Jump to content

Wat wordt je eerste team in FM 2022?

Richarð.
 Share

Recommended Posts

Ik wil met FM22 eens een keer een save beginnen die ik ook daadwerkelijk vol ga houden. Normaal gesproken ben ik zo richting het einde van de voorbereiding (in-game) alweer stiekem aan het kijken naar andere uitdagingen. Aan het einde van de rit ben ik dan uiteindelijk na een half jaar FM 56 saves gestart zonder er één door te zetten. Alleen nu met VfL Osnabruck heb ik meer dan een seizoen volgemaakt ;e ;e;e

Toch even wat ideetjes op een rij:

- Borussia Dortmund (Bundesliga) (om de game te leren kennen?)

- AS Roma (Serie A) (om de game te leren kennen?)

- Palermo (Serie C)

- Braunschweig / Kaiserslautern / VfL Osnabruck (3. Liga)

- Schalke 04 (2. Bundesliga)

- Genoa of Sampdoria (Serie A)

- Parma Calcio (Serie B)

- Wimbledon / Sheffield Wednesday / Ipswich Town (SkyBet League 1)

- FC Sochaux / Auxerre / Paris FC (Ligue 2)

Edited by Jotew

Ik twijfel ook enorm nog, denk dat ik in ieder geval start met ADO of Tottenham om de Beta door te gaan.

Ook ik had al een lijstje, maar deze moet ik weer uitbreiden.

- Sturm Graz, regels in Oostenrijk zijn prima en met zo'n club moet je echt naar Europees succes toe werken.

- Tottenham, hangt al jaren tegen de top aan, maar die laatste stap zetten is niet gelukt nog. Hier ligt ook nogal wat uitdaging om structureel mee te spelen op de PL titel, zeker nu ook Newcastle overgenomen is.

- Sao Paulo, enorm leuke laatste game mee in FM21 nu, maar nadeel is wel 80+ wedstrijden in een seizoen.

Of ga ik voor een andere uitdaging? Start ik weer op de Solomon eilanden en ga ik mij vanaf daar naar de top werken.

Meestal blijf ik bij 1 club, maar misschien moet ik eens ergens laag beginnen en mezelf dan omhoog werken. Meestal heb ik daar problemen mee, omdat ik ergens iets op bouw en als ik dan van club wissel het plezier verlies. Tips om dat tegen te gaan wellicht?

Misschien weer een ander continent starten, Azië bijvoorbeeld. Of toch eens de MLS proberen.

4 minuten geleden zei Steels:

Beta heb je toch nooit veel aan vind ik persoonlijk..

Verklaar je nader?

I.m.o. was de bèta vorig jaar beter dan de eerste versie na full release. Met name door de youth intake bugs en het wijzigen van de ME.

Heb vorig jaar mijn Twente save in de bèta gestart en het hele jaar geen enkel probleem gehad, terwijl veel mensen door bugs na full release opnieuw moesten starten...

4 minuten geleden zei Daniell:

Verklaar je nader?

I.m.o. was de bèta vorig jaar beter dan de eerste versie na full release. Met name door de youth intake bugs en het wijzigen van de ME.

Heb vorig jaar mijn Twente save in de bèta gestart en het hele jaar geen enkel probleem gehad, terwijl veel mensen door bugs na full release opnieuw moesten starten...

Volgens mij was de ME niet gewijzigd tss beta en full release vorig jaar :classic_unsure: En vind dat er in de beta toch nog altijd veel foutjes zitten waar ik me aan stoor (knoppen die niet werken, competitieregels die niet kloppen, database fouten, ...)

Na de full release zal ik met Feyenoord starten, maar ik twijfel nog of ik bij de bèta even een korte game zal spelen. Newcastle trekt daarbij wel, evenals Dortmund en Leverkusen. 

Edited by Urbeto

Op 20-10-2021 om 14:05 zei Daniell:

Het ongeduldig wachten op de release van de bèta is hier nu wel echt begonnen hoor! ;c

Laten we even lekker speculeren: ikzelf verwacht hem morgen en zo niet dan wordt het dinsdag...

BUSTED :cry:

Oh, ik dacht dat ik 2 uur had gezegd... Kan dus nog steeds :classic_rolleyes: 

Edited by Daniell

Zojuist zei schalle592:

Ik heb gehoord in de podcast dat het best is om een sterk team in een mindere competitie te kiezen om de match engine te leren kennen. Dinamo Zagreb is zo eentje, welke teams zijn er nog geschikt volgens jullie?

Celtic, Valur, BATE Borisov, Ajax ( :mmm:) of Rosenborg lijken me dan wel geschikte kandidaten ook.

50 minuten geleden zei schalle592:

Ik heb gehoord in de podcast dat het best is om een sterk team in een mindere competitie te kiezen om de match engine te leren kennen. Dinamo Zagreb is zo eentje, welke teams zijn er nog geschikt volgens jullie?

Ludogorets 😅

Celtic

FCSB

Red Bull Salzburg 

Basel

Legia Warschau