Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU #3

chrisje1993

Aanbevolen berichten

@Giroud heel sterk instrumentaal met ook een mooi verhaal dat overgebracht wordt. 

@Grote Ree heel levendig nummer wat mij persoonlijk wel aanspreekt, instrumentaal ook erg sterk. 

@Satyr opzich een sterk nummer maar toch iets minder mijn voorkeur. 

Spannende strijd tussen @Grote Ree en @Giroud, maar ik ga dan toch met @Grote Ree verder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yRSQs9D.png

Voor Noemi Wolfs van @chrisje1993 en New Dosis van @Rossi houd het voice avontuur op in the battles. Voor Mallory Knox van @Fabian. is het nog hopen dat @Jeroen. zijn steal knop wilt indrukken. Na de keus van @van der Water om verder te gaan met Fink is het voor Lemar en The Gathering hopen dat @Jeroen. of @Tamara84 hun wilt stealen.

Battle 3 van @Jeroen.

Auditie 14: Amythyst Kiah: @bas2204

Auditie 51: Parker Millsap: @bas2204

Overzicht steals:

@Tamara84: Manchester Orchestra

@van der Water: Starsailor

@Jeroen.: Jeremy Loops

Overzicht Saves:

@Tamara84:

@van der Water: Tim Akkerman

@Jeroen.:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amethyst Kiah: Een prima zangeres maar net als in de auditie zou ik haar graag meer op de voorgrond zie staan.

Parker Millsap: Eerste minuten echt met verbazing zitten luisteren en daarna nog een beetje de artiest van de auditie erin herkend. 

Uiteindelijk gekozen om Amethyst Kiah mee te nemen naar de volgende ronde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RIzh7dC.png

@Jeroen. besloot om Amythyst Kiah van @bas2204 mee te nemen naar de volgende ronde. Voor Parker Milssap van eveneens @bas2204 is het afwachten of een van de andere coaches hun steal willen gaan gebruiken. Voor Mallory Knox van @Fabian. houd het avontuur definitief op. Voor Lemar en The Gathering van @Giroud en @Satyr is het nog hopen dat @Tamara84 haar steal wilt gebruiken.

Battle 4 @Tamara84

Auditie 22: Cody Jinks @nasje92

Auditie 57: Destine @timpy00

Overzicht steals:

@Tamara84: Manchester Orchestra

Overzicht Saves:

@Tamara84:

@Jeroen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Tamara84:

Ik neem mee Cody jinks van @nasje92

Ik ben bang dat destine van @timpy00helemaal niet past in mijn team.

En dan laat ik Manchester orchestra van @chrisje1993 gaan en steal lemar van @Giroud

In het algemeen voor mijn kennis want is nu de eerste keer dat ik meedoe. Zoelen coaches doorgaans veel wat op elkaar lijkt of divers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

In het algemeen voor mijn kennis want is nu de eerste keer dat ik meedoe. Zoelen coaches doorgaans veel wat op elkaar lijkt of divers?

Ik kan alleen voor mezelf spreken uiteraard.

Het mag van mij echt verschillend zijn. Maar je gaat (ik iig) ook een beetje op smaak af. Als hoeft niet alles in mijn straatje te passen uiteraard.

Maar ik heb niets in het genre wat jij nu had en vandaar dat ik bang ben dat je bij mij snel eruit gaat. Dan heb ik liever dat je misschien gesteald wordt en je een eerlijke kans krijgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YIOLBJY.png

Voor Destine is het hopen dat @van der Water of @Jeroen. hun steal wilt gebruiken voor ze. Cody Jinks van @nasje92 zien we sowieso terug in de volgende ronde. Manchester Orchestra van @chrisje1993 moeten hun stoel afstaan voor Lemar van @Giroud. Voor The Gathering is het dan definitief afgelopen. Parker Millsap mag alleen nog hopen op @van der Water.

Battle 4 @van der Water

Auditie 30: Griff @Fabian.

Auditie 38: Klyne @komodo25

Overzicht steals:

@Tamara84: Lemar

Overzicht saves:

@Tamara84:

@Jeroen. :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Tamara84:

Ik kan alleen voor mezelf spreken uiteraard.

Het mag van mij echt verschillend zijn. Maar je gaat (ik iig) ook een beetje op smaak af. Als hoeft niet alles in mijn straatje te passen uiteraard.

Maar ik heb niets in het genre wat jij nu had en vandaar dat ik bang ben dat je bij mij snel eruit gaat. Dan heb ik liever dat je misschien gesteald wordt en je een eerlijke kans krijgt

Oke thanks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fabian. op elk vlak een ijzersterk nummer, instrumentaal goed, qua stem heel fijn om naar te luisteren en het pakt je aandacht. 

@komodo25 eigenlijk vergelijkbaar met het voorgaande nummer, maar een sterker verhaal en een wat nieuwer geluid, waardoor Klyne in een nipte race wel aan het langste eind trekt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wcKAvYC.png

Voor Klyne van @komodo25 is er goed nieuws. Zijn coach kiest er namelijk voor om hem mee te nemen naar de volgende ronde. Voor Griff is het hopen op een steal. Voor Parker Millsap houd het voice avontuur definitief op. Voor Destine is alle hoop gevestigd op @Jeroen.

Battle 4 @Jeroen.

Auditie 16: Amorphis @Satyr

Auditie 29: Sabaton @chrisje1993

Overzicht steals:

Overzicht saves:

@Tamara84:

@Jeroen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer in mijn battles altijd soortelijke artiesten tegen elkaar te zetten om een divers team te creeeren. Dit was op voorhand een battle die ik daardoor ook vreesde aangezien het twee artiesten die recht in mijn straatje passen tegen over elkaar zet. Gelukkig is er dit jaar ook de save waardoor ik beide mee kan nemen naar de volgende ronde. 

Sabaton is een band die al jaren bovenin mijn favorieten staat dus die zal ik als gewone artiest meenemen terwijl ik de steal inzet voor Amorphis.

Daarnaast mag Jeremy Loops op zijn stoel blijven zitten. Destine past zeker in mijn straatje maar zoals eerder gezegd streef ik ook naar diverstiteit en dat valt daarmee wat weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZUnP29P.png

Voor Destine van @timpy00 houd the voice op. Voor Griff van @Fabian. is het hopen dat @Tamara84 haar steal wilt inzetten. Voor Sabaton van @chrisje1993 is de volgende ronde al zeker door de winst in de battle. Voor Amorphis van @Satyr is er alsnog ook vreugde doordat @Jeroen. zijn save heeft gebruikt.

Battle 5 @Tamara84

Auditie 27: Sully Erna @chrisje1993

Auditie 34: Chris Trapper @nasje92

Overzicht steals:

Overzicht saves:

@Tamara84:

@Jeroen.: Amorphis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oVlnGeN.png

Door het feit dat @Tamara84 niet voor de 3de keer haar  steal knop indrukt houd het definitief op voor Griff van @Fabian.. Bij haar eigen battle is het voor zowel Chris Trapper als Sully Erna goed nieuws. ze worden beide meegenomen naar de volgende ronde.

Battle 5 @van der Water

Auditie 35: Son Mieux @Kowet

Auditie 58: TIX @timpy00

Overzicht steals:

Overzicht saves:

@Tamara84: Sully Erna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nwmkiNL.png

Tix van @timpy00 gaan we dus terug zien in de volgende ronde. Voor Son Mieux is het nog afwachten of @Jeroen. of @Tamara84 zijn steal wilt gebruiken voor hun.

Battle 5 @Jeroen.

Auditie 9: Lera Lynn @hjs

Auditie 25: Tenille Arts @nasje92

Auditie 41: Haley Reinhart @Giroud

Overzicht steals:

Overzicht saves:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lera Lynn: Compleet ander nummer dan in de audities en voor mij een positieve andere kant van deze zangeres. Mooi stemgeluid en een prima zangeres.

Tenille Arts: De moderne country-pop waar de muziek niet perse super country is maar vooral in de zang de country-twang naar voren komt. Een prima uitvoering en redelijk in lijn met wat ik verwachtte op basis van de blinds.

Haley Reinhart: Een jazzy-uitvoering van een bekend nummer. Een compleet andere insteek dan in de blinds maar de dynamiek en het bereik dat ze laat zien laten me niet twijfelen dat Haley degene is die mee mag naar de liveshows.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

E60pd8x.png

Voor Lera Lynn en Tenille Arts van respectievelijk @hjs en @nasje92 is het afwachten of een van de andere 2 coaches nog hun steal willen gebruiken. Haley Reinhart van @Giroud gaan we sowieso terug zien in de volgende ronde!

We gaan meteen verder naar de laatste battle in elk team. Te beginnen met @Tamara84

Auditie 55: Luminize @Rossi

Auditie 56: The Elementary Penguins @Rossi

Overzicht steals:

Overzicht saves:

Link naar opmerking
Deel via andere websites