Jump to content

[FM22] Nieuwe features en nieuws

Fantasy
 Share

Recommended Posts

4 uur geleden zei MarcFR:

Haal hem meestal wel een paar weken later zodat ze de eerste bugs gefixed hebben.

Ik snap die logica niet helemaal. Als je het spel meteen koopt, dan krijg je toch ook gewoon de bugfixes via updates na een paar weken? ;c 

Op 10-9-2021 om 13:03 zei MisterX:

Ik snap die logica niet helemaal. Als je het spel meteen koopt, dan krijg je toch ook gewoon de bugfixes via updates na een paar weken? ;c 

Dat wel. Maar begin liever een save wanneer de eerste bugs eruit gehaald zijn dan dat ik weken speel met bugs en me irriteer.

Edited by MarcFR

3 uur geleden zei JordiW.:

Nieuwe FM 22 features aangekondigd!! :classic_love:

https://manutd.nl/nieuwe-features-fm22-aangekondigd/

Welke nieuwe features? Op die wide centre back role na niets nieuws. Die data hub zit er feitelijk al in, alleen de menu knop niet. 

Oja en ik zag dat je nu spelers kan kopen en talenten kan ontwikkelen. Dat kon gelukkig pas 20 edities :-D

Wat houdt de beta precies in? Ben je dan gelimiteerd tot een bepaald seizoen? Kan je de save meenemen naar fullgame en zo ja, zijn er doorgaans veel wijzigingen tov de beta? Anders wacht ik lekker tot de officiële release.

Edited by Rossi

1 minuut geleden zei Rossi:

Wat houdt de beta precies in? Ben je dan gelimiteerd tot een bepaald seizoen? Kan je de save meenemen naar fullgame en zo ja, zijn er doorgaans veel wijzigingen tov de beta? Anders wacht ik lekker tot de officiële release.

Beta is de volledige game in principe, maar komt twee weken (ongeveer) voor de release, zodat ze bugs er nog uit kunnen halen voor de release. Je kan zoals bij de volledige release gewoon elk land kiezen en je bent niet gelimiteerd tot een (half) seizoen o.i.d. Dat is de demo. En normaalgesproken zijn er geen grondbrekende wijzigingen tussen de beta en de full game.

3 minuten geleden zei Richarð.:

Beta is de volledige game in principe, maar komt twee weken (ongeveer) voor de release, zodat ze bugs er nog uit kunnen halen voor de release. Je kan zoals bij de volledige release gewoon elk land kiezen en je bent niet gelimiteerd tot een (half) seizoen o.i.d. Dat is de demo. En normaalgesproken zijn er geen grondbrekende wijzigingen tussen de beta en de full game.

Ok thanks, dat maakt het wel wat interessanter. Meestal haal ik FM iets later, maar zit er nu aan te denken te pre-orderen of op de releasedatum het spel aan te schaffen.

1 uur geleden zei Rossi:

Je kan je save ook gewoon meenemen naar de fullgame. 

4 uur geleden zei Richarð.:

Er worden toch nog vaak ernstige bugs uit de beta gehaald! 

Uiteindelijk vind ik de UI het belangrijkste! Hopelijk is de gebruiksvriendelijkheid aangepakt! 

18 uur geleden zei Steels:

Er worden toch nog vaak ernstige bugs uit de beta gehaald! 

Uiteindelijk vind ik de UI het belangrijkste! Hopelijk is de gebruiksvriendelijkheid aangepakt! 

Die mag wel flink op de schop ja. Laatste jaren stoppen ze er steeds meer info in dat het een rommeltje is geworden. 

12 minuten geleden zei Jeffers:

Ligt het aan mij, of oogt die site niet heel betrouwbaar? Vind het qua design een webshop uit 2002 ofzo... :classic_blush:

Shopto.net is wel betrouwbaar, heb ik vorig jaar ook FM21 gekocht ;)