Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Wie is de Mol?

Kelvin

Recommended Posts

1 uur geleden zei MisterX:

Ik ben er nog niet aan toegekomen om te kijken. Is het de moeite waard? Ik merk dat er veel minder een hype is rondom deze online versie t.o.v. de normale versie. Ligt dat aan mij? Of is deze serie minder goed?

Het is beter dan het regulier NL seizoen, minder dan de Vlaamse variant.

25 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wat is trouwens het grootste verschil nog met de Vlaamse? Heb die nog nooit gezien namelijk. 

Uitwerking van opdrachten, dubbele lagen. Ze doen wel hun best dit seizoen. Het begint er op te lijken. Soms al een voice over.

3 uur geleden zei Aaron21:

Het is beter dan het regulier NL seizoen, minder dan de Vlaamse variant.

De NLse kijk ik altijd, de Vlaamse heb ik ooit proberen te kijken, maar ben ik steeds al snel afgehaakt. Dus ik weet niet zo goed wat ik met je reactie kan...

Op 13-7-2024 om 09:19 zei Aaron21:

Dubbelpost: Nou aangezien 1 verdachte eruit is, kan ik concluderen dat Nyree de mol is.

Groetjes

Molprofessor21

Idem. Wij hebben de tot nu toe 6 online afleveringen gezien, nu nog met 4 kandidaten over. Leuk seizoen, wel wat apart verdeeld qua afleveringen maar zit een prima tempo in. Leuke spellen, leuke kandidaten en toch ook wel een toffe locatie. En de presentatrice doet het ook prima. Nog wel minder dan de Vlaamse versie maar veel beter dan de bn’er versie. Benieuwd naar het einde. Winnaar is denk ik ook wel bekend. 

12 minuten geleden zei Vitesse88:

Idem. Wij hebben de tot nu toe 6 online afleveringen gezien, nu nog met 4 kandidaten over. Leuk seizoen, wel wat apart verdeeld qua afleveringen maar zit een prima tempo in. Leuke spellen, leuke kandidaten en toch ook wel een toffe locatie. En de presentatrice doet het ook prima. Nog wel minder dan de Vlaamse versie maar veel beter dan de bn’er versie. Benieuwd naar het einde. Winnaar is denk ik ook wel bekend. 

Vind dat ze prima gebruik maken van de locatie en stiekem vind ik Oman wel een beetje mooi, ook al vind ik het nog steeds een kutland. Het is wel heel erg duidelijk geworden dat Nyree de mol is, maar ik denk wel dat dit te maken is met de streamingseditie en dat de insteek toch net iets anders ligt, dan wanneer heel Nederland (of België) wekenlang op zoek is naar de mol. Hoe het in beeld gebracht wordt, vind ik wel op niveau België ondertussen, maar het niveau van de opdrachten en hoe het soms uitgelegd wordt, zit daar toch nog een niveautje of 2 onder. Er zijn echter wel al verbeteringen te merken, met af en toe een schemaatje, voice-over of een opdracht met deelopdrachten die invloed hebben op elkaar. Al bij al een leuk seizoen.

Cambodja, vet :D Heb niet veel gezien daar, maar was ontzettend veelbelovend. Angkor Wat een van de vetste plekken waar ik ooit geweest ben, benieuwd wat voor opdracht ze daar in de buurt gaan doen, dat complex met al die tempels is echt enorm, dus ongetwijfeld dat daar iets op de planning staat.

Ken vrijwel niemand van die BNers, maar kijk ook amper tv, is ook niet zo spannend voor Widm vind ik, hopelijk is het wat leuker dan vorig seizoen.

Edited by Sick Blik

Net de aflevering gemist. Niet starten tijdens de eerste zaterdag van het nieuwe jaar en niet om 20.30 uur, maar al om 19.00 uur zorgde ervoor dat ik het volledig vergeten was.

Andere die al wel gekeken hebben? Was het wat? Of was het gewoon wat nodeloos geblaat van de deelnemers van te voren...

12 uur geleden zei MisterX:

Net de aflevering gemist. Niet starten tijdens de eerste zaterdag van het nieuwe jaar en niet om 20.30 uur, maar al om 19.00 uur zorgde ervoor dat ik het volledig vergeten was.

Andere die al wel gekeken hebben? Was het wat? Of was het gewoon wat nodeloos geblaat van de deelnemers van te voren...

Was dit niet alleen een voorstelrondje? En begint het pas aankomend weekend echt? Ik heb het ook gemist namelijk.

Edited by delichris

35 minuten geleden zei delichris:

Was dit niet alleen een voorstelrondje? En begint het pas aankomend weekend echt? Ik heb het ook gemist namelijk.

Het is inderdaad een pre-aflevering, volgende week begint het echt. 

Ondertussen gekeken en het stelde - vond ik - weinig voor. Na 15 minuten van het uur was eindelijk iedereen binnen en toen volgde dat slappe gelul zoals vaak ook in de finale aflevering zit. Hoe vond je het avontuur? Dat soort zaken. Maar dan nu nog slapper, omdat ze inhoudelijk natuurlijk nog helemaal niets kwijt mochten over de serie...

Enige wat dan nog interessant was, was de trailer. Daarin viel me op dat iedereen in duo's werd voorgesteld i.p.v. solo. Dat in combinatie met dat ze iets gaan doen wat zelfs voor de mol niet eerder voorgekomen is (iets in die richting was de zin) en het lijkt erop alsof ze dit jaar met 2 mollen gaan spelen ofzo. Ik begreep dat zo zo'n concept ook al eens in België gedaan hebben? Echter nog geen idee of ze zoiets dit jaar echt gaan doen, of toch niet... 

Wat me wel op viel: Rik gaf iedere kandidaat een drankje, maar niet ieder drankje was hetzelfde. Zou daar nog een of andere afvallershint in kunnen zitten? Hoe lichter de kleur van het drankje, hoe eerder iemand eruit vliegt? Omdat het na afloop van de serie is opgenomen, zou dat zomaar kunnen. 

Edited by MisterX