Tamara84 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Bente @Fabian.: ik hou wel van deze muziek ik hoop dat als ze door gaat er nog meer van deze nummer komen. Jeremy loops @Kowet: muziek om heerlijk rustig van te worden. Fijne stem heeft hij. Maar dit nummer doet niet zo heel veel bij mij ik vind het persoonlijk weinig emotie over brengen. Metro station @timpy00: goede tip @timpy00 haha. Geen slecht nummer. Maar het geluid van het keyboard is echt gruwelijk 😱 moeilijke keuze en ik twijfel nog steeds een beetje terwijl ik dit typ. Nederlands is wel een uitdaging omdat er veel Engels is maar ik hoop dat je dat niet tegenhoud. mijn keuze gaat naar Bente van @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 december 2021 Auteur Share Geplaatst 8 december 2021 Voor Jeremy Loops van @Kowet en Metro Station van @timpy00 is het hopen dat een van de andere coaches een van hun wilt stealen. Zo niet dan houd het voice avontuur van hun hier op. Dan de eerste battle in team @van der Water Auditie 3 Manchester Orchestra @chrisje1993 Auditie 50: Public @Fabian. @Tamara84 @van der Water @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) @chrisje1993 mooi nummer met een mooi verhaal, maar qua klanken is het wel veel van hetzelfde. @Fabian. Eigenlijk het tegenovergestelde van Chrisje, waar het daar wat eentonig was, is dit nummer een stuk levendiger. Maar komt het verhaal wel wat minder naar voren. Uiteindelijk een lastige keuze, waar beide nummers hun eigen charmes hebben, ga ik toch voor het nummer van @Fabian. daarnaast kies ik er voor om geen steal bij Tamara te doen. 8 december 2021 bewerkt door van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 december 2021 Auteur Share Geplaatst 8 december 2021 Voor @Fabian. betekent de keus van @van der Water 2 uit 2. Voor Manchester Orchestra is het hopen dat @Tamara84 of @Jeroen. hun wilt stealen. Voor Jeremy Loops en Metro Station ligt de hoop in de handen van @Jeroen. Dan gaan we door naar de eerste battle in team @Jeroen. Auditie 4: Starsailor @Kowet Auditie 48: VNV Nation @Satyr @Jeroen. @Tamara84 @van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Wat is dit opeens voor een moordend tempo? I like it! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Starsailor: Het voelt soms alsof the zanger wat te veel probeert te doen. Zolang hij normaal zingt vind ik het absoluut prima maar zodra hij schakelt naar zijn kopstem erger ik me vaker wel dan niet. Het nummer is verder relatief eenvoudig. VNV Nation: Waar bij de auditie de zanger vrij sterk op de voorgrond stond wat een soort dreigende sfeer bracht is hij nu een stuk meer erin gemixt waardoor de muzikale omlijsting meer op de voorgrond staat. Vond persoonlijk de auditie daarin succesvoller. Ik denk dat ik persoonlijk van beide de auditie indrukwekkender/beter vond dan wat ze in de battles laten zien. Uiteindelijk besloten om te gaan voor VNV Nation van @Satyr Daarnaast zal ik de steal inzetten voor Jeremy Loops van @Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Steal mijn nummer boys ik heb zoveel leuks in petto Tempo bevalt me goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Ik zet een steal op auditie 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 december 2021 Auteur Share Geplaatst 8 december 2021 Voor Metro Station houd het definitief op. Voor Starsailor is het hopen dat @van der Water zijn steal wilt gebruiken voor hun. Battle 2 van @Tamara84 Auditie 1: Kelly Finnigan @bas2204 Auditie 8: Axel Flovent @bas2204 Overzicht steals: @Tamara84 Manchester Orchestra @van der Water @Jeroen. Jeremy Loops Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Haha dit is wel tof, twee updates en twee artiesten door. Dank voor de leuke woorden, hopelijk kunnen we de komende rondes blijven verrassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Auditie 1: ik vind het wat schreeuwerig klinken 😅 Auditie 8: klinkt fijn in de oren. Mijn keuze gaat naar auditie 8. @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 december 2021 Auteur Share Geplaatst 11 december 2021 Door de keus van @Tamara84 gaat Axel Flovent door naar de volgende ronde. Kelly Finnigan moet gaan hopen op een steal van of @van der Water (Die ook nog eventueel Starsailor kan stealen) en @Jeroen. Battle 2 van @van der Water Auditie 6: Astrid S @nasje92 Auditie 13: Tim Akkerman @Fabian. Auditie 17: Greta van Fleet @komodo25 Overzicht steals: @Tamara84 Manchester Orchestra @van der Water @Jeroen. Jeremy Loops Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Greta Van Fleet is leuk,wist niet dat die hier nog toegelaten werden vanwege toch al grote bekendheid. Anders was ik ook kandidaat om ze in te sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Als dat al als te bekend gezien wordt dan kan ik nooit meer meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Je moet daar idd een soort van evenwicht in vinden. Weet dat het niet makkelijk is om echt iets onbekend in te sturen. Moeilijk om deftig live materiaal te vinden bvb. Al vind ik dat GvF toch iets te bekend is maar ja de organisator beslist natuurlijk hé. Als ik niet uit de vijver van mijn favo genre kan vissen,is het voor mij nog moeilijker. Daarom maar drie inzendingen deze keer,en wou niet te metal gaan. Ik kan toch moeilijk iets van Slipknot inzenden bvb,al hebben ze uitstekende verborgen pareltjes. Die hun reputatie is toch te groot om hier in te zenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 46 minuten geleden zei hjs: Je moet daar idd een soort van evenwicht in vinden. Weet dat het niet makkelijk is om echt iets onbekend in te sturen. Moeilijk om deftig live materiaal te vinden bvb. Al vind ik dat GvF toch iets te bekend is maar ja de organisator beslist natuurlijk hé. Als ik niet uit de vijver van mijn favo genre kan vissen,is het voor mij nog moeilijker. Daarom maar drie inzendingen deze keer,en wou niet te metal gaan. Ik kan toch moeilijk iets van Slipknot inzenden bvb,al hebben ze uitstekende verborgen pareltjes. Die hun reputatie is toch te groot om hier in te zenden. Tim Akkerman dan ook. Vond het ook erg lastig. Ben wat oude Schollenpop-edities afgestruind om wat materiaal te vinden. Overigens allemaal niet mijn eigen genre, hardcore/terror was in mijn ogen niet geschikt hiervoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Op 11-12-2021 om 20:56 zei hjs: Greta Van Fleet is leuk,wist niet dat die hier nog toegelaten werden vanwege toch al grote bekendheid. Anders was ik ook kandidaat om ze in te sturen. Ik had er nog nooit van gehoord. Nummer bij de auditie was ook niet vaak gestreamed. Maar goed blijft lastig idd wat wel / niet in te sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 @van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Het nummer van Astrid S, komt heel tof over, maar gezien de concurrentie wel de eerste afvaller in deze battle. Dan was het een spannende tussen Tim en Greta, persoonlijk ga ik voor Greta. Maar zet ik mijn save in op Tim. Ook steal ik Starsailor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 december 2021 Auteur Share Geplaatst 15 december 2021 Voor Tim Akkerman van @Fabian. en Greta van Fleet van @komodo25 is het al zeker dat ze een ronde verder zijn in team @van der Water. Voor Astrid S van @nasje92 is het hopen dat @Jeroen. of @Tamara84 haar wilt stealen! Ook Starsailor van @Kowet mag voor nu een klein vreugde dansje gaan doen, want @van der Water besloot zijn steal in te drukken. Nu maar hopen voor hun dat hun nieuwe coach die knop niet nog een keer indrukt. Battle 2 van @Jeroen. Auditie 5: Nona @Giroud Auditie 20: Noémi Wolfs @chrisje1993 Auditie 54: New Dosis @Rossi Overzicht Steals: @Tamara84: Manchester Orchestra @van der Water: Starsailor @Jeroen. : Jeremy Loops Overzicht Save: @Tamara84 @van der Water : Tim Akkerman @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Nona: Een stem waar ik van hou vooral op de rustigere stukken. In de auditie al een goed gevoel hierbij en dit nummer bevestigd dat. Noémi Wolfs: Een interessant nummer waarbij de zangeres prima past bij de muziek en een mooi geheel vormt. Toch kan het mij minder grijpen dan bij de auditie. New Dosis: Muzikaal past dit absoluut in mijn straatje. Mist wel een beetje de extra power die ik persoonlijk liever heb. Voor mij uiteindelijk een redelijk eenduidige keuze om door te gaan met Nona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 december 2021 Auteur Share Geplaatst 15 december 2021 Voor Noémi Wolfs van @chrisje1993 en New Dosis van @Rossi wordt het duimen voor een steal van of @Tamara84 of @van der Water. Battle 3 van @Tamara84 Auditie 11: Kacey Musgraves @Grote Ree Auditie 28: Mallory Knox @Fabian. Overzicht steals: @Tamara84: Manchester Orchestra @van der Water: Starsailor @Jeroen.: Jeremy Loops Overzicht Saves: @Tamara84: @van der Water: Tim Akkerman @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 @Tamara84 verder ben ik niet opdringerig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 (bewerkt) Daar komt hij dan (eindelijk) Auditie 11 van @Grote Ree: heerlijke muziek waar ik uren naar kan luisteren. Fijne stem ook! auditie 28 van @Fabian.: Niet slecht maar niet echt wat ik voor ogen had in mijn groep. ik ga dus voor kacey musgraves van @Grote Ree. ik hoop dat de andere auditie naar een andere kan want ik vind het echt niet slecht!! ik steal niet. 18 december 2021 bewerkt door Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 december 2021 Auteur Share Geplaatst 18 december 2021 Voor Kacey Musgraves is het dus juichen geblazen. Zij mag door naar de volgende ronde. Mallory Knox mag nog in spanning afwachten van @van der Water en @Jeroen. of een van hun een steal willen inzetten. Voor Noemi Wolfs en New Dosis ligt die hoop nog alleen bij @van der Water. Battle 3 van @van der Water Auditie 7: Lemar @Giroud Auditie 23: Fink @Grote Ree Auditie 40: The Gathering @Satyr Overzicht steals: @Tamara84 : Manchester Orchestra @van der Water: Starsailor @Jeroen. : Jeremy Loops Overzicht Saves: @Tamara84: @van der Water: Tim Akkerman @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten