Jump to content

Create Your Legend!

Daniell
 Share

Recommended Posts

Sjeu de jus, als ik mijzelf als voetballer zie zie ik mezelf inderdaad zo. 6 voor dribbling vind ik nog hoog want ik denk dat ik gewoon struikel over de bal. Gelukkig kan ik ze wel aardig in het netje bollen denk ik. Connie Komen word de nieuwe cultheld van Spangen. :D 

10 minuten geleden zei rich ruzzian:

Hier ook echt lage determination. Verder wel prima spelertje op 18 jarige leeftijd

Ik heb even getwijfeld om ze allemaal op 15 te zetten maar toen bedacht ik me dat het misschien ook wel leuk was als niet iedereen de absolute top zou halen. Wel heeft iedereen als het goed is minimaal een gebalanceerde persoonlijkheid, dat zou betekenen dat je professionaliteit en ambitie wel wat hoger zouden moeten zijn ;) en die wegen even zwaar in de ontwikkeling van een speler. Daarnaast zal die determination - binnen de juiste selectie - echt nog wel omhoog gaan. Bij Boca is het gemiddelde bijvoorbeeld 13, daar ga je je nog wel aan optrekken als jonge speler.

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Hopen dat ik FC Emmen er wel in kan houden.

Overigens wel een redelijke beschrijving van hoe ik zelf was, al was ik meer een balvaste spits dan een snelle.

Had ook bijna FC Emmen gekozen (als 2e club ingestuurd als Orlando Pirates niet wenselijk zou zijn). 

Ben benieuwd naar de transfers. 

CYL.png.474516e572161abb95aac11c97565470.png

NIEUWSFLITS EERSTE SEIZOENSHELFT 2020/21

Ik had me voorgenomen een hele update te wijden aan al het transfergeweld die ik toch wel verwacht had gezien de potentie van jullie Legends. Echter bleef het opvallend stil en wisselde slechts één speler van club en daarom neem ik die transfer mee in de 'headlines' van de eerste helft van het seizoen 2020/21. Ik ben er overigens nog niet over uit of ik dit elk seizoen ga doen, aangezien het best wel wat tijd kost om een seizoen lang op de spatiebalk te rammen en de 'social media' pagina scherp in de gaten te houden. Voor het eerste seizoen heb ik dit dus wel gedaan en we bekijken in deze update de headlines van jullie eerste half jaar als prof. Wanneer we de headlines gehad hebben, zal ik een update geven over jullie statistieken. 

AUGUSTUS 2020

Christiaan Jeurissen schrijft tijdens zijn debut voor Jong Utrecht in de Keuken Kampioen Divisie een mooi record op zijn naam. Tijdens het 1-1 gelijkspel tegen Jong Ajax wordt Jeurissen de jongste doelpuntenmaker (15 jaar en 309 dagen) ooit in de Keuken Kampioen Divisie.

Piet Uytdenbroeck mag ook een record bijschrijven tijdens zijn debut voor Excelsior. Met zijn 16 jaar en 324 dagen wordt hij de jongste Excelsior speler ooit in de met 3-0 verloren wedstrijd tegen Jong AZ. 

Edouard Moreau is ook een record rijker. Moreau maakt zijn debut in de wedstrijd tegen Montepellier, die met 3-2 werd gewonnen, en werd met 16 jaar en 318 dagen de jongste Reims speler ooit.

Tim Bouterse hing de vlaggen uit toen hij een telefoontje kreeg van bondscoach Igor Angelovski en te horen kreeg dat hij werd opgeroepen voor de interlands tegen Estland en Armenië. In de wedstrijd tegen Armenië (2-2) maakt Bouterse op 19-jarige leeftijd zijn debut voor Macedonië!

Kai Althüser vierde het feestje met Bouterse mee, toen ook hij werd opgeroepen voor zijn nationale team; Liechtenstein. In de wedstrijd tegen San Marino (2-0) maakte Althüser op 17-jarige leeftijd zijn debut voor Liechtenstein! Althüser wordt daarmee de jongste speler ooit in een officiële wedstrijd van Liechtenstein. 

