Srangaman Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Is het mogelijk om een gebruiker te negeren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 1 minuut geleden zei Srangaman: Is het mogelijk om een gebruiker te negeren? Sorry Sranga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Zojuist zei timpy00: Sorry Sranga. Jij bent het niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 3 minuten geleden zei Srangaman: Jij bent het niet! Had ook niet die indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Srangaman: Is het mogelijk om een gebruiker te negeren? In je profielmenu zit een negeerlijst. Menu rechtsboven >> Account >> Genegeerde gebruikers 18 augustus 2021 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Op 14-8-2021 om 11:12 zei chrisje1993: - Kuipers keert terug als scheidsrechter om de klassieker te fluiten. - FC Twente haalt Europees voetbal - een club van buiten de traditionele top drie word kampioen. Tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Als dit Utrecht mee gaat doen om de titel wordt Groningen zeker Kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Ik heb gisteren Feyenoord gekeken en ik moet @Pharrell inderdaad gelijk geven. Feyenoord speelt echt het slechtste voetbal in jaren, zit totaal geen beleving, strijd en energie in. Zetten geen druk, zijn maar matige spelertjes en hebben ook totaal geen waarde op het veld staan dus de weg naar beneden is ingezet. UUUUUUUU WORDT KAMPIOEN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 10 minutes ago, ReneLeBlanc said: Ik heb gisteren Feyenoord gekeken en ik moet @Pharrell inderdaad gelijk geven. Feyenoord speelt echt het slechtste voetbal in jaren, zit totaal geen beleving, strijd en energie in. Zetten geen druk, zijn maar matige spelertjes en hebben ook totaal geen waarde op het veld staan dus de weg naar beneden is ingezet. UUUUUUUU WORDT KAMPIOEN Een wedwtrijdje in augustus tegen Zweedse lootgieters maakt je geen titelkandidaat. Bovendien wat een ontiegelijk laag sarcasme. Ik heb ook nooit gezegt dat Utreg kampioen word, ik heb alleen gezegt dat het een kandidaat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 3 minuten geleden zei Pharrell: Een wedwtrijdje in augustus tegen Zweedse lootgieters maakt je geen titelkandidaat. Bovendien wat een ontiegelijk laag sarcasme. Ik heb ook nooit gezegt dat Utreg kampioen word, ik heb alleen gezegt dat het een kandidaat is. Waar zeg ik dat Feyenoort titelkandidaat is omdat ze van Zweetse lootgieters winnen? Ik zeg alleen dat ik me bij jou aansluit omdat het spel niet om aan te zien was, ze vorig seizoen veel beter voetbalden. Dat is wat ik heb gezegt, net zoals jij hebt gezegt dat Utreg een titelkandidaat is, en ik nu net heb gezegt dat Utreg kampioen wort want Uuuuuuu is niet te houden. Vooral Europees is Utreg echt niet te houden!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 1 minute ago, ReneLeBlanc said: Waar zeg ik dat Feyenoort titelkandidaat is omdat ze van Zweetse lootgieters winnen? Ik zeg alleen dat ik me bij jou aansluit omdat het spel niet om aan te zien was, ze vorig seizoen veel beter voetbalden. Dat is wat ik heb gezegt, net zoals jij hebt gezegt dat Utreg een titelkandidaat is, en ik nu net heb gezegt dat Utreg kampioen wort want Uuuuuuu is niet te houden. Vooral Europees is Utreg echt niet te houden!!! Zetten we jullie tegen Liverpool neer is het over en uit. Utreg bleef staan. Dus dat Europees niet te houwe klopt niet. Dit is lekker sarcastisch en ik weet dat je blij bent met je winstje. Ik laat je lekker genieten. Maar niet huilen wanneer de grote jongens als Tottenham en Lazio je groep binnenkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Rustig 9 daagjes wachten @ReneLeBlanc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Kunnen we niet democratisch iemand laten bannen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 1 minuut geleden zei timpy00: Kunnen we niet democratisch iemand laten bannen? Goed idee. Ik stem voor @lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 36 minuten geleden zei MetalMichael: Rustig 9 daagjes wachten @ReneLeBlanc. Hahaha, maar ey, Utreg bleef staan he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 41 minuten geleden zei Pharrell: Zetten we jullie tegen Liverpool neer is het over en uit. Utreg bleef staan. Dus dat Europees niet te houwe klopt niet. Dit is lekker sarcastisch en ik weet dat je blij bent met je winstje. Ik laat je lekker genieten. Maar niet huilen wanneer de grote jongens als Tottenham en Lazio je groep binnenkomen Klopt man, Utreg bleef staan. Utreg is de beste, man dat ik dat nu pas zie. Met die alleskunner van een Kerk word Utrecht kampioen en Kerk topscorer van NL. Volgend jaar lekker Utreg - Bayern München en ik weet zeker, Utreg blijft staan!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 21 minuten geleden zei timpy00: Kunnen we niet democratisch iemand laten bannen? Dit is toch heerlijk leedvermaak, of zoals die het zelf zou schrijven "leetvermaak" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 10 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Dit is toch heerlijk leedvermaak, of zoals die het zelf zou schrijven "leetvermaak" Kan er immidels niet meer om laggen hoor ... Eerste paar dagen was het nog wel gijneg, nu gewoon iritand! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 39 minuten geleden zei timpy00: Kunnen we niet democratisch iemand laten bannen? Russische praktijken op het MU forum. Lekker man. Mijn vader zei altijd: leven en laten leven. Mijn bold prediction gaat toch zijn dat Feyenoord kampioen wordt. Mits blessures uitblijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Mijn vader zei altijd “Als je nu een uurtje je pleurismuil houdt krijg je straks een ijssie.” Was best een domper op m’n 29e verjaardag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 3 minuten geleden zei Arezo: Russische praktijken op het MU forum. Lekker man. Mijn vader zei altijd: leven en laten leven. Mijn bold prediction gaat toch zijn dat Feyenoord kampioen wordt. Mits blessures uitblijven. Enige verschil is wel dat Timpy voorstelt om het democratisch te doen, in Rusland gebeurd zoiets niet democratisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 6 minuten geleden zei Arezo: Russische praktijken op het MU forum. Lekker man. Mijn vader zei altijd: leven en laten leven. Mijn bold prediction gaat toch zijn dat Feyenoord kampioen wordt. Mits blessures uitblijven. Ik wil ook zeker niemand dood hebben. Ik zal laten leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 9 uur geleden zei PJHoutman: Goed idee. Ik stem voor @lennard95 Vuile klootzak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 11 uur geleden zei timpy00: Kunnen we niet democratisch iemand laten bannen? De negeerknop werkt ook prima, maar eens. Bloedirritant kind die Pharrell. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Wat hebben we toch weer kunnen genieten van de titelkandidaat he. Om te smullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten