aron24 Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Het sluipt weer dichter naar elkaar toe bovenin. Mooi zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Dat zijn 5 fijne punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Auw, tweede ronde op tijd geen punten voor het IJslandse goudkeeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Toch weer een paar puntjes gesprokkeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Bedankt voor de 12 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 10 punten erbij, waarvoor mijn dank. Een inzending van ivago in de top 5, dat gebeurt zelden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Onverwachte punten van @Laki verder de punten gepakt waar enigzins verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 december 2021 Auteur Share Geplaatst 23 december 2021 Na een behoorlijke onderbreking wordt deze editie voortgezet door het Rusland van komodo25! Terwijl bovenin de ranglijst de spanning om te snijden is, heeft Rusland slechts 22 punten en is het maar de vraag of de wodkaflessen uit de koelkast getrokken gaan worden, deze editie. Het hard-rock nummer valt nog niet bepaald in de smaak bij de andere deelnemers, al zijn ze dat in Rusland wel gewend, aangezien het land in het festival nog nooit in de top 10 wist te geraken(!). Stemronde 15/20 https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/483072/15/15/nlyzu4nwq0 Spoiler @ivago @Srangaman @nasje92 @007mark @Chiemel @Fabian. @Grote Ree @Titan @aron24 @Laki @Chimpa @Jeroen. @timpy00 @hjs @komodo25 @koperij @chrisje1993 @bas2204 @Satyr @Stefanos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Ah, lang gewacht voor 0 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 (bewerkt) Ja, daar vreesde ik al voor. Compleet weggezakt. Opnieuw zou het wel onwaarschijnlijk geweest zijn mocht ik hier punten van gekregen hebben. Dat deze editie maar rap om is, ik wil een nieuw liedje insturen. Ik denk dat Zwitserland, Zweden, VSA, Slovenie en Zuid-Afrika nog moeten. Wellicht meeste kansen op punten van de Zwitsers. Zuid-Afrikanen misschien een paar punten. Slovenie kan ook. Van Zweden en de VSA ben ik al 100% zeker dat het niets wordt, gezien hun inzendingen. ___ Rusland had wel een leuke inzending. Scoort hier toch echt wel slecht, zeker als je weet dat ik punten heb gegeven voor een genre waar ik niet of nauwelijks naar luister. Maar het is misschien wat te veel "daddy's rock" voor hier. Misschien moet ik me maar eens wagen aan de uitdaging om de Russen in de top 10 te krijgen. Ik ken wel enkele Russische groepjes of artiesten, vrees alleen niet dat ze hier goed genoeg zullen scoren. 23 december 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Ja joh, zet het nog wat meer op scherp bovenin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 (bewerkt) Eigenlijk wel erg dat de Russen nog nooit top 10 hebben gehaald, terwijl 76 landen het wel al gedaan hebben . In 5 (dus nu de zesde) deelnames is het nog niet gelukt. Ik heb even gekeken en ik denk dat Rusland het land met de meeste deelnames is, zonder dat het al eens een top 10 plaats heeft bemachtigd. Ik heb zelf 4 keer top 10 bemachtigd. En ik ben verantwoordelijk voor de hoogste eindnotering van Turkije en de hoogste eindnoteringen van Niger en Indonesie (allebei nipt top 10), de laatste zelfs in een bezetting met 26 landen. Het andere land waarmee ik in de top 10 eindigde is denk ik Australië in de vorige editie. Het zal helaas niet lukken deze keer. Japan, Zuid-Korea en Rusland zijn sowieso landen dat ik nog eens wil vertegenwoordigen. En voor Hong Kong, Singapore en Puerto Rico ligt er ook een inzending klaar. 23 december 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Dacht ik even te stijgen Bedankt voor de puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Van komodo krijg ik nooit punten, dus laten we snel door gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 30 minuten geleden zei 007mark: Van komodo krijg ik nooit punten, dus laten we snel door gaan. Moet @Chiemelen jij maar eens een fatsoenlijk nummer insturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Gedeeld eerste, mooi man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 59 minuten geleden zei komodo25: Moet @Chiemelen jij maar eens een fatsoenlijk nummer insturen Moet je het weer op de man spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 1 uur geleden zei Chiemel: Moet je het weer op de man spelen volgens mij zijn jullie de enigste 2 die ik nog nooit punten heb gegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 32 minuten geleden zei komodo25: volgens mij zijn jullie de enigste 2 die ik nog nooit punten heb gegeven Andersom weet ik niet zeker. Je hebt er zeker eens in de buurt gezeten, mogelijk bij een Cypress Hill achtig nummertje ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 (bewerkt) Het zou wel leuk zijn om eens af te gaan aan wie ik het meeste punten gaf, en wie er de meeste aan mij gegeven heeft over alle edities heen. Ik heb nu ook nog niet aan zoveel edities meegedaan. Socrates/Zeus en ivago zijn de eerste 2 waarvan ik het gevoel dat ik veel punten van krijg, en anderzijds er ook veel aan geef. Grote Ree geef ik meestal ook veel punten aan. Van de rest weet ik het totaal niet. Ik let wel nooit op op wie een liedje heeft ingezonden. Dat staat ook niet bij de post waar de liedjes in staan of de Spotify afspeellijst (ik kijk enkel naar land eigenlijk). 24 december 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 december 2021 Share Geplaatst 25 december 2021 Land kijk ik ook nog niet naar. Luister puur naar het liedje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 december 2021 Share Geplaatst 25 december 2021 Op 24-12-2021 om 15:14 zei Laki: Het zou wel leuk zijn om eens af te gaan aan wie ik het meeste punten gaf, en wie er de meeste aan mij gegeven heeft over alle edities heen. Ik heb nu ook nog niet aan zoveel edities meegedaan. Socrates/Zeus en ivago zijn de eerste 2 waarvan ik het gevoel dat ik veel punten van krijg, en anderzijds er ook veel aan geef. Grote Ree geef ik meestal ook veel punten aan. Van de rest weet ik het totaal niet. Ik let wel nooit op op wie een liedje heeft ingezonden. Dat staat ook niet bij de post waar de liedjes in staan of de Spotify afspeellijst (ik kijk enkel naar land eigenlijk). Ik meen mij te herinneren dat @Chimpa ooit bezig was om dit inzichtelijk te maken maar ik weet niet wat de status hiervan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 december 2021 Share Geplaatst 26 december 2021 Het blijft wel lekker spannend bovenin Zelf erg tevreden met die subtop plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 december 2021 Share Geplaatst 26 december 2021 15 uur geleden zei Grote Ree: Ik meen mij te herinneren dat @Chimpa ooit bezig was om dit inzichtelijk te maken maar ik weet niet wat de status hiervan is. Hier heb ik wel eens hardop over nagedacht inderdaad, aangezien mij dit ook bere-interessant lijkt om in te kunnen zien. Echter ben ik hier niet actief mee bezig. Met het Excel bestand is er al wel een mooi startpunt eventueel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 december 2021 Share Geplaatst 26 december 2021 Bedankt voor de punten @komodo25. Het levert wel geen plaatswinst op,integendeel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten