Chiemel Gepost January 26 Share Gepost January 26 (edited) 1 uur geleden zei 007mark: Voor Stijn was het wel makkelijk om deze rol te ´spelen´ in het spookhuis, maar denk dat hij echt zo is. Nora in ieder geval niet afgeschoten en die valt daardoor wel een beetje af voor mij. Deed ook heel voorzichting op dat bruggetje wat al kraakte. als Mol laat je jezelf toch minimaal wel 1x afschieten, lijkt mij. Of dat is buiten beeld gebeurd, maar dat lijkt mij niet. Het missende geld wat Ray benoemde, was namelijk door 2 mensen die de laatste knop niet hebben gezien; Bridget en Nora. Roos nog steeds wel heel hoog bij mij. Met Sophie en Maaike. Kwam bij moltalk voorbij. Maar uit mijn hoofd hebben Stijn, Bridget en Nora allemaal de laatste knop gemist en Bridget nog één. Stijn is 3x afgeschoten, Bridget 2x en Nora niet. Stijn -500 Bridget -250 Nora +1000 Als Nora de mol is, dan is het gewoon een slechte mol. Pakt ook helemaal nooit de leiding in de groep. Of Nora stond er met een gun en heeft die anderen afgeschoten. De mol stond er vast bij in die ruimte. Edited January 26 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 28 Share Gepost January 28 Op 26-1-2025 om 23:29 zei Chiemel: Kwam bij moltalk voorbij. Maar uit mijn hoofd hebben Stijn, Bridget en Nora allemaal de laatste knop gemist en Bridget nog één. Stijn is 3x afgeschoten, Bridget 2x en Nora niet. Stijn -500 Bridget -250 Nora +1000 Als Nora de mol is, dan is het gewoon een slechte mol. Pakt ook helemaal nooit de leiding in de groep. Of Nora stond er met een gun en heeft die anderen afgeschoten. De mol stond er vast bij in die ruimte. Deze analyse klopt. Het moet ook gewoon Bridget of Stijn zijn inmiddels. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost January 28 Share Gepost January 28 Op 13-1-2025 om 06:54 zei Dansmeister: Mooiste van de aflevering juist. Het is nog te vroeg, maar Stijn zat wel top deze aflevering hé. Sofie doet zich in ieder geval dommer, niveau Bridget. Inmiddels twee afleveringen verder. Vol op Bridget en Stijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 28 Share Gepost January 28 4 uur geleden zei Aaron21: Deze analyse klopt. Het moet ook gewoon Bridget of Stijn zijn inmiddels. Waarom niet een van de andere deelnemers die helemaal niet in deze analyse voorkomen? Eens dat Nora naar mijn idee niet de mol kan zijn, maar de analyse sluit niet uit dat de mol niet in het spookhuis was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 28 Share Gepost January 28 Zit zelf nu 2 weken al vol op Bridget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 28 Share Gepost January 28 Jij liever dan ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 1 Share Gepost February 1 Op 28-1-2025 om 19:26 zei chrisje1993: Zit zelf nu 2 weken al vol op Bridget. Zat je op haar schoot? Wat een saaie aflevering deze keer. Aan het begin waren het best toffe opdrachten, maar de laatste opdrachten, vind ik enorm saai. Vandaag was er echt helemaal niets aan. En dan waren er ook maar 2 ipv 3 opdrachten. Toch jammer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 2 Share Gepost February 2 Op 28-1-2025 om 19:26 zei chrisje1993: Zit zelf nu 2 weken al vol op Bridget. En ben je al je punten kwijt? Ik blijf er bij het is Roos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost February 2 Share Gepost February 2 Iemand dat laatste shot nog gezien, bij de vooruitblik naar volgende week? Er wordt een mapje met 'De Mol' naast iemand die op een massatafel ligt gelegd en als je je tv pauzeert zie je overduidelijk dat Sam daar ligt. Even daarvoor zie je dat er twee mensen op zo'n tafel liggen, maar die andere zie je zijn/haar gezicht alleen van onder, ik dacht te menen dat die ander Sophie was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 2 Share Gepost February 2 (edited) Nee, laatste shot niet gezien. Zal eens terugkijken. Hoop echt niet dat Roos de mol is. Het zou niemand verbazen als zij de mol is, want zij grijpt elke opdracht wel aan om te doen alsof ze de mol is. Ben bang dat ze met deze tactiek sowieso wel de finale gaat halen, omdat de rest toch veel gaat spreiden en ook op haar. En dan ook nog dat brave kindje spelen die zegt dat ze haar toets niet goed heeft gemaakt om vervolgens een 10 te halen. En dan nog ook al die hints maar bloemen erbij. Doet me terugdenken aan het seizoen met Klaas. Hoop dat Nora er ook snel uitligt. Die is dan weer het tegenovergestelde van Roos, volstrekt passief. Gewoon niks aan, had daar wel wat meer pit van verwacht. Blijf zelf nog op Stijn zitten. Deed weinigs opvallends gister, maar zat qua strategische positie wel vaak op de juiste plek en "kon lekker met de rest mee", wat ook nog weer een link heeft met de uitspraak "go with the flow". Edited February 2 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 2 Share Gepost February 2 3 uur geleden zei delichris: En ben je al je punten kwijt? Ik blijf er bij het is Roos. Yip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 2 Share Gepost February 2 17 minuten geleden zei chrisje1993: Yip Dat is wel heel erg balen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 2 Share Gepost February 2 4 uur geleden zei delichris: Dat is wel heel erg balen. Achja. Had ik ze maar op de juiste mol moeten zetten he haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 2 Share Gepost February 2 (edited) Sam, Bridget, Roos en Nora stemden ervoor om Maaike haar beeldje naar voren te schuiven als beste ipv die van Roos. Leverde daarvoor geen 300 ipv 700 op voor de pot. Vond Sam verder sowieso weer een heel prominente rol spelen deze aflevering. Kan het bijna niet zijn, maar toch vaak te zeker van zichzelf en mega fanatiek. Kan een Jan Versteegh mol zijn. Pushte ook de gehele tijd om moeilijke opdrachten te doen. Viel mij verder op dat hij zei 'we hoeven het toch niet na te doen'. En al gokte dat ze de bewegingen moesten herkennen, later in de opdracht. Nora begin ik toch ook een beetje op te letten. Haakt ineens af bij die ene opdracht, wat dan wel weer heel gek is. Titel van de eerste opdracht was ook ´onhandige bewegingen´. Zou er dan haast wel op moeten slaan dat de Mol in dat groepje zat. Of toch Sophie, die ondanks haar yoga interesse bij die opdracht niet kon blijven staan? Tweede opdracht genaamd 'dat snijdt geen hout'. Sam had daar met een 5 het laagste cijfer. Kan dus best dat het op hem slaat. In de spoiler een hint die ik via Youtube heb. Zie ik wel iets in, maar geen idee of anderen dat willen zien. Spoiler Daarnaast zijn de afleveringstitels het achtoudige pad van verlichting. Is iets in het boedhisme in ieder geval. Dat worden ook wel 'sammas' genoemd -> Sam? Maar zie het zelf ook voorbij komen dat met yoga te maken kan hebben. Dus dat zou ook weer kunnen slaan op Sophie, want die deed dat wel. Goed, ik spreid mijn punten in deze volgorde: Sam, Roos, Sophie, Moeilijk wel, want wil eigenlijk meer mensen uitsluiten. Maaike is beetje van mijn verdachtenlijstje af en Stijn ook. Nora wil ik eigenlijk wel wat punten op inzetten, maar vind 4 echt teveel. Edited February 2 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 2 Share Gepost February 2 (edited) 21 uur geleden zei Chiemel: Nee, laatste shot niet gezien. Zal eens terugkijken. Hoop echt niet dat Roos de mol is. Het zou niemand verbazen als zij de mol is, want zij grijpt elke opdracht wel aan om te doen alsof ze de mol is. Ben bang dat ze met deze tactiek sowieso wel de finale gaat halen, omdat de rest toch veel gaat spreiden en ook op haar. En dan ook nog dat brave kindje spelen die zegt dat ze haar toets niet goed heeft gemaakt om vervolgens een 10 te halen. En dan nog ook al die hints maar bloemen erbij. Doet me terugdenken aan het seizoen met Klaas. Hoop dat Nora er ook snel uitligt. Die is dan weer het tegenovergestelde van Roos, volstrekt passief. Gewoon niks aan, had daar wel wat meer pit van verwacht. Blijf zelf nog op Stijn zitten. Deed weinigs opvallends gister, maar zat qua strategische positie wel vaak op de juiste plek en "kon lekker met de rest mee", wat ook nog weer een link heeft met de uitspraak "go with the flow". Klopt, het is inderdaad Stijn. Het enige wat me nog dwarszit bij hem is die opdracht 'Wie van de drie' waar hij er dan voor zou kiezen om in een backpackershotel te slapen, vreemd. Daar moet je als mol in de grote groep zitten. Hij deed het overigens wel goed erna (als mol). @007mark Bij die stemming zag je duidelijk dat Stijn op Maaike wou stemmen maar toen hij zag dat het niet nodig was heeft hij zijn stem veranderd naar Roos om de goede kandidaat uit te hangen. Dit kan je echt mooi zien in beeld. Edited February 3 by Aaron21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 3 Share Gepost February 3 (edited) Op 2-2-2025 om 09:32 zei Becks: Iemand dat laatste shot nog gezien, bij de vooruitblik naar volgende week? Er wordt een mapje met 'De Mol' naast iemand die op een massatafel ligt gelegd en als je je tv pauzeert zie je overduidelijk dat Sam daar ligt. Ik vind niet dat je kan zeggen dat hij de mol is. Ja je ziet Sam liggen maar het is totaal niet duidelijk te zien dat het mapje bij hem neer wordt gelegd. Saai seizoen, saaie kandidaten en matige opdrachten. Het begon interessant. Nora voert geen kut uit, Roos wil het brave meisje spelen, Sam is druk met journalistje spelen. De leukere kandidaten zijn er al uit. Aftellen tot de finale en totdat België begint. Edited February 3 by Vitesse88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost February 5 Share Gepost February 5 Op 3-2-2025 om 20:53 zei Vitesse88: Ik vind niet dat je kan zeggen dat hij de mol is. Ja je ziet Sam liggen maar het is totaal niet duidelijk te zien dat het mapje bij hem neer wordt gelegd. Saai seizoen, saaie kandidaten en matige opdrachten. Het begon interessant. Nora voert geen kut uit, Roos wil het brave meisje spelen, Sam is druk met journalistje spelen. De leukere kandidaten zijn er al uit. Aftellen tot de finale en totdat België begint. En toch kijk je Ik weet ook wel dat je daar nog niks uit kunt afleiden, maar opvallend was het wel. Je moet het als kijker ergens op kunnen baseren, want de rest van wat we zien is al enorm geknipt en geplakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 5 Share Gepost February 5 Wie zit er nog op de goede mol, a.k.a. Stijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 5 Share Gepost February 5 2 uur geleden zei Becks: En toch kijk je Ik weet ook wel dat je daar nog niks uit kunt afleiden, maar opvallend was het wel. Je moet het als kijker ergens op kunnen baseren, want de rest van wat we zien is al enorm geknipt en geplakt. Oh ja want het spel blijft wel gewoon leuk. Kan het daarom wel een saai seizoen vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 5 Share Gepost February 5 (edited) Ik vind de opdrachten in de laatste afleveringen juist saai. Hopelijk is er zaterdag weer wat beters te zien. Edited February 5 by MisterX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost February 5 Share Gepost February 5 9 uur geleden zei Aaron21: Wie zit er nog op de goede mol, a.k.a. Stijn? Zou wat zijn als uitgerekend hij er de volgende keer uitvliegt, wat voor hem spreek is dat hij vaak op sleutelposities staat. Daarom heb ik hem ook in het vizier, maar zoek nog naar meer argumenten @Aaron21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 5 Share Gepost February 5 2 uur geleden zei Elano: Zou wat zijn als uitgerekend hij er de volgende keer uitvliegt, wat voor hem spreek is dat hij vaak op sleutelposities staat. Daarom heb ik hem ook in het vizier, maar zoek nog naar meer argumenten @Aaron21 Het is de enige die ik niet betrap op kandidatenacties. Bevestigt altijd slechte keuzes en komt zelf nooit met oplossingen op de proppen. Inderdaad altijd op de sleutelposities en nagenoeg altijd kost het geld. De rest brengt ofwel vaak genoeg geld binnen of gedragen zich als een echte kandidaat. Kan voor iedereen wel wat verzinnen. Sophie zou nog kunnen, maar dat had ik meer gehoopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 6 Share Gepost February 6 12 uur geleden zei Elano: Zou wat zijn als uitgerekend hij er de volgende keer uitvliegt, wat voor hem spreek is dat hij vaak op sleutelposities staat. Daarom heb ik hem ook in het vizier, maar zoek nog naar meer argumenten @Aaron21 Sterkste argument is dat hij in de aflevering met die knoppen drukken in de grot zo'n 1750eu in 1x uit de pot heeft gespeeld. Verder matcht zijn gedrag niet denk ik met hoe hij echt is en passen de Mol-uitspraken die je aan het begin van een aflevering/opdracht wel goed bij hem (qua woordgebruik en wat onzeker) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 6 Share Gepost February 6 Er zal wel een reden zijn waarom we in de aflevering niet te horen kregen welke foto was goedgekeurd en welke afgekeurd. Die van Stijn zag er namelijk redelijk uit, maar hij zal wel geklooid hebben met het doorsturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 7 Share Gepost February 7 https://wieisdemol.avrotros.nl/artikelen/jubileumseizoen-2568 Deze zag ik hier nog niet langs komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts