delichris Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 Dankje voor de info dan hoef ik het niet te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 Vond de dingen achter de schermen anders wel geinig. Zelf niet eerder gezien geloof ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 4 Share Gepost January 4 Wel een leuke start he dit seizoen! Mooie manier om te starten. Ik zeg Teun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 4 Share Gepost January 4 Nu al irritant dat steeds Engelse gebrabbel. Praat gewoon Nederlands joh  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost January 4 Share Gepost January 4 8 minuten geleden zei MNie: Wel een leuke start he dit seizoen! Mooie manier om te starten. Ik zeg Teun. Ik vind het echt bullshit. Zoveel poespas van te voren over dat ze dit nog nooit gedaan hebben en dan is het zoiets doms. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 4 Share Gepost January 4 19 minuten geleden zei Erwin.: Ik vind het echt bullshit. Zoveel poespas van te voren over dat ze dit nog nooit gedaan hebben en dan is het zoiets doms. Groter gemaakt dan het is, alsof het zeer origineel is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 4 Share Gepost January 4 2 uur geleden zei Erwin.: Ik vind het echt bullshit. Zoveel poespas van te voren over dat ze dit nog nooit gedaan hebben en dan is het zoiets doms.  Ik vond het wel leuk bedacht. Ik had hele andere ideeën door de trailer, dus mij hadden ze mooi op een dwaalspoor gezet.  Dit is trouwens niet de eerste keer dat de mol pas in de eerste aflevering gekozen werd. In de 9e editie werd de mol ook pas tijdens de eerste aflevering gekozen. Maar dat was volgens mij niet door de kandidaten zelf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 5 Share Gepost January 5 Vond het ook een leuk begin. Dat Engels gepraat was inderdaad iets te veel. Verder hoop ik niet dat het Teun is. Zit al een beetje in de irritatiezone, want was alleen maar bezig anderen zwart te maken en leek al te veel te acteren. Wat beteft die eigenschappen zou je wellicht wel bij Teun, Ray of Roos uitkomen. Maar er was ook een uitspraak "ik had nooit gedacht dat ze mij zouden uitkiezen". Dat vind ik meer een uitspraak die past bij iemand die zich wat onzekerder voordoet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 5 Share Gepost January 5 Dan zou het Sam kunnen zijn, want hij wilde het niet. Dat Engelse gepraat slaat ook totaal nergens op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 5 Share Gepost January 5 (edited) 25 minuten geleden zei delichris: Dan zou het Sam kunnen zijn, want hij wilde het niet. Dat Engelse gepraat slaat ook totaal nergens op.  Als hij daadwerkelijk niet wilde zoals hij zei, dan niet denk ik.   Edited January 5 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 5 Share Gepost January 5 2 minuten geleden zei Chiemel: Â Als hij daadwerkelijk niet wilde zoals hij zei, dan niet denk ik. Â Kan ook taktiek zijn. Maar als anderen hem wel gekozen hebben dan zal hij het wel worden. We gaan het zien de komende tijd. Je kon nu ook weinig ontdekken vond ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 5 Share Gepost January 5 Ik verwacht dat je uitspraak tijdens de mollisitatie leiden zal zijn en niet wat je hier zei. Geen idee of we weten wat hij toen gezegd heeft. Ik vermoed dat hij het stiekem wel gewoon wilde.  2 minuten geleden zei delichris: Je kon nu ook weinig ontdekken vond ik.  Daarom nog geen afvaller. Meestal is er toch 1 aflevering zonder afvaller? In dat geval hebben we die nu al gehad. Ook fijn om te weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 5 Share Gepost January 5 Er kon toch niemand afvallen omdat er geen mol was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 5 Share Gepost January 5 20 minuten geleden zei MisterX: Ik verwacht dat je uitspraak tijdens de mollisitatie leiden zal zijn en niet wat je hier zei. Geen idee of we weten wat hij toen gezegd heeft. Ik vermoed dat hij het stiekem wel gewoon wilde.   Daarom nog geen afvaller. Meestal is er toch 1 aflevering zonder afvaller? In dat geval hebben we die nu al gehad. Ook fijn om te weten. Ze hebben 10 mensen meegenomen die de mol wilden zijn natuurlijk, anders kan je dit niet doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 5 Share Gepost January 5 1 uur geleden zei delichris: Er kon toch niemand afvallen omdat er geen mol was.  Tijdens de laatste opdracht was er wel een mol.  1 uur geleden zei Aaron21: Ze hebben 10 mensen meegenomen die de mol wilden zijn natuurlijk, anders kan je dit niet doen.  