Jump to content

[IDS] Sampdoria - Blucerchiati

MNie
 Share

Recommended Posts

De resultaten van de laatste 3 wedstrijden in de Serie A gooien je wat achterop in de titelstrijd. De drukke agenda en opeenvolging van de wedstrijden zit daar ongetwijfeld ook voor iets tussen. Hopelijk breekt dat je niet te zuur op de komende maanden want met dat WK zal het speelschema ongetwijfeld druk blijven. Atalanta is momenteel geen stap vooruit natuurlijk, en gezien het parcours dat je met Samp aan het afleggen bent misschien ook niet ideaal, maar de eindbeslissing ligt bij jou natuurlijk.

Sampdoria.png.ed711db110a4d0ab42d0efd6c917a9d4.png

Sampdoria - Blucerchiati

Seizoen 2022 - 2023

Het begint langzaam duidelijk te worden dat wij met deze ploeg mee kunnen doen om Champions League voetbal, want wederom draaien wij bovenin mee. In mijn ogen zou dat een prestatie van formaat zijn voor een club als Sampdoria. Deze maand spelen wij twee keer tegen AS Roma in de halve finale van de Coppa Italia. Dit is voor ons de snelste route naar een prijs, dus ik wil deze koste wat het kost winnen. In de Serie A spelen wij tegen Crotone (thuis), Hellas Verona (uit), Cagliari (uit) en Bologna (thuis). De loting van de Champions League ben ik helemaal vergeten te delen in mijn vorige updates. Wij moeten het in de eerste knock out fase opnemen tegen Arsenal.

Dit zal tevens voorlopig de laatste update zijn van deze novelle, want ik heb straks vakantie en ben er minimaal twee weken niet. Maar niet getreurd, want ik heb nog voldoende updates klaar staan voor na de vakantie.

Sampdoria - AS Roma (Coppa Italia)

966186543_1.1Sampdoria-ASRoma.thumb.png.50921706cea17ad47be086ac89526f59.png

Cagliari - Sampdoria (Serie A)

1439282850_1.6Cagliari-Sampdoria.thumb.png.1a8ceb7d7cc3a10b2beda615db11daa5.png

Sampdoria - Arsenal (Champions League)

1383779894_1.7Sampdoria-Arsenal.thumb.png.699071b897a583415eb8cd11d5523224.png

Wedstrijden

450260209_1.9Wedstrijden.thumb.png.3168599dcafa666bd29cd075b7d011fb.png

Stand Serie A

1352085057_2.0Stand.png.0bf6ac54bbf281cee4ca84f01860b3b3.png

Loting Coppa Italia

192065874_1.4Loting.thumb.png.4aae869367ff71361cc0bfb88a77e30e.png

Financiën

818408873_2.1Financien.thumb.png.788a23060bd42ae8af2eb8d3857a1e14.png

-------------------------------------------------

Antwoorden op reacties

@rich ruzzian We kunnen nog niet mee met de grote jongens, maar daar groeien wij wel naartoe. Als we alle andere wedstrijden winnen dan draaien we nog steeds bovenin mee.

@19CH98 Ik heb ook niet de illusie dat wij om de titel mee kunnen spelen, daarvoor is het verschil in kwaliteit tussen mijn ploeg en de topploegen te groot. We zetten wel enorme stappen in de juiste richting en Champions League voetbal helpt ons de stappen te zetten die nodig zijn.

@Marius Atalanta gaat hem inderdaad niet worden en heb ik direct afgewezen. Het proces waarin wij zitten is te mooi om achter mij te laten. De resultaten waren teleurstellend, want tegen de grote ploegen wil ik ook punten pakken. Maar als we reëel kijken dan is het niet meer dan logisch.

@DGremlinInter is nog even twee maten te groot en het lijkt erop dat zij dat zijn voor iedere Italiaanse club.

@ElMarcos Ik ben tevreden met de aankoop, maar die krijgt geen basisplaats. Puur voor de breedte gehaald.

@delichris De titel heeft nooit in mijn hoofd gezet, Champions League voetbal daarin tegen wel en daarvoor liggen we op koers.

@Nummerke10 We staan er zeker goed voor en omdat de selectie beter is dit seizoen moeten de prestaties dat eigenlijk ook zijn. Tot op heden is dat ook zo en lijkt het erop dat afgelopen seizoen geen toeval was.

@Kyrill We hebben een prima periode gehad in mijn ogen, want we staan er nog steeds goed voor. Er zaten een paar pittige tegenstanders bij, dus kan gebeuren. Ook aan de verkoopkant ben ik tevreden.

@Michaelinho* We staan er goed voor en dat wij weer om Champions League spelen is op zich al een hele prestatie. Al vind ik de selectie dit seizoen ook wel sterk.

@FlyD @JordiW. @komodo25 @Jotew @chrisje1993 @timpy00 @RubenS2 @mattihamstra @LegacyJvL @RicoV1989 @FMNOOB

Een finaleplek in de Copa en een CL-ticket dat je al kan ruiken; in eigen land loopt het dus meer dan gesmeerd! Ook over je Europees avontuur kan je niet klagen, al zal er nu toch een stunt van jewelste nodig zijn om Arsenal alsnog uit te schakelen.

• Marius changed the title to [IDS] Sampdoria - Blucerchiati

Sampdoria.png.4c4aa2bef3a9db2b8afe57c6f5fcba5d.png

Sampdoria - Blucerchiati

Seizoen 2022 - 2023

Allereerst bedankt voor de stemmen voor de "IDS", een mooi eind van mijn vakantie. Ook mijn felicitaties aan @MisterX. We hebben nog een aantal updates staan, maar met de nieuwe versie voor de deur zal deze novelle niet heel erg lang doorgaan. Houdt dit in dat het nu stopt? Natuurlijk niet, want ik heb nog wel een aantal updates staan.

Na 24 wedstrijden in de Serie A staan wij op een mooie 3e plaats. Tegen Sassuolo (uit), Pescara (thuis) en AS Roma (uit) mogen wij deze positie verdedigen. In de Champions League staan wij voor een loodzware opgave, doordat wij thuis een 2-1 nederlaag hebben geleden tegen Arsenal. Wij zullen er vol voor gaan, maar als wij eruit vliegen is het geen schande natuurlijk. Het bestuur van de club heeft goed nieuws, want er wordt 5,78 miljoen uitgetrokken om het jeugdcomplex te verbeteren.

Deze maand wordt ook de NxGn trofee uitgereikt. Jude Bellingham wint deze prijs door zijn goede spel bij Borussia Dortmund. Yusuf Demir wordt tweede, de Oostenrijker speelt fenomenaal bij Inter. Als derde onze grote trots Wilfried Gnonto, die beloond wordt voor zijn extreem goede seizoen. Deze maand was ook weer in de instroom van jeugdspelers, maar hier zal geen aankomend NxGn winnaar tussen zitten vrees is, want de kwaliteit van de instroom valt erg tegen.

Sassuolo - Sampdoria (Serie A)

660770882_1.1Sassuolo-Sampdoria.thumb.png.694c3ed8636022fe0be21e136df34e42.png

Arsenal - Sampdoria (Champions League)

2104325501_1.4Arsenal-Sampdoria.thumb.png.ac18beffafb7751b4acefc3e6cceda83.png

AS Roma - Sampdoria (Serie A)

1121286203_1.5Roma-Sampdoria.thumb.png.3a5da01116fe5bb4a49c1543592e5cbb.png

Wedstrijden

192074634_1.6Wedstrijden.thumb.png.b7636d98f1e575b6118313fbad0b6670.png

Stand Serie A

345276710_1.9Stand.png.1fe2bcbd482e0b4ad84ea32eb86eb9b2.png

Verbetering jeugdcomplex

2064384148_1.2Jeugdcomplex.thumb.png.6b8d3824c3436ece8aeed74fc21362c1.png

NxGn

1059048731_1.8NxGn.thumb.png.aa06a1f76fa25363d958c0e7fd80b800.png

Instroom jeugd

336247958_1.7Instroomjeugd.thumb.png.455b6fd53558dba7b815ce9ac7156a63.png

Financiën

362398035_2.0Financien.thumb.png.6659d95e81ce4a1ef00a7cb9e091b08a.png

-------------------------------------------------

Antwoorden op reacties

@FMNOOB Kampioen had ik niet verwacht te worden, maar met CL voetbal zou ik wederom zeer tevreden zijn. Tegen Arsenal doorgaan zou een enorme stunt zijn.

@19CH98 We hebben zeker een ruime voorsprong, als wij CL voetbal halen is dat wederom een stunt. De vakantie was trouwens erg leuk, 1 week Frankrijk en 1 week in NL dagjes weggeweest.

@rich ruzzian De 3e plaats lijkt een zekerheidje, maar we mogen niet verslappen.

@NicoHaak We presteren zeker goed en we groeien naar de topclubs toe. Er moet nog wel een hoop gebeuren om dat niveau te bereiken, maar deze prestaties zijn al top.

@ElMarcos We spelen goed en zijn in vorm. Arsenal verslaan zou mooi zijn, maar dat wij door de groepsfase heen zijn gekomen is natuurlijk al een mijlpaal.

@Kyrill Het zal voor AS Roma lastig worden om ons in te halen, maar als we niet scherp blijven kan het nog misgaan. Ik ga er vanuit dat het niet gebeurd. Arsenal is een lastige tegenstander en het wordt moeilijk, maar daar zit jij natuurlijk niet mee!

@Michaelinho* Als we een stap willen zetten moeten wij uiteraard weer investeren in de selectie. Tot nu toe ziet het er goed uit dit seizoen, maar ik durf nog niet naar volgend seizoen te kijken.

@delichris Dat gaat zeker goed, we hebben de goede vorm te pakken en het moraal is hoog.

@DGremlin Dat is een juiste conclusie.

@Marius Winst in de beker is de kortste weg naar succes, dus daar gaat de volledige focus op. CL voetbal lijkt ons niet meer te kunnen ontgaan, dus in Italië gaat het meer dan top. Europees mag ik ook niet klagen, want als ik van te voren kon tekenen voor overwintering in de CL zou ik dat direct gedaan hebben.

@komodo25 Het gaat zeker keurig, misschien nog wel iets meer dan dat.

@FlyD @JordiW. @Jotew @chrisje1993 @timpy00 @RubenS2 @mattihamstra @LegacyJvL @RicoV1989 @Nummerke10

CL voetbal lijk je niet meer te mislopen, de titel lijkt echter een brug te ver. In de CL bied de 1-0 nederlaag op bezoek bij Arsenal nog de kans om door te bekeren maar makkelijk gaat t niet worden. 

Zoals verwacht uit de CL waardoor het nu een beetje aftellen wordt naar het einde van het seizoen. De derde plaats lijkt je niet meer te kunnen ontsnappen maar hoger mikken dan de tweede plaats lijkt ook niet echt meer mogelijk.