 35 miljoen euro voor beschikbaar. Adeyemi heb ik aan het begin van het eerste seizoen al aangetrokken. Hebben jullie wat suggesties? Je zou voor Talles Magno kunnen gaan, echt een toppertje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GvH1995 Gepost November 23, 2021 Share Gepost November 23, 2021 Bedankt voor de tip! Die ga ik vanmiddag gelijk eens scouten. Wat kost hij doorgaans? Ik zag al goede verhalen over hem in andere topics voorbij komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arie Gold Gepost November 23, 2021 Share Gepost November 23, 2021 1 uur geleden zei GvH1995: Bedankt voor de tip! Die ga ik vanmiddag gelijk eens scouten. Wat kost hij doorgaans? Ik zag al goede verhalen over hem in andere topics voorbij komen. Heb hem bij PSV in het 2e seizoen aangetrokken voor rond de 10-15 miljoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arie Gold Gepost November 23, 2021 Share Gepost November 23, 2021 Zou ik als ik jou was Thiago Almada ook gelijk scouten, die staat er ook gelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GvH1995 Gepost November 23, 2021 Share Gepost November 23, 2021 Oké, dat moet dan met mijn budget wel goed komen. Staat ook op mijn lijstje. Volg jij ook Argentijnse en Braziliaanse competitie om potentiële talenten te vinden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arie Gold Gepost November 23, 2021 Share Gepost November 23, 2021 3 minuten geleden zei GvH1995: Oké, dat moet dan met mijn budget wel goed komen. Staat ook op mijn lijstje. Volg jij ook Argentijnse en Braziliaanse competitie om potentiële talenten te vinden? Ja die staan er bij mij standaard in, komen altijd leuke en goedkope talenten vandaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GvH1995 Gepost November 23, 2021 Share Gepost November 23, 2021 37 minuten geleden zei Arie Gold: Ja die staan er bij mij standaard in, komen altijd leuke en goedkope talenten vandaan Oké, dan ga ik die ook eens toevoegen. Nog andere competities die aan te raden zijn? In verband met de relatie Ajax en Denemarken ga ik de Deense competitie ook toevoegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arie Gold Gepost November 23, 2021 Share Gepost November 23, 2021 5 minuten geleden zei GvH1995: Oké, dan ga ik die ook eens toevoegen. Nog andere competities die aan te raden zijn? In verband met de relatie Ajax en Denemarken ga ik de Deense competitie ook toevoegen. Naast de 5 topcompetities en Brazilië/Argentinië is Portugal ook zeker een aanrader Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GvH1995 Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 Uiteindelijk zijn het Tiago Almada, Facundo Torres en Fabio Vieira (Porto) geworden. Mooie directe aanwinsten met veel potentie voor de toekomst. Neres ook maar laten gaan (contract van 1,5 jaar en ontevreden door speeltijd). Hoe gaat jouw PSV save? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts