Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het einde van de maand is nabij en dus weten jullie wat dat betekent ... Laat hier jullie favoriete verhaal achter van de afgelopen weken voor aanstaande vrijdagochtend 10u. De novelle met de meeste stemmen mag  een maand lang met recht en rede "in de schijnwerpers" staan!

Geplaatst

Deze maand gaat de stem naar Mirage van @mattihamstra. Blijft een leuke manier van schrijven, je wordt meegenomen in het verhaal (al mogen de liefdesperikelen er wel uit van mij). De prestaties zijn goed, verdiende stem wat mij betreft!

Geplaatst
13 uur geleden zei RubenS2:

Dit heb ik even moeten googelen, maar nu snap ik het ;c

Leefde je tot nu toe onder een steen? nieuws voorzieningen in Belgie komen 15 jaar later binnen?;c:classic_ninja:

Geplaatst
8 minuten geleden zei Kyrill:

Leefde je tot nu toe onder een steen? nieuws voorzieningen in Belgie komen 15 jaar later binnen?;c:classic_ninja:

Maar RT is een Russisch televisie netwerk, niet Belgisch. Dus gegarandeerd dat het nieuws van RT corrupt is ;c 

Geplaatst
2 minuten geleden zei MisterX:

Maar RT is een Russisch televisie netwerk, niet Belgisch. Dus gegarandeerd dat het nieuws van RT corrupt is ;c 

Vergeet jij niet andere post van mij in dit topic te liken?3x raden waarom ik dat zeg :classic_ninja::checkit:

Geplaatst
14 minuten geleden zei Kyrill:

Ik ben gewoon (mentaal) te oud om dergelijke chattaal te begrijpen ;c

Geplaatst
13 minuten geleden zei Kyrill:

Vergeet jij niet andere post van mij in dit topic te liken?3x raden waarom ik dat zeg :classic_ninja::checkit:

Nou, vooruit. Omdat je zo loop te bedelen voor de like. Ik verwacht dan wel een like terug he? Dat snap je toch wel. :classic_ninja:

bewerkt door MisterX

Geplaatst
1 minuut geleden zei MisterX:

Nou, vooruit. Omdat je zo loop te bedelen voor de like. Ik verwacht dan wel een like terug he? Dat snap je toch wel. :classic_ninja:

Uiteraard! Ik durf/kan niet zeggen of je gaat winnen maar elke stem telt (hier wel, bij de politiek niet) :classic_ninja::chief:

Geplaatst
Op 31-8-2021 om 13:20 zei MNie:

Deze maand gaat de stem naar Mirage van @mattihamstra. Blijft een leuke manier van schrijven, je wordt meegenomen in het verhaal (al mogen de liefdesperikelen er wel uit van mij). De prestaties zijn goed, verdiende stem wat mij betreft!

RT

Geplaatst
20 uur geleden zei Kyrill:

Uiteraard! Ik durf/kan niet zeggen of je gaat winnen maar elke stem telt (hier wel, bij de politiek niet) :classic_ninja::chief:

Ik waardeer je stem enorm, maar ik vind niet dat ik de verkiezing moet gaan winnen met een novelle van net een week oud. Dat is niet fair naar degene die al maanden mooie prestaties neer weten te zetten en nog steeds geen IDS zijn geworden.

Gelukkig zijn er andere novellen met meer stemmen op dit moment. 

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga ook voor @FMNOOB Het achterliggende verhaal was eigenlijk hilarisch om te starten maar ondertussen timmert hij aan een hele weg en kijk ik al uit naar het moment dat hij zich bij de elite mag voegen.

Geplaatst
Op 2-9-2021 om 08:54 zei MisterX:

Ik waardeer je stem enorm, maar ik vind niet dat ik de verkiezing moet gaan winnen met een novelle van net een week oud. Dat is niet fair naar degene die al maanden mooie prestaties neer weten te zetten en nog steeds geen IDS zijn geworden.

Gelukkig zijn er andere novellen met meer stemmen op dit moment. 

Heb je gelijk in (y)

Geplaatst

Heel erg bedankt voor het nomineren van mijn verhaal!

Ik zal proberen om een korte samenvatting te geven van mijn avontuur tot nu toe voor de nieuwe lezers.

bewerkt door FMNOOB

Geplaatst
10 minuten geleden zei FMNOOB:

Heel erg bedankt voor het nomineren van mijn verhaal!

Ik zal proberen om een korte samenvatting te geven van mij avontuur tot nu toe voor de nieuwe lezers.

Gefeliciteerd kanjer!!(y)