Jump to content

Middenvelders

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Ik zit nu in mijn tweede seizoen met PSV en zoek een haalbare verdedigende middenvelder die meteen "wereldklasse" is. Mijn huidige middenvelders zijn Paulinho, Busio, Eustaquio en Marc Roca. Het moet er dus een zijn die haalbaar is en direct beter is dan deze vier. Eigenlijk dus een Almada-achtige verdedigende middenvelder ;-). Iemand suggesties? 

14 hours ago, Urbeto said:

Stephen Eustáquio is na seizoen 1 transfervrij op te pikken in Portugal, leuke speler!

FSXHFm2.png

Ook gehaald inderdaad, naar PSV na een jaar. Een jaar later voor 45 miljoen verkocht! 

Overigens is Mady Camara van Olympiakos nog een betere optie en ook goedkoop op te halen. Kost ongeveer 6 miljoen en is direct de beste middenvelder. Bij mijn broertje in de game is hij zelfs gehaald door City. Een absolute topper! Zie hier zijn profiel van een jaartje terug: 

Spoiler

Playing On The Edge: Dominating Possession with only one CB - Tactics,  Training & Strategies Discussion - Sports Interactive Community

37 minuten geleden zei Rob1981:

Ook gehaald inderdaad, naar PSV na een jaar. Een jaar later voor 45 miljoen verkocht! 

Overigens is Mady Camara van Olympiakos nog een betere optie en ook goedkoop op te halen. Kost ongeveer 6 miljoen en is direct de beste middenvelder. Bij mijn broertje in de game is hij zelfs gehaald door City. Een absolute topper! Zie hier zijn profiel van een jaartje terug: 

Toon verborgen inhoud

Playing On The Edge: Dominating Possession with only one CB - Tactics,  Training & Strategies Discussion - Sports Interactive Community

Ziet er ook zeker goed uit! Ben benieuwd hoe Eustáquio het bij mij gaat doen. Voor Eredivisiebegrippen is het sowieso een topper. 

18 uur geleden zei Urbeto:

Stephen Eustáquio is na seizoen 1 transfervrij op te pikken in Portugal, leuke speler!

FSXHFm2.png

Off-topic: welke skin gebruik je? Ik ben wel gecharmeerd van het font van de rugnummers.

EDIT: Never mind. Al gevonden.

Edited by Jeffers

Wat zijn goede opties voor aanvallende middenvelders?

Hoewel het een lastige keuze was heb ik Tadic op zijn 33ste laten vertrekken naar Newcastle United voor 45 miljoen (winterstop eerste seizoen).

Nu ik op zoek ben naar spelers die hem kunnen vervangen, kom ik steeds bij te dure spelers uit.

Ik ben op zoek naar een type Tadic in de zin dat het een multifunctionele speler moet zijn die er ook direct kan staan.

Dus indien mogelijk een LAM/RAM en CAM ineen.  

Daarnaast komen er bij Ajax uiteraard enorme talenten aan zoals Kalokah en van Axel Dongen.

Vandaar dat de nieuwe aankoop een speler moet zijn die er gelijk staat. Voor de toekomst zit ik wel goed.

Ik heb hier 35 miljoen euro voor beschikbaar.

Adeyemi heb ik aan het begin van het eerste seizoen al aangetrokken.

Hebben jullie wat suggesties?

37 minuten geleden zei GvH1995:

Wat zijn goede opties voor aanvallende middenvelders?

Hoewel het een lastige keuze was heb ik Tadic op zijn 33ste laten vertrekken naar Newcastle United voor 45 miljoen (winterstop eerste seizoen).

Nu ik op zoek ben naar spelers die hem kunnen vervangen, kom ik steeds bij te dure spelers uit.

Ik ben op zoek naar een type Tadic in de zin dat het een multifunctionele speler moet zijn die er ook direct kan staan.

Dus indien mogelijk een LAM/RAM en CAM ineen.  

Daarnaast komen er bij Ajax uiteraard enorme talenten aan zoals Kalokah en van Axel Dongen.

Vandaar dat de nieuwe aankoop een speler moet zijn die er gelijk staat. Voor de toekomst zit ik wel goed.

Ik heb hier 35 miljoen euro voor beschikbaar.

Adeyemi heb ik aan het begin van het eerste seizoen al aangetrokken.

Hebben jullie wat suggesties?

Je zou voor Talles Magno kunnen gaan, echt een toppertje!

3 minuten geleden zei GvH1995:

Oké, dat moet dan met mijn budget wel goed komen.

Staat ook op mijn lijstje.

Volg jij ook Argentijnse en Braziliaanse competitie om potentiële talenten te vinden?

Ja die staan er bij mij standaard in, komen altijd leuke en goedkope talenten vandaan

37 minuten geleden zei Arie Gold:

Ja die staan er bij mij standaard in, komen altijd leuke en goedkope talenten vandaan

Oké, dan ga ik die ook eens toevoegen.

Nog andere competities die aan te raden zijn? 

In verband met de relatie Ajax en Denemarken ga ik de Deense competitie ook toevoegen.

5 minuten geleden zei GvH1995:

Oké, dan ga ik die ook eens toevoegen.

Nog andere competities die aan te raden zijn? 

In verband met de relatie Ajax en Denemarken ga ik de Deense competitie ook toevoegen.

Naast de 5 topcompetities en Brazilië/Argentinië is Portugal ook zeker een aanrader