Azpi Gepost October 9, 2021 Share Gepost October 9, 2021 FC Volendam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost October 14, 2021 Share Gepost October 14, 2021 Op 8-10-2021 om 14:42 zei Steels: Newcastle en Toulouse staan ondertussen ook op mijn lijstje, naast Anderlecht en Besiktas. En Schalke 04 was ik al helemaal vergeten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost October 14, 2021 Share Gepost October 14, 2021 (edited) Ik wil met FM22 eens een keer een save beginnen die ik ook daadwerkelijk vol ga houden. Normaal gesproken ben ik zo richting het einde van de voorbereiding (in-game) alweer stiekem aan het kijken naar andere uitdagingen. Aan het einde van de rit ben ik dan uiteindelijk na een half jaar FM 56 saves gestart zonder er één door te zetten. Alleen nu met VfL Osnabruck heb ik meer dan een seizoen volgemaakt Toch even wat ideetjes op een rij: - Borussia Dortmund (Bundesliga) (om de game te leren kennen?) - AS Roma (Serie A) (om de game te leren kennen?) - Palermo (Serie C) - Braunschweig / Kaiserslautern / VfL Osnabruck (3. Liga) - Schalke 04 (2. Bundesliga) - Genoa of Sampdoria (Serie A) - Parma Calcio (Serie B) - Wimbledon / Sheffield Wednesday / Ipswich Town (SkyBet League 1) - FC Sochaux / Auxerre / Paris FC (Ligue 2) Edited October 14, 2021 by Jotew Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 14, 2021 Share Gepost October 14, 2021 Ik twijfel ook enorm nog, denk dat ik in ieder geval start met ADO of Tottenham om de Beta door te gaan. Ook ik had al een lijstje, maar deze moet ik weer uitbreiden. - Sturm Graz, regels in Oostenrijk zijn prima en met zo'n club moet je echt naar Europees succes toe werken. - Tottenham, hangt al jaren tegen de top aan, maar die laatste stap zetten is niet gelukt nog. Hier ligt ook nogal wat uitdaging om structureel mee te spelen op de PL titel, zeker nu ook Newcastle overgenomen is. - Sao Paulo, enorm leuke laatste game mee in FM21 nu, maar nadeel is wel 80+ wedstrijden in een seizoen. Of ga ik voor een andere uitdaging? Start ik weer op de Solomon eilanden en ga ik mij vanaf daar naar de top werken. Meestal blijf ik bij 1 club, maar misschien moet ik eens ergens laag beginnen en mezelf dan omhoog werken. Meestal heb ik daar problemen mee, omdat ik ergens iets op bouw en als ik dan van club wissel het plezier verlies. Tips om dat tegen te gaan wellicht? Misschien weer een ander continent starten, Azië bijvoorbeeld. Of toch eens de MLS proberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost October 17, 2021 Share Gepost October 17, 2021 Als ik de game via bol.com bestel, dan krijg ik op de een code op de release dag of krijg ik die direct? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Het ongeduldig wachten op de release van de bèta is hier nu wel echt begonnen hoor! Laten we even lekker speculeren: ikzelf verwacht hem morgen en zo niet dan wordt het dinsdag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Beta heb je toch nooit veel aan vind ik persoonlijk.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 4 minuten geleden zei Steels: Beta heb je toch nooit veel aan vind ik persoonlijk.. Verklaar je nader? I.m.o. was de bèta vorig jaar beter dan de eerste versie na full release. Met name door de youth intake bugs en het wijzigen van de ME. Heb vorig jaar mijn Twente save in de bèta gestart en het hele jaar geen enkel probleem gehad, terwijl veel mensen door bugs na full release opnieuw moesten starten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 4 minuten geleden zei Daniell: Verklaar je nader? I.m.o. was de bèta vorig jaar beter dan de eerste versie na full release. Met name door de youth intake bugs en het wijzigen van de ME. Heb vorig jaar mijn Twente save in de bèta gestart en het hele jaar geen enkel probleem gehad, terwijl veel mensen door bugs na full release opnieuw moesten starten... Volgens mij was de ME niet gewijzigd tss beta en full release vorig jaar En vind dat er in de beta toch nog altijd veel foutjes zitten waar ik me aan stoor (knoppen die niet werken, competitieregels die niet kloppen, database fouten, ...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 (edited) Na de full release zal ik met Feyenoord starten, maar ik twijfel nog of ik bij de bèta even een korte game zal spelen. Newcastle trekt daarbij wel, evenals Dortmund en Leverkusen. Edited October 21, 2021 by Urbeto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 (edited) Op 20-10-2021 om 14:05 zei Daniell: Het ongeduldig wachten op de release van de bèta is hier nu wel echt begonnen hoor! Laten we even lekker speculeren: ikzelf verwacht hem morgen en zo niet dan wordt het dinsdag... BUSTED Oh, ik dacht dat ik 2 uur had gezegd... Kan dus nog steeds Edited October 21, 2021 by Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josholtland Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Ik begin met mijn favoriete buitenlandse club: Rangers FC. Feyenoord, HSV en AS Roma staan ook zeker op mijn lijstje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schalle592 Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Ik heb gehoord in de podcast dat het best is om een sterk team in een mindere competitie te kiezen om de match engine te leren kennen. Dinamo Zagreb is zo eentje, welke teams zijn er nog geschikt volgens jullie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Zojuist zei schalle592: Ik heb gehoord in de podcast dat het best is om een sterk team in een mindere competitie te kiezen om de match engine te leren kennen. Dinamo Zagreb is zo eentje, welke teams zijn er nog geschikt volgens jullie? Celtic, Valur, BATE Borisov, Ajax ( ) of Rosenborg lijken me dan wel geschikte kandidaten ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 50 minuten geleden zei schalle592: Ik heb gehoord in de podcast dat het best is om een sterk team in een mindere competitie te kiezen om de match engine te leren kennen. Dinamo Zagreb is zo eentje, welke teams zijn er nog geschikt volgens jullie? Ludogorets 😅 Celtic FCSB Red Bull Salzburg Basel Legia Warschau Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schalle592 Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Thx! Ik ga zeker de selecties eens bekijken. Zagreb of Celtic lijken me wel leuk om te starten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingbangboem Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 FM22 nu aan het downloaden. Aangezien ik op uitwisseling ben in Straatsburg, is de keuze als eerste team niet moeilijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Zojuist zei Bingbangboem: FM22 nu aan het downloaden. Aangezien ik op uitwisseling ben in Straatsburg, is de keuze als eerste team niet moeilijk. Mechelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingbangboem Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Zojuist zei Mordurette: Mechelen? Dat zal waarschijnlijk het team worden voor m'n tweede FM-carrière. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Even breken met mijn eigen waarden en normen: de eerste game in FM22 ben ik gestart met Vitesse. Als het mislukt, dan maar daar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Hier een x aantal competities geselecteerd en ik zal in principe met PSV aan de slag gaan. Eerst slapen. De rest volgt morgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 Arsenal hoop ze weer terug naar de top te brengen! Zo rond 13:00 beginnen. In begin vond ik FM21 niet leuk, na tijdje zkr wel. 906 uur gespeeld dat is voor mij bijna meer dan fm20 en 19 samen haahahha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiW. Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 Mochten er nog mensen twijfelen tussen een aantal clubs, misschien dat je hiermee uit de brand geholpen bent. Transferbudgetten en salarisbudgetten van clubs uit tien competities! https://manutd.nl/transferbudgetten-in-fm-22/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 Ik zit te twijfelen tussen een topclub (om het spel te leren kennen) of een club uit Nederland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Hughes Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 zojuist begonnen met mijn eerste save bij Red Bull Salzburg ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts