Jump to content

Fantasy Premier League

Pharrell
 Share

Recommended Posts

Vardy captain? Ederson? Interessant. Mis hier ook wel een wimg-back als Wan-Bissaka, scoren vaak ietsjes hoger dan CB's. Geen expert maar dit lijkt me buiten Smith Rowe en Bamford wel een matig teampje voor FPL. 

1 uur geleden zei Pharrell:

Vardy captain? Ederson? Interessant. Mis hier ook wel een wimg-back als Wan-Bissaka, scoren vaak ietsjes hoger dan CB's. Geen expert maar dit lijkt me buiten Smith Rowe en Bamford wel een matig teampje voor FPL. 

Misschien is afbeelding te klein. Maar Bruno Fernandes vind ik niet bepaald matig :classic_laugh:

7 minutes ago, Kyrill said:

Misschien is afbeelding te klein. Maar Bruno Fernandes vind ik niet bepaald matig :classic_laugh:

Ik heb gewoon het gevoel dat Fernandes het niet zo gaat doen tegen Leeds. Het zou goed kunnen uitpakken maar gewoon een beetje jameer van het geld lijkt me. (ik ben een budget speler zoals je kan horen idd)

30 minuten geleden zei Pharrell:

Ik heb gewoon het gevoel dat Fernandes het niet zo gaat doen tegen Leeds. Het zou goed kunnen uitpakken maar gewoon een beetje jameer van het geld lijkt me. (ik ben een budget speler zoals je kan horen idd)

Met max 3 transfers per week kies ik team voor heel seizoen, niet per speelronde ;)

31 minuten geleden zei Pharrell:

38 minuten geleden zei Pharrell:

Je kan elke week 3 transfers op 15 spelers. Wissel je per speelronde elke keer 3, heb je 5 weken later een gloednieuwe selectie. Ik zie maandag wel weer welke 3 ik eruit gooi en voor wie ik ze vervang :LO:

Dan nog is Bruno niet matig. Heeft voor CM kapot goed rendement :LO:

7 uur geleden zei Kyrill:

Ik wil ook meedoen, leuk!! Ga je sub league joinen! Top:

Mijn team:

TEAM

Gaat Sambo basis staan denk je? Twijfel over hem wel of ik 'm ook wil nemen, kost niet al te veel en mits 'ie basis staat zal hij best wel wat puntjes gaan scoren denk ik.

Zojuist zei Fantasy:

Gaat Sambo basis staan denk je? Twijfel over hem wel of ik 'm ook wil nemen, kost niet al te veel en mits 'ie basis staat zal hij best wel wat puntjes gaan scoren denk ik.

Goede vraag. Is een gok maar maakte in verloren "friendly" duel tegen Spurs onwijs goede indruk. Ik denk as vrijdag Brentford uit hij kans maakt op minimaal invallen misschien basis. Maar daarna Chelsea thuis en City uit denk zeker geen basis. Maar Thomas Partey is vaste keus en dan is naast hem Xhaka, Lokonga en Elneny. Je kan het erop wagen voor as vrijdag maar is geen garantie nee op basis.

Waarom zou je Lokonga nemen? Die gaat toch nooit veel punten opleveren?

En dan heb ik het niet over de kwaliteiten van de spelers; Lokonga is een verdedigende middenvelder.. Die kan toch nooit aan veel assists of doelpunten raken?

Om dezelfde reden zal ik ook nooit Kanté kiezen.. Wat een goeie speler het ook is, veel punten zal hij nooit opleveren.