Jump to content

Create Your Legend!

Daniell
 Share

Recommended Posts

CYL.png.474516e572161abb95aac11c97565470.png

Voorheen werd Create Your Legend! georganiseerd door @Juca maar ik zag dat dat met FM21 nog niet gebeurd was. Aangezien FM22 is aangekondigd en over een kleine twee maanden zal uitkomen, leek me dit een uitstekend moment om iets als dit te organiseren. Sommige leden zijn gestopt met het spelen van FM21 en om die laatste twee maanden te overbruggen kunnen jullie meedoen aan een nieuwe editie van CYL!

HOE GAAT HET IN ZIJN WERK?

Het is allemaal heel simpel. Je vult onderstaand lijstje in en stuurt het middels een PM naar @Daniell:

Voornaam:

Achternaam:

Geboortedatum:

Geboorteland (/2e nationaliteit):

Positie(s):

Club:

Links/rechts/tweebenig:

Lengte/Gewicht:

Vervolgens zet ik voor jullie allen de CA op 100 en de PA op -9 (afhankelijk op leeftijd, hogere leeftijd = hogere CA). Normaliter had je de keuze uit punten over een hele lijst eigenschappen te verdelen. Ditmaal wordt dat volkomen willekeurig gedaan. Zo worden de verschillen in mijn optiek groter en leuker en kunnen de spelers letterlijk alle kanten opgaan. Qua clubs en competities kunnen jullie alle clubs kiezen die in de standaard competities zitten in FM21. 

De updates zullen komen in meerdere vormen. Updates over transfers, jaarlijkse updates over hoe jullie allen gespeeld hebben en meer exclusieve updates als je erg goed in vorm bent (hattrick maakt, internationaal debuut, WK/CL wint, etc.).

Voorlopig nog geen deadline voor de inschrijvingen. Ik wil eerst afwachten hoeveel animo hier nog voor is. Wellicht voeg ik later een deadline toe aangezien ik wel vrij vlot wil beginnen ;) 

TAGLIJST VORIGE DEELNEMERS

@007mark @FlyD @Richarð. @Thierryvane @bas2204 @sennid @QuaLyon @Regis @StanleyW @Keko @Mordurette @Copywriter @Zorsky @van der Water @Fantasy @La Pulga @Stefan. @nasje92 @neva @Jeroen. @Steels @JesseNL @Geppiej @Erwin. @spaansetukker @Christian. @misterhille @capelle1212 @komodo25 @Nummerke10 @chrisje1993 @Reflex @RubenS2

MOGELIJK GEÏNTERESSEERDEN

@Karlo @MNie @Marius @MisterX @ReneLeBlanc @Kyrill @Jotew @FMNOOB @Rossi @Elsjorro1990 @Titan @Chiemel @Urbeto @Jespresso @NicoHaak @Nom de Guerre @Arezo @Vis @RicoV1989 @19CH98 @rich ruzzian

Geen zorgen, ik tag jullie éénmalig. Bij de updates zal ik alleen de mensen taggen die zich daadwerkelijk hebben opgegeven!

Excuses als ik jouw vergeten ben, ik heb vooral de mensen getagd waarmee ik zelf gecommuniceerd heb de laatste tijd. 

Aan de MU staf: Als jullie dit topic liever in het verhalen deel hebben, dan mogen jullie 'm verplaatsen. Ik heb het topic in United geplaatst omdat het voorheen daar ook altijd werd georganiseerd. 

Inschrijven kan nog tot 11 september 12.00 uur ('s middags)!

Edited by Daniell

Voornaam: Khabi

Achternaam: Sela

Geboortedatum: 30-04-2002 (fake ID)

Geboorteland (/2e nationaliteit): Israël 

Positie(s): Rechtsbuiten

Club: Maccabi Haifa, als dat kut is met competities dan gewoon Ajax.

Links/rechts/tweebenig: rechts

Lengte/Gewicht: 184 / 78 

Dit doet me denken aan de sign up novelles die vroeger ook wel eens georganiseerd worden. Ik heb lang geleden ook zo'n novelle gehad. Ik was toen in de game alleen zelf de manager van San Marino (land) en alle spelers moesten dus San Marino als nationaliteit hebben.

Ik zal eens nadenk over een leuke speler, verwacht dus maar een inschrijving van mij. 

19 minuten geleden zei MisterX:

Dit doet me denken aan de sign up novelles die vroeger ook wel eens georganiseerd worden. Ik heb lang geleden ook zo'n novelle gehad. Ik was toen in de game alleen zelf de manager van San Marino (land) en alle spelers moesten dus San Marino als nationaliteit hebben.

Ik zal eens nadenk over een leuke speler, verwacht dus maar een inschrijving van mij. 

Zo zou je het kunnen zien inderdaad. Ik neem zelf alleen geen leiding over een club of land, alles wordt dus gesimuleerd. Hier is het topic van vorig jaar, ik ga het op eenzelfde manier doen.

Inmiddels hebben al 25 leden zich ingeschreven! Geweldig, ik had zulke aantallen eerlijk gezegd niet verwacht. Aangezien er al heel wat inschrijvingen zijn, ga ik een deadline stellen:

Inschrijven kan nog tot 11 september 12.00 uur ('s middags)!