Dansmeister Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Zo. Wat een matig seizoen tot nu toe zeg. Opdrachten kun je zoveel toffere dingen mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Wel heel opvallend dat Kees absoluut niet wilde bellen. En ook nog niet eens ingrijpen als Fons zo lang aan de telefoon zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 1 uur geleden zei Dansmeister: Zo. Wat een matig seizoen tot nu toe zeg. Opdrachten kun je zoveel toffere dingen mee. Misschien wordt het tijd dat de regisseur na 25 jaar stopt, omdat zijn inspiratie op is... Oh wacht, hij heeft al aangekondigd na dit seizoen te stoppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Kees viel in een paar dingen wel weer op. Maarja, Fons ook weer. Staat tegenover dat Kees wel die Rubiks-kubus even oploste. Bedacht btw nog iets over die steden-opdracht van vorige week. Zei Kees daar niet dat hij goed is in topografie? Topo is het Spaanse woord voor mol, dat hebben we geleerd. En de relatie tussen mol en grafie hoef ik natuurlijk niet uit te leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 1 uur geleden zei Hwb: Kees viel in een paar dingen wel weer op. Maarja, Fons ook weer. Staat tegenover dat Kees wel die Rubiks-kubus even oploste. Bedacht btw nog iets over die steden-opdracht van vorige week. Zei Kees daar niet dat hij goed is in topografie? Topo is het Spaanse woord voor mol, dat hebben we geleerd. En de relatie tussen mol en grafie hoef ik natuurlijk niet uit te leggen. Als Kees al zag dat er veel geld uitging dan kan hij dat rustig even snel oplossen nadat Anna erg lang bezig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Rosario of Rian. Die eerste viel bij mij op deze aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Kameroen met een C vond ik dan weer opvallend. Ben aan het spreiden op Fons, Rian en Jeroen maar Rosario is zo stil iedere keer dat je die ook ineens weer gaat verdenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 3 minuten geleden zei Becks: Kameroen met een C vond ik dan weer opvallend. Ben aan het spreiden op Fons, Rian en Jeroen maar Rosario is zo stil iedere keer dat je die ook ineens weer gaat verdenken. Ik vond Rosario wel lekker mollen met die telefoon. Welke kandidaat gaat eerst 8 minuten luisteren om daarna geen joker te nemen? En hij spoort de anderen erna aan om het wel te doen en vervolgens vraagt hij aan Tooske of hij opnieuw mag erna om toch een joker te pakken. BIZAR. Hij is zo goed in spelletjes, maar vierkanten en driehoeken tellen of landen opnoemen. Dat gaat wat moeilijker. Wit-Rusland roepen, wanneer het kalf al verdronken is, typisch mols. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 50 minuten geleden zei Aaron21: Ik vond Rosario wel lekker mollen met die telefoon. Welke kandidaat gaat eerst 8 minuten luisteren om daarna geen joker te nemen? En hij spoort de anderen erna aan om het wel te doen en vervolgens vraagt hij aan Tooske of hij opnieuw mag erna om toch een joker te pakken. BIZAR. Hij is zo goed in spelletjes, maar vierkanten en driehoeken tellen of landen opnoemen. Dat gaat wat moeilijker. Wit-Rusland roepen, wanneer het kalf al verdronken is, typisch mols. Had hij dat niet goed? Is voor ons nauwelijks te controleren toch? Of heb je hem zelf ook gedaan. Verder wel eens. Rosario viel mij deze aflevering (voor het eerst) op met een paar acties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 11 minuten geleden zei Hwb: Had hij dat niet goed? Is voor ons nauwelijks te controleren toch? Of heb je hem zelf ook gedaan. Verder wel eens. Rosario viel mij deze aflevering (voor het eerst) op met een paar acties. Dat is toch erg mols. Eerste afleveringen bijna niet te zien, vanaf aflevering 4 meer in beeld, niet met echt molacties, maar we kunnen hem evenmin betrappen op uitstekende kandidatenacties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 3 uur geleden zei Becks: Kameroen met een C vond ik dan weer opvallend. Uiteindelijk is daar Colombia ingevuld. Lijkt mij een ultieme poging om Jeroen verdacht te maken door de redactie. Als hij de mol is, zouden ze namelijk nooit alleen dat stuk erin laten zitten. Zit nog steeds op Rian. Die had natúúrlijk ook een fel-oranjerood shirtje met rieten hoed op bij de opdracht op de markt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Cameroen vond ik te obvious voor Jeroen. Toch vond ik hem in andere situaties verdacht, ondermeer met het tellen van cirkels/driehoeken/vierkanten/ Dat toen Tooske wilde natellen hij direct zei ja ja ja noteren! Leuke aflevering wel trouwens. Kees weer lekker Kees door Fons zo lang te laten bellen, vond ik ook verdacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 5 uur geleden zei Aaron21: Dat is toch erg mols. Eerste afleveringen bijna niet te zien, vanaf aflevering 4 meer in beeld, niet met echt molacties, maar we kunnen hem evenmin betrappen op uitstekende kandidatenacties. Vind ik laf. Eerste opdrachten nauwelijks molacties uithalen. Kun je ook niet gevonden worden. 