Jump to content
  • 0

[FM20] Lower League database Belgium

RubenS2
 Share

Question

Ik ben op zoek naar een LL-database voor België in FM20. Graag zou ik hebben dat deze tot vierde provinciale gaat. In de Steam-workshop heb ik er een gevonden die tot derde provinciale gaat, maar dit is dus niet wat ik zoek. Iemand die me kan helpen?

P.S.: ik speel FM20 via Epic Games, dus ik kan niets rechtstreeks van de Steam-workshop downloaden. Indien je iets zou vinden, zou het dus op prijs worden gesteld indien je het eerst zelf kan downloaden en dan elders uploaden.

Alvast bedankt! :) 

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
9 uur geleden zei RubenS2:

Ik ben op zoek naar een LL-database voor België in FM20. Graag zou ik hebben dat deze tot vierde provinciale gaat. In de Steam-workshop heb ik er een gevonden die tot derde provinciale gaat, maar dit is dus niet wat ik zoek. Iemand die me kan helpen?

P.S.: ik speel FM20 via Epic Games, dus ik kan niets rechtstreeks van de Steam-workshop downloaden. Indien je iets zou vinden, zou het dus op prijs worden gesteld indien je het eerst zelf kan downloaden en dan elders uploaden.

Alvast bedankt! :) 

Ik dacht dat het League Pack van Timo tot vierde provinciale gaat.

• 0
Op 7-9-2021 om 07:11 zei FlyD:

Er staat D8 bij, dus dat zou betekenen dat het 8 niveau's zijn.

Ik vrees dat dat maar tot derde provinciale is... Zou je het eventueel willen downloaden en dan uploaden via wetransfer en me dan doorsturen zodat ik eens kan kijken?

• 0
Op 15-9-2021 om 08:09 zei MisterX:

Ik heb de game ook via Epic, maar volgens mij zijn er wel omwegen om dingen van Steam te downloaden, zonder dat je de game hebt.

Steam Workshop Downloader :: IO

Volgens mij is dit zo'n tooltje. Ik heb deze in het verleden wel eens voor een andere game gebruikt die ik ook alleen via Epic had. 

Bedankt voor je input! Is die tool veilig? Dus geen louche website vanwaar die afkomstig is of iets dergelijks?