---

SEPTEMBER 2020

Erwin Kruit werd ook opgeroepen maar niet voor het grote Oranje. Kruit wordt opgeroepen voor Nederland U20.

Marcos Gonzalez is de enige speler die een 'transfer' maakt aan het begin van zijn carrière. De speler van Los Angeles FC wordt uitgeleend aan Los Angeles Academy, wat eigenlijk gewoon het opleidingsteam van de club is. Tot in ieder geval december zal hij voor het opleidingsteam uitkomen. 

Steffan Abels schrijft een record op zijn naam. Abels wordt tijdens zijn debut tegen Jong AZ (1-2) de jongste TOP Oss speler ooit. Op dat moment is hij 16 jaar en 154 dagen oud. 

---

OKTOBER 2020

Xi Zhao heeft een oproep ontvangen voor het nationale team, hoewel hij nog niet eens zijn officiële debut voor Henan heeft gemaakt. In de vriendschappelijke wedstrijd tegen Vietnam (2-0) mag hij zijn debut maken en daarmee wordt hij de jongste speler ooit voor de Chinezen (18 jaar en 64 dagen).

Bjarn Gudfridsson wordt opgeroepen voor het nationale elftal van IJsland en maakt tegen Hongarije (0-2) zijn debut als international. 

Verscheidene spelers worden opgeroepen voor de jeugd teams van de landen die ze vertegenwoordigen. Onder andere Majstorovic, Althüser, Gudfridsson, Waqa, Noob, Bouterse, Sela, Ludviksson, Kruit en Rinaudo spelen ook daadwerkelijk wedstrijden. 

Steffan Abels schrijft tijdens de KNVB Beker wedstrijd tegen Katwijk (2-1) nog een record op zijn naam. Met 16 jaar en 193 dagen wordt hij de jongste speler ooit in het nationale bekertoernooi.

---

NOVEMBER 2020

Edouard Moreau was zijn carrière bij Reims goed begonnen maar moet het voorlopig even rustig aan doen. Moreau staat minstens vijf weken aan de kant met een verdraaide enkel, die hij tijdens de training opliep. 

Erwin Kruit is in Nederland onderwerp van discussie. Er wordt uitvoerig besproken of FC Emmen de 18-jarige spits niet moet overhevelen naar het eerste elftal. De fans zouden het overigens eens zijn met die beslissing, aangezien 89% van hen in de poll heeft aangegeven dit wel te zien zitten.

Taamu Waqa zijn seizoen zit er alweer op. Waqa kon helaas niet voorkomen dat zijn team, RoPS, degradeerde uit de Finse hoogste divisie. Vanaf april zal Waqa dan ook op een niveautje lager uitkomen, mits hij in januari geen transfer maakt. (Ik heb de Finse tweede divisie overigens toegevoegd, zodat ik je gewoon kan blijven volgen)

Daniel jr. Majstorovic is de volgende speler met een record op zijn naam. Majstorovic maakt zijn debut tegen VVV (3-3). Met zijn 16 jaar en 175 dagen wordt hij de jongste speler ooit voor FC Twente.

---

DECEMBER 2020

In de maand december gebeurde er niets noemenswaardigs. 

---

DEELNEMERS

@MNie @Mordurette @sennid @Keko @RicoV1989 @Jernx @FMNOOB @Kyrill @FlyD @Zorsky @MisterX @Steels @timpy00 @Stefan. @Svenpunt @Urbeto @QuaLyon @ElMarcos @nasje92 @LegacyJvL @chrisje1993 @Chiemel @Nummerke10 @Rossi @Geppiej @van der Water @Arezo @ReneLeBlanc @Elsjorro1990 @Fantasy @rich ruzzian @La Pulga @NicoHaak

VOLGERS

@JordiW. @neva