2 uur geleden zei ElPrincipito: Cameroen vond ik te obvious voor Jeroen. Toch vond ik hem in andere situaties verdacht, ondermeer met het tellen van cirkels/driehoeken/vierkanten/ Dat toen Tooske wilde natellen hij direct zei ja ja ja noteren! Leuke aflevering wel trouwens. Kees weer lekker Kees door Fons zo lang te laten bellen, vond ik ook verdacht. Heel opvallend. Kees laat Fons lekker lang bellen en de volgende telefoon laat hij Fons weer bellen. Blijkbaar geen interesse in wat er aan de telefoon gezegd wordt. En enige van de 4 fietsers die geen telefoon aan zijn oor heeft gehad. Toen er verweten werd dat er wel erg lang gebeld werd, veel langer ook dan de kandidaten zeiden, riep hij: "Ik heb helemaal niet gebeld!" Nee, maar je weet best hoe het komt dat er in totaal zo lang gebeld was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari (bewerkt) 28 minuten geleden zei Hwb: Vind ik laf. Eerste opdrachten nauwelijks molacties uithalen. Kun je ook niet gevonden worden. Mijn hoofdverdachte is ook nog steeds Rian, maar Rosario komt dicht in de buurt. De rest heb ik eigenlijk al afgeschreven om diverse redenen. 29 januari bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Ik lees dat vaker, maar ik mis vaak waarom. Wat heeft Rian dan tot nu toe gedaan als mol? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Ik zit vol op Kees. Ook vanwege dit: (Ja, dit is mijn eigen tweet) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 2 uur geleden zei Hwb: Ik lees dat vaker, maar ik mis vaak waarom. Wat heeft Rian dan tot nu toe gedaan als mol? Weinig, maar ik kijk vanuit een kandidatenstandpunt. Wie veel van dat soort acties doet, schrijf ik af. Kees, Tooske, Jeroen, Fons en Anna hebben al teveel streepjes achter hun naam in mijn boek. Fons: test constant andere kandidaten, geeft alle goede antwoorden bij de marktopdracht, zijn foute acties komen vol in beeld. Typische onhandige kandidaat. Tooske: ik heb haar vorige week afgeschreven bij de pubquiz. Ze kwam met de naam Igorino waar het Vitorino moest zijn. Dit werd goed gerekend. Als dit een molactie was geweest was dit natuurlijk niet goed gekeurd. Foutje van de edit om dit te laten zien. Jeroen: Brengt al vanaf afl. 1 geld in het laadje. Zeer fanatiek, doet ook erg veel goed, bv. de pubquiz. Kees: Twijfelgeval, maar uit goed bron heb ik vernomen dat hij 1 van de volgende afvallers is. Anna: Heb haar meteen afgestreept nadat zr met een waterdichte theorie kwam om 6K aan de pot toe te voegen. Daarna heeft ze ook gewoon weinig mols gedaan. Snap al die verdenkingen niet. Dus ik kom op Rosario of Rian, die ik niet kan betrappen op kandidatenacties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Molacties worden sowieso vaak buiten beeld gehouden en zie je pas echt na afloop. Bij Rian vind ik vooral dat ze nogal timide over komt, alsof ze vooral uit de luwte wordt gehouden door de productie. Dit ter aanvulling op wat Aaron21 al noemt (al maak ik bij sommige kandidaten net wat andere keuzes als hij deed). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 20 minuten geleden zei MisterX: Molacties worden sowieso vaak buiten beeld gehouden en zie je pas echt na afloop. Bij Rian vind ik vooral dat ze nogal timide over komt, alsof ze vooral uit de luwte wordt gehouden door de productie. Dit ter aanvulling op wat Aaron21 al noemt (al maak ik bij sommige kandidaten net wat andere keuzes als hij deed). Het was ook wat snel geschreven. Ik heb nog meerdere argumenten waar ik zo snel niet kon opkomen. Dat Kees gaat afvallen ben ik wel vrij zeker van. (Sorry, Kees-tunnelaars) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Nu heb ik lang geen Wie is de Mol gekeken, vorig jaar voor het eerst in jaren weer, maar in mijn herinnering is het niet zo dat iemand met veel molacties niet de mol is. Van elke mol die ik me herinner waren ook altijd wel molacties te zien. Anders is het voor de kijkers ook helemaal niet leuk namelijk: je had het wel moeten kunnen ontdekken. Dat heb ik bij Rian totaal niet. En dat Fons alle goede antwoorden gaf, is juist typisch een molactie. Hij zorgt dat je met goede antwoorden geen ruk kunt verdienen en vervolgens lijkt het net of hij het geld binnen sleept. Als hij niet gebeld had, hadden ze met 3 (ipv 7) goede antwoorden al meer geld opgehaald dan nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 11 uur geleden zei Aaron21: Dat Kees gaat afvallen ben ik wel vrij zeker van. (Sorry, Kees-tunnelaars) Wat is dit nou weer voor gare voorkennis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 59 minuten geleden zei 007mark: Wat is dit nou weer voor gare voorkennis? De mensen die de bekende widm podcasts van NL luisteren hebben deze spoiler ook vast gehoord. Jip en Justin waren alvast juist. Kees is de 3e en laatste die ze weten door een foutje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Zou het dan toch Rosario zijn? Die -3000 is een typische molactie... Sowieso zou ik het raar vinden als de mol bij deze opdracht geen minbedrag had gepakt, want dat is wel heel eenvoudig geld uit de pot halen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Het was ook wel opvallend dat Kees wederom geen telefoon kreeg. Of toch stiekem aan het bellen met Dennis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari (bewerkt) 3 uur geleden zei MisterX: Zou het dan toch Rosario zijn? Die -3000 is een typische molactie... Sowieso zou ik het raar vinden als de mol bij deze opdracht geen minbedrag had gepakt, want dat is wel heel eenvoudig geld uit de pot halen... Ik denk 1 van de 2 (Rosario of Anna dus) die daar mingeld had. Denk dat de mol ervan schrok dat er zo weinig met mingeld waren. Tooske vind ik gewoon kandidaat, Fons een kandidaat die veel molt. Rianne is met Kees wat op de achtergrond (qua acties vooral). Wel opvallend dat Kees een vraag invulde op Babs (en er niet uit ging) 4 februari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten