Geplaatst 17 oktober 20213 jr. Ben jij op zoek naar een nieuwe aanvaller of op zoek naar de Harry Kane van de Keuken Kampioen Divisie? Stel hier je vraag en geef aan wat je belangrijk vindt voor de aanvallers in jouw tactiek. En niet onbelangrijk, wat is je budget?
Geplaatst 22 oktober 20213 jr. Auteur Neres kennen we natuurlijk allemaal, maar Ajax verkoopt 'm hier in seizoen 1 voor slechts 10,25 miljoen aan Leicester. Koopje wel
Geplaatst 22 oktober 20213 jr. Ook Arezo is nog steeds voor niks op te halen, €875k. Screen uit 2024:
Geplaatst 22 oktober 20213 jr. Iemand die Preslav Borukov kan checken? Zal in het spel bij Zalaegerszeg spelen (maar is sinds vandaag transfervrij)
Geplaatst 24 oktober 20213 jr. 4 minuten geleden zei Fantasy: Wil je van hem ook een screentje posten uit 2026 in het future topic? Staat hoog op mijn lijstje bij Feyenoord voor als Sinisterra vertrekt
Geplaatst 25 oktober 20213 jr. Volgens mijn scout (Newcastle) een zeer goede aankoop voor de toekomst
Geplaatst 26 oktober 20213 jr. Haaland, Daka en Adeyemi zijn nog niet eens zo lang doorgebroken of Salzburg heeft de volgende topper alweer klaar staan: 1,94 lang, goede attributen en nog maar 18 jaar
Geplaatst 5 november 20213 jr. De nieuwe Arezo? Contract loopt na het eerste seizoen af bij Montevideo City Torque...
Geplaatst 10 december 20213 jr. 2 uur geleden zei Fantasy: Nog zo'n parel van Lokomotiva; Roko Simic! Zoon van Tatjana?
Geplaatst 29 december 20213 jr. In de jeugd van PSV zit een potentieel wereldvoetballer. Op FM scout in een simulatie won deze gast gewoon 5 keer de Ballon D'Or, scoorde meer dan 500 keer. Inmiddels ook bij de selectie gehaald, scoorde reeds als jongste doelpuntenmaker ooit in de Eredivisie in de wedstrijd tegen Ajax.
Geplaatst 11 januari 20223 jr. Houdt deze in gaten. Jude Soonsup-Bell Als je geld zat hebt zou ik tot 30 miljoen voor hem gaan. Als je minder TB hebt zou ik kijken of je hem voor 15-20 miljoen kan halen. Is perfect in de spits ook meer dan goed als AMR en AML. Heb gisteren gecheckt is 100% geen newgen. Is 18 in echt. Iedereen kan hem halen. Bij mij heeft ie al met 5 duels CL dit seizoen 3x basis 2x invaller 7 goals. Haaland heeft 0 CL goals met zelfde aantal duels maar wel 16 goals al in de PL. Gratis tip van ome Karel kijk maar wat je ermee doet.
Geplaatst 27 januari 20223 jr. echt een aanrader! kon hem in seizoen 3 voor slechts 20 miljoen ophalen bij RB Salzburg.
Geplaatst 1 april 20223 jr. Naam: Teemu PukkiClub: Norwich Nationaliteit: FinLeeftijd: 31Waarde: 9,4-14 miljoen (gekocht voor 10 miljoen) Screenshots: Spoiler
Geplaatst 4 april 20223 jr. Voor de challenge heb ik gebruik gemaakt van de laatste originele FM-versie: Naam: Pablo VegettiClub: Club Atlético Belgrano Nationaliteit: Argentijnse Leeftijd: 32Waarde: Niet te koop (Gekocht voor 3.1 miljoen) Screenshots: Spoiler
Geplaatst 5 april 20223 jr. Naam: Simone ZazaClub: Torino Nationaliteit: ItaliaansLeeftijd: 30Waarde: 8,6-10,5 miljoen (gekocht voor 5,25 miljoen) Screenshots:
Geplaatst 5 april 20223 jr. Op 27-1-2022 om 16:09 zei Oerlie: echt een aanrader! kon hem in seizoen 3 voor slechts 20 miljoen ophalen bij RB Salzburg. deze speler gaat inderdaad helemaal nergens over. in seizoen 2 gehaald naar Ajax en sloot het seizoen af met 38 wedstrijden gespeeld in totaal met daarin 63 goals en 12 assists. helaas door zijn clausule voor 80 Miljoen naar Manchester United maar wel goed voor mijn challenge. probeer bij Ajax mijn balans op te bouwen naar 1 Miljard in deze safe. begin nu seizoen 4 met een balans van 550 miljoen euro en heb nog veel waarde aan spelers kunnen behouden.
Geplaatst 7 april 20223 jr. Naam: Youssef El ArabiClub: Olympiakos Nationaliteit: MarokkaansLeeftijd: 34Waarde: gekocht voor 2,8 miljoen Screenshot:
Geplaatst 7 april 20223 jr. Naam: Matías Arezo Club: River Plate Nationaliteit: Uruguayaans Leeftijd: 17/18 bij aankoop, nu 20 jaar Waarde: Gekocht voor 1,5 miljoen nu 30 miljoen + waard Screenshot:
Geplaatst 13 april 20223 jr. Voor een paar tonnetjes op te pikken uit Ecuador, een ékte spits: Naam: Jhon Cifuente Club: Delfin SC Nationaliteit: Ecuadoriaans Leeftijd: 28 bij aanvang game (23/7/1992) Waarde: 95K - 950K (gekocht voor 375K) Screenshot: Spoiler