Ik denk dat ze van te voren al de opdrachten klaar hadden liggen en daarna pas de mollicitaties hebben gevoerd. Dit plan was er dus allang, dus ook als iemand niet de mol wilde zijn.  In seizoen 9 werd de mol ook pas op bestemming gekozen. Volgens mij waren er toen ook een paar die niet de mol wilde zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 5 Share Gepost January 5 2 minuten geleden zei MisterX:  Tijdens de laatste opdracht was er wel een mol.   Ik denk dat ze van te voren al de opdrachten klaar hadden liggen en daarna pas de mollicitaties hebben gevoerd. Dit plan was er dus allang, dus ook als iemand niet de mol wilde zijn.  In seizoen 9 werd de mol ook pas op bestemming gekozen. Volgens mij waren er toen ook een paar die niet de mol wilde zijn. Wie zegt dat ze maar met 10 personen gepraat hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 5 Share Gepost January 5 (edited) 35 minuten geleden zei MisterX:  Tijdens de laatste opdracht was er wel een mol.   Ik denk dat ze van te voren al de opdrachten klaar hadden liggen en daarna pas de mollicitaties hebben gevoerd. Dit plan was er dus allang, dus ook als iemand niet de mol wilde zijn.  In seizoen 9 werd de mol ook pas op bestemming gekozen. Volgens mij waren er toen ook een paar die niet de mol wilde zijn.  Nogmaals er kon niemand afvallen omdat er geen mol was. Bij de laatste opdracht is er ook totaal geen afvaller geweest. Edited January 5 by delichris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 5 Share Gepost January 5 Het is niet zo dat het helemaal duidelijk is hoe de kandidaten zijn gekozen he?  Vooraf de molkeuze: Hebben ze eigenschappen benoemd in een voorgesprek Hebben ze (deze) eigenschappen toegewezen aan medekandidaten Hebben ze een mol gekozen in de vragenlijst Hebben ze gezegd of ze wel of niet de mol zouden willen zijn Het kan zijn dat 2, 3 of 4 van deze dingen een rol hebben gespeeld in de selectie van de mol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 5 Share Gepost January 5 Haha mooie 1e aflevering inderdaad. Opvallend dat Sam inderdaad niet de mol wilde zijn, maar denk dat gewoon tactiek is door dat te zeggen. Zelfde als hoe hij zich gedroeg in dat groepsgesprek. Â Denk zelf dat het als volgt is gegaan: Tijdens de mollicitaties zijn eigenschappen gekozen die het meest passen bij de Mol. Daar is gekeken welke eigenschappen het meest naar voren kwamen als je alle antwoorden van de kandidaten bij elkaar optelt. Vervolgens zijn deze eigenschappen in de tempel toebedeeld. Welke kandidaat het vaakst de eigenschappen van de mollicitaties toebedeeld heeft gekregen, is de Mol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 5 Share Gepost January 5 44 minuten geleden zei delichris: Nogmaals er kon niemand afvallen omdat er geen mol was. Bij de laatste opdracht is er ook totaal geen afvaller geweest.  Nogmaals: Tijdens de laatste opdracht was er wel een mol. Dus op basis daarvan had er wel een afvaller kunnen zijn, maar dan hadden ze natuurlijk wel een executie moeten houden, wat ze niet gedaan hebben.  27 minuten geleden zei 007mark: Haha mooie 1e aflevering inderdaad. Opvallend dat Sam inderdaad niet de mol wilde zijn, maar denk dat gewoon tactiek is door dat te zeggen. Zelfde als hoe hij zich gedroeg in dat groepsgesprek.  Denk zelf dat het als volgt is gegaan: Tijdens de mollicitaties zijn eigenschappen gekozen die het meest passen bij de Mol. Daar is gekeken welke eigenschappen het meest naar voren kwamen als je alle antwoorden van de kandidaten bij elkaar optelt. Vervolgens zijn deze eigenschappen in de tempel toebedeeld. Welke kandidaat het vaakst de eigenschappen van de mollicitaties toebedeeld heeft gekregen, is de Mol.  Grotendeels mee eens, al verwacht ik wel dat de executievraag ook nog wel op een manier erin mee gewogen is. Ik heb alleen geen idee of het bonuspunten zijn als je naam vaak genoemd wordt (je wordt gezien als een goede mol) of juist minpunten (je bent nu al verdacht).  33 minuten geleden zei Chiemel: Hebben ze gezegd of ze wel of niet de mol zouden willen zijn  Volgens mij vond dit toch plaats nadat Rik zei dat de mol gekozen was, maar dat alleen de mol nog niet geïnformeerd daarover was? In dat geval kan dit punt geen invloed hebben, want op het moment van het beantwoorden van de vraag, was de mol al gekozen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 5 Share Gepost January 5 1 uur geleden zei 007mark: Haha mooie 1e aflevering inderdaad. Opvallend dat Sam inderdaad niet de mol wilde zijn, maar denk dat gewoon tactiek is door dat te zeggen. Zelfde als hoe hij zich gedroeg in dat groepsgesprek. Â Denk zelf dat het als volgt is gegaan: Tijdens de mollicitaties zijn eigenschappen gekozen die het meest passen bij de Mol. Daar is gekeken welke eigenschappen het meest naar voren kwamen als je alle antwoorden van de kandidaten bij elkaar optelt. Vervolgens zijn deze eigenschappen in de tempel toebedeeld. Welke kandidaat het vaakst de eigenschappen van de mollicitaties toebedeeld heeft gekregen, is de Mol. Dat denk ik ook. Volgens mij klopt het ook gewoon wat ze zeiden in Moltalk en dat de 8 eigenschappen die in die brief vermeld stonden de kandidateneigenschappen zijn en de 4 overige dus de eigenschappen zijn voor de mol. Natuurlijk hebben we amper gezien aan wie die dan het meest werden toebedeeld, want volgens mij is dat dus de mol geworden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 5 Share Gepost January 5 (edited) 50 minuten geleden zei Aaron21: Dat denk ik ook. Volgens mij klopt het ook gewoon wat ze zeiden in Moltalk en dat de 8 eigenschappen die in die brief vermeld stonden de kandidateneigenschappen zijn en de 4 overige dus de eigenschappen zijn voor de mol. Natuurlijk hebben we amper gezien aan wie die dan het meest werden toebedeeld, want volgens mij is dat dus de mol geworden. Â Als dit zo is, dan is Teun een grote kanshebber. Had al veel kruisjes en miste ook nog als enige over hem extra informatie. Had zelf niet per se die 4 specifieke eigenschappen als top 4 gemaakt voor een mol. Of anders zijn Roos, Teun en Ray de enigen die uberhaupt meer dan 1 kruisje hadden hier (?). Ik denk alleen ook al om deze analyse dat de combinatie met het stemmen op de mol een factor is. Ook al verwacht ik niet dat daar veel op Teun gestemd zou worden en wel op Roos en Jay, dus dat zou nog meer pleiten voor Teun (als de mol niet meteen stemmen zou moeten krijgen). Â Het kan ook zijn dat de mol zo "verborgen" mogelijk moet zijn en juist de speler is met de minst opvallende eigenschappen. Past ook beter bij de uitspraak "had nooit verwacht dat ze mij zouden uitkiezen". Edited January 5 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 5 Share Gepost January 5 7 minuten geleden zei Chiemel: Â Als dit zo is, dan is Teun een grote kanshebber. Had al veel kruisjes en miste ook nog als enige over hem extra informatie. Had zelf niet per se die 4 specifieke eigenschappen als top 4 gemaakt voor een mol. Of anders zijn Roos, Teun en Ray de enigen die uberhaupt meer dan 1 kruisje hadden hier (?). Ik denk alleen ook al om deze analyse dat de combinatie met het stemmen op de mol een factor is. Ook al verwacht ik niet dat daar veel op Teun gestemd zou worden en wel op Roos en Jay, dus dat zou nog meer pleiten voor Teun (als de mol niet meteen stemmen zou moeten krijgen). Â Het kan ook zijn dat de mol zo "verborgen" mogelijk moet zijn en juist de speler is met de minst opvallende eigenschappen. Past ook beter bij de uitspraak "had nooit verwacht dat ze mij zouden uitkiezen". We hebben 31 van de 120 uitgedeelde eigenschappen gezien. Ze willen ons heel graag doen geloven dat het Teun, Roos of Ray is. Ik vond ze alle 3 nogal kandidaats in de eerste opdracht. Bovendien zou de uitspraak: Ik had het totaal niet verwacht en ik wil de beste mol ooit worden, totaal niet bij Ray passen. Die heb ik eigenlijk al bijna afgeschreven, al is dat gevaarlijk op basis van 1 opdracht en uitspraak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 5 Share Gepost January 5 9 minuten geleden zei Aaron21: We hebben 31 van de 120 uitgedeelde eigenschappen gezien. Ze willen ons heel graag doen geloven dat het Teun, Roos of Ray is. Ik vond ze alle 3 nogal kandidaats in de eerste opdracht. Bovendien zou de uitspraak: Ik had het totaal niet verwacht en ik wil de beste mol ooit worden, totaal niet bij Ray passen. Die heb ik eigenlijk al bijna afgeschreven, al is dat gevaarlijk op basis van 1 opdracht en uitspraak.  Ray uitkiezen zou te logisch zijn en daarmee niet logisch en als hij dat kan bedenken, past die uitspraak wel weer  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 5 Share Gepost January 5 Ik weet eigenlijk wel 1 ding zeker: We hebben sowieso te weinig gezien om daadwerkelijk vast te kunnen stellen wie de mol is geworden, zelfs als we het juiste systeem hebben bedacht. Dat Teun, Roos en Ray er zo uitspringen, kan wel een teken zijn dat ze ver komen en dat daardoor mogelijk een van de drie wel de mol is. Bewust zo gemonteerd dat deze personen eruit springen. Â Maar er kan ook zomaar een andere logica achter zitten en dan hebben we hier totaal niets aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts