Jotew Gepost November 17, 2021 Share Gepost November 17, 2021 (edited) @rich ruzzian @Urbeto @RubenS2 @Jespresso Godsamme jullie maken ‘t me ook niet makkelijk met die uiteenlopende ideeën, haha! Zo had ik ookal zitten kijken naar Pro Vercelli en Virtus Verona. Man wat lastig Edited November 17, 2021 by Jotew Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 17, 2021 Share Gepost November 17, 2021 30 minuten geleden zei Jotew: @rich ruzzian @Urbeto @RubenS2 @Jespresso Godsamme jullie maken ‘t me ook niet makkelijk met die uiteenlopende ideeën, haha! Zo had ik ookal zitten kijken naar Pro Vercelli en Virtus Verona. Man wat lastig Zal ik nog maar even wachten met die banner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 17, 2021 Share Gepost November 17, 2021 1 minuut geleden zei Daniell: Zal ik nog maar even wachten met die banner? Lijkt me verstandig, ik ben 't helemaal kwijt Laat jouw licht er eens even over schijnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 17, 2021 Share Gepost November 17, 2021 1 minuut geleden zei Jotew: Lijkt me verstandig, ik ben 't helemaal kwijt Laat jouw licht er eens even over schijnen Ik heb weleens een aantal clubs met logo's en kits op een rij gezet en m'n vrouw daar de mooiste uit laten kiezen, was een groot succes! Misschien heb je er wat aan, misschien niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 17, 2021 Share Gepost November 17, 2021 2 minuten geleden zei Daniell: Ik heb weleens een aantal clubs met logo's en kits op een rij gezet en m'n vrouw daar de mooiste uit laten kiezen, was een groot succes! Misschien heb je er wat aan, misschien niet Als je eenzaam en alleen thuis zit heb je daar inderdaad niet veel aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 17, 2021 Share Gepost November 17, 2021 4 uur geleden zei Jotew: Als je eenzaam en alleen thuis zit heb je daar inderdaad niet veel aan Pisa is mss ook een leuke optie, hebben met Lorenzo Lucca een leuke jonge spits rondlopen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 18, 2021 Share Gepost November 18, 2021 11 uur geleden zei Steels: Pisa is mss ook een leuke optie, hebben met Lorenzo Lucca een leuke jonge spits rondlopen! Keuze is inmiddels toch Palermo geworden! Desondanks dank voor het meedenken ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts