Jump to content

Create Your Legend!

Daniell
 Share

Recommended Posts

Zojuist zei NicoHaak:

Erg leuk idee en dank voor je mention. Had het gelezen op een moment dat ik ff niet de tijd had om in te sturen en erna vergeten. 

Maar ga het wel volgen vanaf de zijlijn als supporter ?

Als je heel snel bent kan het nog ;) 

CYL.png.474516e572161abb95aac11c97565470.png

MEET THE PLAYERS (Deel 1)

In totaal hebben maar liefst 33 leden zich aangemeld. Daarvoor wil ik even mijn dank uitspreken, ik had namelijk niet verwacht dat zoveel van jullie mee zouden willen doen! Ik ga de spelers dan ook in drie rondes van elf aan jullie voorstellen. Eerst wil ik even een korte toelichting geven over hoe jullie spelers opgebouwd zijn.

Ik heb geen scores ingevuld bij de attributen. Jullie profielen zijn dan ook compleet random gegenereerd door FM, op basis van de door jullie gekozen posities. Hetzelfde geldt voor jullie persoonlijkheden. Wel heb ik ervoor gezorgd dat niemand een echt negatief karakter heeft, waardoor de ontwikkeling eventueel gestokt zou kunnen worden.

Ik heb een aantal geboortedatums teruggeschroefd zodat iedereen tussen de 14 en 21 jaar oud is. Op basis van leeftijd hebben jullie een CA van tussen de 80 en 100 gekregen. Het leek me logisch om de jongste spelers een iets lagere CA mee te geven, zodat ze niet op hun 17de al wereldsterren zijn. Het potentieel is bij jullie allen gelijk, althans, ik heb die op -9 gezet. Dit betekent dat jullie PA ergens tussen de 150 en 180 zal liggen. Hierdoor ontstaat er een beetje diversiteit en hebben we niet alleen maar met potentiële wereldsterren te maken. 

Clubs en nationaliteiten

We hebben te maken met enkele exotische nationaliteiten. Zo is er een speler uit Fiji (QuaLyon), een speler uit Liechtenstein (Mordurette), een Chinees (Mnie), een Macedoniër (timpy00) en een Israëliër (La Pulga). Daarnaast hebben sommigen een bijzondere tweede nationaliteit. Zo hebben we bijvoorbeeld een Servische Zweed (nasje92), een Spaanse Mexicaan (El Marcos), een Japanse Oostenrijker (FM NOOB) en een Kroatische Argentijn (Urbeto). Het best vertegenwoordigde land is gek genoeg Nederland met acht spelers en zijn er nog eens drie spelers die Nederland als tweede nationaliteit hebben.

De meeste spelers zijn dan ook actief in Nederland (13) maar er is maar één club waar twee spelers terecht zijn gekomen (Sparta). Tevens zijn er spelers actief in Amerika, Argentinië, Oekraïne, België, Denemarken, Oostenrijk, Engeland, China, Duitsland, Polen, Israël, Zuid-Afrika, Italië, Finland, Frankrijk en Zwitserland.

Van landen naar clubs. Hoe is de verdeling hier?

Op alfabetische volgorde: AGF Aarhus, Almere City, Anderlecht, Arsenal, Boca Juniors, DSG Magic Unicorns, Dynamo Kyiv, Excelsior, FC Emmen, FC Twente, FC Utrecht, Feyenoord, Henan Songshan Longmen, Heracles Almelo, Köln FC, KRC Genk, Los Angeles FC, Legia Warschau, Maccabi Haifa, N.E.C., OH Leuven, Oostende, Orlando Pirates, Pisa, Real Sociedad, RoPS, sc Heerenveen, Sparta (2x), Stade Reims, Telstar, TOP Oss en Vaduz. Ofwel; mooi verdeeld!

De nationaliteiten en clubs zeggen natuurlijk veel maar in Create Your Legend! kan het zomaar verkeren. Door de vele tweede nationaliteiten kunnen spelers er zomaar voor kiezen om voor hun tweede land in actie te komen. Wat betreft de clubs kunnen er ook meteen wijzigingen plaats vinden, aangezien de transfermarkt gewoon geopend is. De kans is reëel dat er een aantal clubs voor jullie spelers in de rij staan, gezien het potentieel waar jullie spelers over beschikken!

VOLGENDE UPDATE: Voorstelling van de eerste elf spelers

DEELNEMERS

@MNie @Mordurette @sennid @Keko @RicoV1989 @Jernx @FMNOOB @Kyrill @FlyD @Zorsky @MisterX @Steels @timpy00 @Stefan. @Svenpunt @Urbeto @QuaLyon @ElMarcos @nasje92 @LegacyJvL @chrisje1993 @Chiemel @Nummerke10 @Rossi @Geppiej @van der Water @Arezo @ReneLeBlanc @Elsjorro1990 @Fantasy @rich ruzzian @La Pulga @NicoHaak

Ik zie dat er dus alleen bij de mooiste club uit Rotterdam twee spelers starten. Ik heb er over nagedacht om door ook te starten, maar dan ben ik uiteindelijk toch vanaf geweken. Gelukkig maar. Ik hoop voor die twee spelers dat ze geen concurrenten zijn voor dezelfde positie :)

s

Ik ben een van de twee spelers bij Sparta (IJslander/Nederlander - spreid je kansen). Gekozen vanwege de goede jeugd die er altijd doorbreekt,

Benieuwd wie ik vanaf de linkerkant mag gaan bedienen. Al kan ik ook centraal in de verdediging uit de voeten.

1 uur geleden zei Jernx:

Ik ben een van de twee spelers bij Sparta (IJslander/Nederlander - spreid je kansen). Gekozen vanwege de goede jeugd die er altijd doorbreekt,

Benieuwd wie ik vanaf de linkerkant mag gaan bedienen. Al kan ik ook centraal in de verdediging uit de voeten.

Als ik dit hoor, ben ik blij dat ik niet voor Sparta heb gekozen. Ik zou namelijk ook op de linkerflank opgesteld moeten worden :D

CYL.png.474516e572161abb95aac11c97565470.png

MEET THE PLAYERS (Groep 1)

Welkom bij de eerste echte update van Create Your Legend! In deze update gaan we de eerste groep spelers bespreken; wie zijn ze, waar komen ze vandaan, waar spelen ze en hoe goed zijn de spelers? Dat gaan jullie zien in de komende updates. 

@MNie - Zhao Xi is een 18-jarige Chinees die op één positie uit de voeten kan. Deze technische dribbelaar speelt het liefst aan de linkerkant van de aanval. Met zijn snelheid en al uitstekende voorzet zal hij een gevaar vormen voor elke verdediging in de Chinese competitie. Zhao Xi staat onder contract bij Henan Songshan Longmen en is al een duizelingwekkende €5,75M waard! 

Spoiler

zhaoximnie.thumb.PNG.1852bd400d6516f171645f81b22e5c0d.PNG

@Mordurette - Kai Althüser is een 17-jarige Liechtensteiner die onder contract staat bij FC Vaduz, die actief zijn in de Zwitserse competitie. Kai speelt het liefst als aanvallende middenvelder of in de punt van de aanval. De boomlange aanvaller lijkt een allround aanvaller te worden. Hij kan koppen, afmaken, heeft een goede aanname maar beschikt ook over een gezonde dosis flair en snelheid.

Spoiler

althusermordurette.thumb.PNG.bcc0dd164acab5bdcc8e12a9dcb4d21d.PNG

@sennid - Hans Di Fazio is een 15-jarige centrale middenvelder die onder contract staat bij Pisa. Deze jonge Italiaan zou in de toekomst ook nog weleens voor het Zwitserse elftal kunnen gaan kiezen, gezien zijn tweede nationaliteit. Het is een flinke jongen voor een middenvelder. Met zijn 1,90m en 80kg ga je niet graag het duel met hem aan. Beschikt over een prima techniek maar mag ook graag hard werken.

Spoiler

difazio.thumb.PNG.8c9d7d4a81ffe9eab01828ab00cfcdb4.PNG

@Keko - Morten Rosenqvist hebben we volgens mij al vaker voorbij zien komen. Deze 17-jarige Deen is tweebenig en speelt het liefst als rechtsbuiten of in de spits. Mocht Denemarken het niet in hem zien zitten, kan hij altijd nog kiezen voor de Faeröer Eilanden. Een vrij vlugge aanvaller en ik denk dat onze Koen daar content mee is. Beschikt tevens al over een aantal puike mentale eigenschappen. Staat onder contract bij AGF Aarhus. 

Spoiler

rosenqvist.thumb.PNG.f8efefa3b610a74175e75f07e5ace035.PNG

@RicoV1989 - Piet Uytdenbroeck is een 16-jarige Belgische Luxemburger die de linkerflank kan bestrijken. De linkspoot lijkt een goede speler te kunnen worden, aangezien de punten netjes over de kaart zijn verdeeld. Kan dribbelen maar ook goed tackelen. Beschikt over een flinke dosis flair en techniek. Daarnaast is de speler van Excelsior watervlug maar moet je hem niet vragen de leiding te nemen!

Spoiler

uytdenbroeck.thumb.PNG.9118b11b41287c6b4011180cc013d282.PNG

@Jernx - Sveinbjorn Ludviksson is de eerste Sparta speler. Deze 17-jarige IJslander speelt links of centraal in de verdediging. Heeft alles in huis om een topverdediger te worden, al moet hij nog wat werken aan zijn kracht en uithoudingsvermogen. Beschikt over een prima tackle en is zeer beweeglijk voor een verdediger van zijn formaat. Kan springen maar heeft ook de nodige snelheid in huis. Als tweede nationaliteit de Hollandse dus KNVB, kijken jullie mee?

Spoiler

ludviksson.thumb.PNG.ddc11f4e11a3c1d2f84defb4a81b26dc.PNG

@FMNOOB - FM NOOB begint zijn carrière bij DSG Magic Unicorns, de vraag is echter hoe lang hij daar zal blijven. De 18-jarige Oostenrijker zou eventueel nog voor Japan kunnen uitkomen. FM NOOB is een rechtsbenige linkerverdediger. Opnieuw een zeer beweeglijke speler met een flinke dosis snelheid. Kan tevens prima tackelen en beschikt over een puike balaanname. 

Spoiler

fmnoob.thumb.PNG.5643bc9962ad0a29df66c983f3eb0e52.PNG

@Kyrill - Kyrill Goosseff is één van de veertien jarigen! Desondanks speelt hij al bij de U19 van Arsenal, dan moet je wel een groot talent zijn. Goosseff is een centrale verdediger, die ook op rechts uit de voeten kan. Kan goed koppen, tackelen en weet hoe hij moet positioneren. Heeft wel nog een lange weg te gaan maar dat is ook niet zo gek op die leeftijd. 

Spoiler

goosseff.thumb.PNG.47323c0acef227ddbc0ed63db96e52f3.PNG

@FlyD - Enrico Speziale is één van de andere jongelingen (14 jaar). Deze Italiaan begint zijn carrière bij OH Leuven. Opnieuw wil ik de KNVB vragen deze jongen in de gaten te houden, gezien zijn tweede nationaliteit. De tweebenige centrale middenvelder kan al een aardig potje ballen voor zijn leeftijd. Uithoudingsvermogen en versnelling zijn aanwezig, maakt de juiste keuzes, heeft het inzicht en wil ook nog eens hard werken. Wat wil je nog meer?

Spoiler

speziale.thumb.PNG.cf9bd06a2cb750bd49fad583abf66643.PNG

@Zorsky - Steffan Abels speelt voor TOP Oss. Deze 16-jarige Nederlander kan aan beide zijden van de aanval uit de voeten en is ook nog eens tweebenig. Hij is vrij lang voor een buitenspeler maar heeft toch de nodige snelheid in huis. Kan goed dribbelen en beschikt over een goede basistechniek. Steffan weet daarnaast hoe hij vrij moet lopen.

Spoiler

abels.thumb.PNG.df491d2450c29d906a6cdbfea2e6cf4d.PNG

@MisterX - Last but not least; Jan Jansen! Het geinige aan deze jongen is, is dat hij niet over een Nederlands paspoort beschikt. Deze Oekraïense Rus kan de gehele linkerflank bestrijken en dat op zijn zestiende. Deze linkspoot begint zijn avontuur bij Dynamo Kiev. Jan zou weleens een grote kunnen worden. Kan mandekken, tackelen, passen, voorzetten en is gedreven. Heeft best wat snelheid en maakt de juiste keuzes. Met zijn zestien jaar heeft hij genoeg tijd om zich verder te ontwikkelen. 

Spoiler

jansen.thumb.PNG.023a493bbb64cf9abf0191c5e187b3df.PNG

DEELNEMERS

@MNie @Mordurette @sennid @Keko @RicoV1989 @Jernx @FMNOOB @Kyrill @FlyD @Zorsky @MisterX @Steels @timpy00 @Stefan. @Svenpunt @Urbeto @QuaLyon @ElMarcos @nasje92 @LegacyJvL @chrisje1993 @Chiemel @Nummerke10 @Rossi @Geppiej @van der Water @Arezo @ReneLeBlanc @Elsjorro1990 @Fantasy @rich ruzzian @La Pulga @NicoHaak

VOLGERS

@JordiW.

Mijn speler is precies zoals ik had gehoopt: Een back die zowel aanvallend als verdedigend bij kan dragen aan het spel. En de voorspelling is natuurlijk ook mooi:

9 minuten geleden zei Daniell:

Jan zou weleens een grote kunnen worden.