007mark Gepost February 8 Share Gepost February 8 Begin het toch wel een beetje te zien bij Stijn eigenlijk Maak dus soms aantekeningen na afleveringen. In ieder geval bij afl. 2 en afl. 4 gedaan. Valt niet enorm op in zijn acties, wel dat hij vaak in goede groepjes zit. En de teksten tijdens de molbriefing zie ik hem eerder zeggen dan een pakweg Maaike, Nora of Roos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 8 Share Gepost February 8 Vanavond zien we Stijn weer naar hartenlust mollen.  Groetjes  MolProfessor21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 9 Share Gepost February 9 Is het dan toch Stijn? Wel een type Milouska mol, die zich dan ook enorm dom voordeed. Persoonlijk geen fan van dat type mollen, en daarom had ik hem onbewust eigenlijk afgeschreven. Was meer een wens dus dat hij had niet zou zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost February 10 Share Gepost February 10 Ben inmiddels ook helemaal over op Stijn. Zat iedere keer nog meer op Roos en Sam. Al had ik de exit nu niet verwacht, eerder een Nora of Maaike. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost February 10 Share Gepost February 10 Vind het seizoen persoonlijk eigenlijk nog niet zoveel. Hoop deelnemers waar ik ook weinig mee heb of binding krijg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost February 11 Share Gepost February 11 Nora. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dender70 Gepost February 11 Share Gepost February 11 Nora die ook ineens 1 hele opdracht oversloeg omdat ze niet die dansjes wilde doen. zit elke week te hopen dat zij eruit gaat.  Stijn overigens vrij zeker de mol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 15 Share Gepost February 15 Hoi hoi  Hij speelt het spelletje heel vies, die mol, het is Stijn de Vries.  Veel plezier met de aflevering vanavond.  Groetjes  MolProfessor21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 15 Share Gepost February 15 Wat een kutopdracht voor de pot zeg. Even makkelijk veel geld eruit spelen. De pot wordt meer dan gehalveerd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost February 15 Share Gepost February 15 10 minuten geleden zei MisterX: Wat een kutopdracht voor de pot zeg. Even makkelijk veel geld eruit spelen. De pot wordt meer dan gehalveerd... Zo'n soort opdracht is al eens eerder geweest. In het seizoen dat die actrice Renee de mol was. Seizoen met ook Splinter chabot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost February 15 Share Gepost February 15 Ik zou als mol 20.000 euro inzetten, gewoon dat er schuld komt op winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 15 Share Gepost February 15 24 minuten geleden zei rich ruzzian: Zo'n soort opdracht is al eens eerder geweest. In het seizoen dat die actrice Renee de mol was. Seizoen met ook Splinter chabot Dat het al eens eerder is geweest, maakt het niet opeens een leuke opdracht...  Opdrachten waarin je op basis van een soort veiling achtig iets opeens de hele pot leeg kunt spelen, zijn gewoon niet leuk, vind ik. Helemaal niet aan het einde van het seizoen. In before: Stijn was de beste mol, want hij kreeg de gelegenheid om hier een heel hoog bedrag weg te spelen. Daardoor hebben we nu de laagste pot ooit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 16 Share Gepost February 16 (edited) 12 uur geleden zei rich ruzzian: Zo'n soort opdracht is al eens eerder geweest. In het seizoen dat die actrice Renee de mol was. Seizoen met ook Splinter chabot  12 uur geleden zei MisterX: Dat het al eens eerder is geweest, maakt het niet opeens een leuke opdracht...  Opdrachten waarin je op basis van een soort veiling achtig iets opeens de hele pot leeg kunt spelen, zijn gewoon niet leuk, vind ik. Helemaal niet aan het einde van het seizoen. In before: Stijn was de beste mol, want hij kreeg de gelegenheid om hier een heel hoog bedrag weg te spelen. Daardoor hebben we nu de laagste pot ooit...  Kutopdracht inderdaad. Van Renee werd toen ook gezegd dat ze heeeel goede Mol was. Alleen die heeft letterlijk hele seizoen niets gedaan, tot die opdracht. Lekker makkelijk wel. Edited February 16 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 16 Share Gepost February 16 12 uur geleden zei MisterX: Wat een kutopdracht voor de pot zeg. Even makkelijk veel geld eruit spelen. De pot wordt meer dan gehalveerd... Â Zo'n soort opdrachten zijn al vaker geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost February 16 Share Gepost February 16 35 minuten geleden zei 007mark:   Kutopdracht inderdaad. Van Renee werd toen ook gezegd dat ze heeeel goede Mol was. Alleen die heeft letterlijk hele seizoen niets gedaan, tot die opdracht. Lekker makkelijk wel. Eens hoor dat dit echt stomme opdrachten zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 16 Share Gepost February 16 1 uur geleden zei delichris: Zo'n soort opdrachten zijn al vaker geweest.  Of zoiets vaker is gedaan of niets, verandert niets aan mijn mening over de opdracht: Het blijft een kutopdracht... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 16 Share Gepost February 16 Omgekeerde van deze opdracht is leuker. Dat ze op elke kandidaat een plus bedrag mogen kleven en dan eens zien wat de mol daaraan gaat doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost February 16 Share Gepost February 16 Dat al die kandidaten ook zo hoog bieden vind ik ook een wonder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 16 Share Gepost February 16 1 uur geleden zei timpy00: Dat al die kandidaten ook zo hoog bieden vind ik ook een wonder.  Het gaat bij BN-ers al lang niet meer om het geld wat er verdiend wordt. Dat zie je ook in iedere joker/vrijstelling opdracht terug. De kandidaten gaan al zo ver voor het bemachtigen van een joker of vrijstelling, dat de mol eigenlijk helemaal niets meer hoeft te doen in zo'n opdracht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost February 16 Share Gepost February 16 13 uur geleden zei 007mark: Â Â Kutopdracht inderdaad. Van Renee werd toen ook gezegd dat ze heeeel goede Mol was. Alleen die heeft letterlijk hele seizoen niets gedaan, tot die opdracht. Lekker makkelijk wel. Â Lol. Ze was zo goed dat halverwege iedereen al wist dat zij het was. En die veilingopdracht was toendertijd niet eens het ergste. Er was ook nog die rad van fortuin-opdracht waar ook een debiel bedrag uitging en dat was puur geluk dat ie daarop kwam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 22 Share Gepost February 22 De - in mijn ogen - leukste kandidaat er uit. Toch jammer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost February 23 Share Gepost February 23 Hypervoorspelbaar weer die laatste opdracht. En dat dan uitgerekend Stijn die gaat zeiken over de lage pot met zijn 5000 euro vrijstelling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 23 Share Gepost February 23 1 minuut geleden zei Viktor: Hypervoorspelbaar weer die laatste opdracht. En dat dan uitgerekend Stijn die gaat zeiken over de lage pot met zijn 5000 euro vrijstelling. Dat was een typische molbiecht waar je achteraf gaat zien dat ie erom lacht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 23 Share Gepost February 23 Ik vond Roos ook wel verdacht. Die in een badkuip gaat liggen. We hebben haar geen geld zien pakken. Maar dat het Stijn is lijkt er steeds meer op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 23 Share Gepost February 23 Voor de mensen die nog twijfelen, het is dus Stijn.  Groetjes  Molprofessor21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts