Jump to content

Wat wordt je eerste team in FM 2022?

Richarð.
 Share

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Rolandio Dorio:

Denk je dat we die erin kunnen krijgen via dat fake verhaal ? Zoals Duitsland en de clubnamen weer in eren herstellen :classic_cool:

Nee, het verwijderen van die bestanden helpt niet om de staff van Ajax terug te krijgen. Daarvoor is het wachten op een goede database/MU Update.

Dan ga ik daar op wachten. Top dat mensen de tijd nemen om zulke updates te maken. Zal mijn spel plezier in ieder geval 100% ten goede komen. Na een harde dag werken genieten van het spelletje zoals het bedoeld had moeten zijn. Alle clubs met echte namen en zeker alle staffleden bij alle clubs. 

Bedankt voor het doorgeven dat dit dus niet aan de beta ligt.

11 uur geleden zei Jotew:

Ik twijfel met welk team ik ga starten..

- Sochaux

- Le Havre

- Kaiserslautern

- Sampdoria

- Schalke 04

- Kaiserslautern

- Braunschweig

- Palermo

Jullie nog ideeen? 

Genoeg ideeën, maar het blijft deze beta ondanks urenlang teams bekijken tot nu toe alleen bij ideeën.. heel irritant.

Mijn lijstje:
- Venezia
- Vitesse of NEC
- SC Heerenveen
- Valencia
- Celta de Vigo
- Dynamo Dresden
- of toch een team in Scandinavië? :D

12 uur geleden zei Jotew:

Ik twijfel met welk team ik ga starten..

- Sochaux

- Le Havre

- Kaiserslautern

- Sampdoria

- Schalke 04

- Kaiserslautern

- Braunschweig

- Palermo

Jullie nog ideeen? 

FC Metz? Goede opleiding én connecties met Generation Foot in Senegal.. 

1 minuut geleden zei Mordurette:

Oostenrijk is een leuke competitie, net als Zwitserland bijvoorbeeld.

Ja, alleen wordt de competitie op zich na een periode wellicht te gemakkelijk. Ben daar nooit een save begonnen, dus dat trekt me wel. Weet jij trouwens hoe het jaar in Letland loopt. Kalender jaar of net als NL enzo?

23 minuten geleden zei MNie:

Ja, alleen wordt de competitie op zich na een periode wellicht te gemakkelijk. Ben daar nooit een save begonnen, dus dat trekt me wel. Weet jij trouwens hoe het jaar in Letland loopt. Kalender jaar of net als NL enzo?

Baltische staten kennen een kalenderjaar (althans, in FM20).

4 minuten geleden zei Titan:

Baltische staten kennen een kalenderjaar (althans, in FM20).

Dat is voor mij altijd een no go, omdat je dan in de knoop komt met Europese wedstrijden. Niet dat het onmogelijk is, maar ik heb die wedstrijden liever tijdens het seizoen.

Ik twijfel nog tussen onderstaande teams... ;e (Droevig, I know)

• FC Sochaux
    Een club met een geweldige jeugdopleiding en talenten, echter is het wel in Frankrijk wat mij altijd op de één of andere manier wat minder trekt. Anderzijds is het ook wel weer een uitdaging om PSG op den duur van de troon te stoten. Heb er wel leuke novelles over voorbij zien te komen. Echter wil ik ook weer niet dat het talent er met bossen door komt zonder daar zelf wat voor te hoeven doen..

• FC Schalke 04
    Als fanatiek Twente supporter heb ik natuurlijk altijd al iets gehad met deze club. Ben er meerdere keren geweest en uiteraard is het een mooie uitdaging om ze weer richting de Bundesliga te helpen en Schalke terug te brengen richting de top van de Bundesliga. Keerzijde is wel dat ik mijn laatste save in FM21 ook in Duitsland heb gezeten met Osnabruck.

• SSD Palermo
    Een gevallen club weer terugbrengen richting de Serie A door goed beleid en meer te investeren in de jeugd. Ligt genoeg uitdaging bij deze club. Hier moet echt gebouwd gaan worden.

Wat zouden jullie doen? :) 

@Jotew

Ik heb zelf goede ervaringen met Sochaux en staat op mijn lijstje om nog eens te doen. Je hebt daar genoeg uitdaging, zeker als je besluit om vooral eigen jeugd te gebruiken. Je moet ook eerst nog maar eens de Ligue 2 uitkomen, zitten een paar sterke teams in die competitie, waaronder Sochaux zelf.

Daarna moet je overleven op het hoogste niveau. Voordat je met PSG mee kunt doen ben je zo 6 tot 8 seizoenen verder! 

1 uur geleden zei Daniell:

@Jotew

Ik heb zelf goede ervaringen met Sochaux en staat op mijn lijstje om nog eens te doen. Je hebt daar genoeg uitdaging, zeker als je besluit om vooral eigen jeugd te gebruiken. Je moet ook eerst nog maar eens de Ligue 2 uitkomen, zitten een paar sterke teams in die competitie, waaronder Sochaux zelf.

Daarna moet je overleven op het hoogste niveau. Voordat je met PSG mee kunt doen ben je zo 6 tot 8 seizoenen verder! 

Zie alleen dat het 2e elftal van Sochaux geen competitie speelt. Kan dat nog gaan gebeuren in-game?

Zojuist zei Daniell:

Bij mij toen niet en heb zo'n 8 seizoenen gespeeld.

In hoeverre beïnvloed dat de progressie die de spelers kunnen boeken? Iemand het hele jaar door oefenwedstrijden laten organiseren? Anders wacht ik namelijk op een data update met lagere competities :) 

@Jotew De stap naar het eerste elftal is wat groter maar ik deed een youth only en die spelers ontwikkelden zich verder prima. De echte toppers ga je waarschijnlijk toch verhuren aan Ligue 2 clubs.

Was in FM20 trouwens, heb hier nog wat artikeltjes over staan: https://deraamfm.game.blog/category/fm20-kids-from-montbeliard/

Gaat met name over de ontwikkeling van de spelers ;)

Zijn er al grote, storende bugs ontdekt? Twijfel om hem te kopen. Maar zie het niet zitten als er grote bugs inzitten en ik ben net lekker bezig met mijn Cruzeiro(novelle)... Twijfelde over ADO en MLS, maar besloten om eens ergens te starten in een land waar ik weinig gecoacht heb door de jaren heen, Brazilië, Cruzeiro.