Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Wie is de Mol?

Kelvin

Recommended Posts

3 uur geleden zei Aaron21:

Wat heeft Roos verdacht gedaan dan?

Traag lopen, maar ook een ander duo nog wegsturen dat ze echt wel nog een opdracht konden doen. En optijd terug bij de boot zouden zijn.

7 uur geleden zei 007mark:

Traag lopen, maar ook een ander duo nog wegsturen dat ze echt wel nog een opdracht konden doen. En optijd terug bij de boot zouden zijn.

Want als dat duo op de boot was gebleven dan hadden ze iets meer gehad? Dat is toch juist kandidaats of mis ik iets? Of bedoel je dat het schijnkandidaats is?

52 minuten geleden zei Erwin.:

Want als dat duo op de boot was gebleven dan hadden ze iets meer gehad? Dat is toch juist kandidaats of mis ik iets? Of bedoel je dat het schijnkandidaats is?

Volgens mij moesten ze allemaal op tijd terug zijn. Dus nog een opdracht proberen was vrij risicovol, met de tijd die nog over was.

20 uur geleden zei 007mark:

Wat is er verkeerd met dat duo wegsturen?

Als ze allemaal moesten terug zijn hadden ze toch 0 euro verdiend? Nu hebben ze 900 euro.

Edited by Aaron21

10 uur geleden zei Rogier.:

Teun :cry: Ontzettend jammer, hele toffe gast. Roos had wel af mogen vallen van mij, ook iets teveel een naai-actie met die servetten wat mij betreft. Vind haar hele overkomen niet zo top.

Heerlijke actie. Zo hoort het spel gespeeld te worden.

Raar dat je Sam dan niet vermeldt.

12 minuten geleden zei delichris:

Sam had hem die joker toch als eerste vast? Er stond ook nergens dat Sam die joker aan Maaike moest geven.

Er stond toch ook nergens dat Roos die opdracht correct moest uitvoeren omdat Ray & Sofie een joker moesten hebben?

1 uur geleden zei Aaron21:

Heerlijke actie. Zo hoort het spel gespeeld te worden.

Raar dat je Sam dan niet vermeldt.

Oh ik vind Sam ook een veel te harde gast voor in deze fase van het spel. Maar Roos kwam even in mij op. Vond haar vroeger bij het jeugdjournaal altijd heel vet, maar in dit spel zit ze heel erg in mijn allergie :-D

Overigens vind ik het wel een verschil dat Roos ook 500 euro laat liggen voor 2 jokers, terwijl Sam alleen die joker vasthoudt voor iets in ruil daarvan.

Edited by Rogier.

4 minuten geleden zei Rogier.:

Oh ik vind Sam ook een veel te harde gast voor in deze fase van het spel. Maar Roos kwam even in mij op. Vond haar vroeger bij het jeugdjournaal altijd heel vet, maar in dit spel zit ze heel erg in mijn allergie :-D

Overigens vind ik het wel een verschil dat Roos ook 500 euro laat liggen voor 2 jokers, terwijl Sam alleen die joker vasthoudt voor iets in ruil daarvan.

Sam vecht letterlijk met Sofie voor die joker die niet eens van 1 van hen is. Beetje kinderachtig.

Roos doet gewoon speltechnisch een schitterende move, helaas potentieel ten koste van een andere kandidaat.

Ik vind nogal een verschil tussen beide situaties.

Ik vind de actie van Roos erger dan die van Sam. Als je een joker zou vinden die voor een andere kandidaat is, waarom zou je hem dan geven? Ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk dan dat je die achter probeert te houden om op een of andere manier zelf voordeel eruit te halen. Uiteindelijk heeft dit ook geen invloed op het geld dat er verdiend werd bij deze opdracht. 

De actie van Roos is gewoon een naaistreek, waardoor er ook geen geld verdiend werd. Ik snap trouwens niet waarom ze niet op basis van de huidige telling gewoon wat zijn gaan proberen. Het getal van iedere kleur met een ophogen ofzo. Kijken of het slot dan wel open ging... Het zorgde voor geen geld, en mogelijk ook geen joker voor een ander. Tactisch gezien wel slim om zelf door te kunnen gaan. 

59 minuten geleden zei MisterX:

Ik vind de actie van Roos erger dan die van Sam. Als je een joker zou vinden die voor een andere kandidaat is, waarom zou je hem dan geven? Ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk dan dat je die achter probeert te houden om op een of andere manier zelf voordeel eruit te halen. Uiteindelijk heeft dit ook geen invloed op het geld dat er verdiend werd bij deze opdracht. 

De actie van Roos is gewoon een naaistreek, waardoor er ook geen geld verdiend werd. Ik snap trouwens niet waarom ze niet op basis van de huidige telling gewoon wat zijn gaan proberen. Het getal van iedere kleur met een ophogen ofzo. Kijken of het slot dan wel open ging... Het zorgde voor geen geld, en mogelijk ook geen joker voor een ander. Tactisch gezien wel slim om zelf door te kunnen gaan. 

Misschien omdat Sofie die kistjes ook niet open wilde?

10 minuten geleden zei Aaron21:

Misschien omdat Sofie die kistjes ook niet open wilde?

Ze zij dat ze juist haar joker wilde hebben. Maar als ze de mol is, dan kan dat natuurlijk een mooi dekmantel zijn om het zo te spelen?! 

Net pas gekeken. 95% zeker dat Stijn de mol is. Al die quotes van de mol passen heel goed bij hem. Waaronder "Oke. Check". Woordje die hij vaker gebruikt.

Roos sowieso niet, dat is een mollende kandidaat. 

Op 12-1-2025 om 00:09 zei Rogier.:

Teun :cry: Ontzettend jammer, hele toffe gast. Roos had wel af mogen vallen van mij, ook iets teveel een naai-actie met die servetten wat mij betreft. Vind haar hele overkomen niet zo top.

Mooiste van de aflevering juist.

Het is nog te vroeg, maar Stijn zat wel top deze aflevering hé. Sofie doet zich in ieder geval dommer, niveau Bridget.

10 uur geleden zei Chiemel:

Net pas gekeken. 95% zeker dat Stijn de mol is. Al die quotes van de mol passen heel goed bij hem. Waaronder "Oke. Check". Woordje die hij vaker gebruikt.

Roos sowieso niet, dat is een mollende kandidaat. 

Vertel mij eens wat Stijn gemold heeft in aflevering 2?

Voor mij is dit één van de duidelijkste kandidaten.

Die kist met die servetten hadden ze toch easy open kunnen maken?

De juiste code was 871. Nu haddden ze 7 7 1 aan servetten. De kans is groot dat iemand gemold heeft dus een servet verstopt heeft. Het aantal servetten kan nooit lager zijn, en als je logisch nadenkt is de kans ook niet groot dat er 8 servetten verstopt zijn. Dan zijn er maar een paar combinaties mogelijk om te proberen en die heb je op een cijferslot zo geprobeerd.