Pharrell Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 (bewerkt) @E2E: Zou best leuk zijn om één keer per week een moment uit de Eredivisie te pakken en daar over te praten oid Zoals @E2E al zegt: hier is een topic om over een of twee wedstrijden in de week te praten in de Eredivisie. 21 augustus 2021 bewerkt door Pharrell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 20 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2021 Noot: Dit is voor andermans of mijn analyses, hier staat nu nog geen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2021 Om te beginnen doe ik even een korte van NEC-PEC NEC speelde vloeiend en counteraanvallend. Wanner de bal gewonnen was direct naar voren voor een kans. PEC speelde dat spel wel weer anders. Direct aanvallen. Beide speelde direct maar NEC speelde kortere balletjes. PEC hun buitenspel"val" werkte niet en leverde zelfs een rode kaart op. PEC speelde lang uit, net als NEC. Is het een aanrader om terug te kijken?: Zeker, counteraanval op zijn best Samenvatting ESPN staat op YouTube Hele wedstrijd waarschijnlijk op een illegale site Nou, nu het topic van het archief weg is, is het hier officieel geopend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Mogen we linken naar streamingdiensten, @Fantasy? Misschien een idee om á la Neutrale Kijkers elke week een pot uit te zoeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Legale streamingsdiensten wel dunkt me, maar daar kan @Lazy beter antwoord en uitsluitsel over geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 28 minuten geleden zei Fantasy: Legale streamingsdiensten wel dunkt me, maar daar kan @Lazy beter antwoord en uitsluitsel over geven Ik denk niet dat de links die ik heb overduidelijk als legaal of niet te bestempelen vallen, die zitten veelal in het grijze gebied, zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 55 minuten geleden zei Fantasy: Legale streamingsdiensten wel dunkt me, maar daar kan @Lazy beter antwoord en uitsluitsel over geven Liever niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Laten we dat achterwege Is het wel een idee om per week een wedstrijdje uit te zoeken om met z'n allen te koekeloeren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 5 minuten geleden zei Nom de Guerre: Laten we dat achterwege Is het wel een idee om per week een wedstrijdje uit te zoeken om met z'n allen te koekeloeren? Lijkt mij wel leuk, wil daar wel af en toe aan mee doen. Niet elke week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2021 Nou iedereen, laatste analyse van de week is Groningen-Utrecht. Volgende week gaan we wel iets met de Premier League kijken, maar een "watchalong" is weer een heel ander topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Kun je je tactische analyse ook even uiteenzetten in de vier voetbalfases (aanvallen, omschakelen naar verdedigen, verdedigen en omschakelen naar aanvallen). Onderverdelen in teamfuncties is ook wel makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Ben benieuwd naar de analyse van de titelkandidaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 22 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2021 Analyse FC Groningen- FC Utrecht Groningen domineerde vandaag. Deze directe aanvallen maakte impact, voornamelijk met de slordige verdediging van Willem Janssen. Echte maakte Maarten Paes vaak de reddingen voor Utrecht en gingen de Domstedelingen over in de aanval met de gebruikelijke 4-3-3. Wegverdedigen ging vaak met de full-backs erbij, wat vele kansen van Groningen heeft vergooid. Het counter-possesie spel van Utrecht vandaag in plaats van het directe-possesie spel tegen Sparta heeft op bepaalde punten, zoals de aanvaal de kop gekost. Ondanks de stand was het constant nagelbuiten voor beiden supporters maar het eindigde gelijk door onder andere Mark van de Maarel en Maarten Paes. Kortom:Leuk potje om te kijken, Groningen dominant maar trok niet aan het laatste eind tegen titel "dark horse" Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Dit ziet er nu een beetje uit als los zand deze analyse. Tactische analyse is imo wat er structureel gebeurd. Dus wat kunnen we daadwerkelijk zien. Dit lijkt meer op een samenvatting met wat leuke termen. Maar jij geeft aan dat de full backs iets doen wat doen ze precies, wellicht is bijvoorbeeld een afbeelding ( @Lazy?) Toevoegen om je bevinding te illustreren mogelijk. Dat maakt het ook makkelijker om een disucissie of gesprek aan te gaan denk ik. Waaruit blijkt bijvoorbeeld counter possessie spel en wat houd dit voor jou in. Dat soort dingen. Maar goed slechts mijn mening en tips om het topic aan het draaien te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 48 minuten geleden zei Pharrell: Analyse FC Groningen- FC Utrecht Groningen domineerde vandaag. Deze directe aanvallen maakte impact, voornamelijk met de slordige verdediging van Willem Janssen. Echte maakte Maarten Paes vaak de reddingen voor Utrecht en gingen de Domstedelingen over in de aanval met de gebruikelijke 4-3-3. Wegverdedigen ging vaak met de full-backs erbij, wat vele kansen van Groningen heeft vergooid. Het counter-possesie spel van Utrecht vandaag in plaats van het directe-possesie spel tegen Sparta heeft op bepaalde punten, zoals de aanvaal de kop gekost. Ondanks de stand was het constant nagelbuiten voor beiden supporters maar het eindigde gelijk door onder andere Mark van de Maarel en Maarten Paes. Kortom:Leuk potje om te kijken, Groningen dominant maar trok niet aan het laatste eind tegen titel "dark horse" Utrecht. Sorry dat ik het zeg, maar dit is meer de RTL-analyse in de rust. "Ze moeten meer scoren, anders winnen ze niet" kunnen we natuurlijk allemaal roepen Waar ik dan benieuwd naar ben is, zoals timpy00 hierboven ook aangeeft, zijn inderdaad wat die fullbacks dan precies doen én wat er anders moet. Waarom was Janssen slordig? Waren er geen afspeelmogelijkheden, stond 'ie zelf verkeerd, of waar lag dat aan. En ik ben wel benieuwd naar de analyse van Groningen dan ook, niet alleen in die van de plaatselijke FC. Hoe kan het dat Groningen zó veel kansen kreeg, maar niet tot scoren kwam. Was dat dankzij Paes of maakten de spitsen van Groningen de verkeerde keuzes. Zonder sluikreclame te maken voor degene die dit topic een nieuw leven inblies; ik was meer op zoek naar analyses zoals dit: https://betweentheposts.net/ . Natuurlijk niet in zo'n uitgebreide vorm als daar, maar toch wel iets meer in die richting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Bijvoorbeeld waarom komt Ajax niet tot kansen in de eerste helft? Wat doet Twente goed, hoe staan ze. Wat zou Ajax anders kunnen doen. Etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten