La Pulga Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 Hopelijk wel een game wat goed wordt ontvangen hier, ik ga em in ieder geval pre-orderen en dood grinden. Â Voor als je er nog niets van weet, hiervan een trailer. Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost September 16, 2021 Share Gepost September 16, 2021 Ik vermaak me vooralsnog prima met Super Smash en twee brawl games is voor mij net iets te veel van het goede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 16, 2021 Author Share Gepost September 16, 2021 6 uur geleden zei Grote Ree: Ik vermaak me vooralsnog prima met Super Smash en twee brawl games is voor mij net iets te veel van het goede. Â Vandaag inderdaad ook nog gespeeld. Â Voordeel van de Nickelodeon versie is dat ie op alle consoles uit komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 29, 2021 Author Share Gepost September 29, 2021 Ik weet dat jullie allemaal niet konden wachten maar het spelletje is een maandje uitgesteld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost September 30, 2021 Share Gepost September 30, 2021 9 uur geleden zei La Pulga: Ik weet dat jullie allemaal niet konden wachten maar het spelletje is een maandje uitgesteld. Ik ben ontroostbaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts