Jump to content

[FM22] Nieuwe features en nieuws

Fantasy
 Share

Recommended Posts

* Mogelijkheid dat je wat kan doen met je verdiende salaris zoals investeren in je club of zelfs een club kopen.

* Meer inzicht in de jeugd, tot nu toe kan je niet verder dan tot de onder de 18.

* Echte sponsors van stadion, shirt etc en de mogelijkheid om sponsor contracten te sluiten.

* VAR mag wel wat realistischer, als de VAR gaat kijken voor buitenspel dan is dat 99/100 keer ook zo... 

Zojuist zei Martin18071982:

* Mogelijkheid dat je wat kan doen met je verdiende salaris zoals investeren in je club of zelfs een club kopen.

* Meer inzicht in de jeugd, tot nu toe kan je niet verder dan tot de onder de 18.

* Echte sponsors van stadion, shirt etc en de mogelijkheid om sponsor contracten te sluiten.

* VAR mag wel wat realistischer, als de VAR gaat kijken voor buitenspel dan is dat 99/100 keer ook zo... 

Die eerste gaat er nooit komen. Dat was een soort FIFA Manager als ik het me goed herinner. En dat was niet bepaald een succes ;c 

Zojuist zei Fantasy:

Die eerste gaat er nooit komen. Dat was een soort FIFA Manager als ik het me goed herinner. En dat was niet bepaald een succes ;c 

Jammer :P Want ja nu maak niet uit hoeveel je verdien dus ook al bieden ze 100 euro per week dan accepteer je het toch wel :classic_biggrin:

Een soort van dynamisch potentieel voor alle spelers lijkt me wel een interessante optie, als soort van toevoeging hoe het nu werkt. Laten we zeggen dat je een LLM speelt, maar je beste speler zijn max PA maar 110 is ofzo, maar op het moment dat je naar de PL promoveert speelt hij nog meer zeer dan degelijk. Ik zou het wel mooi vinden als zo'n speler op basis van zijn lange termijn prestaties dan groeit in CA/PA. Of als een speler zoals Depay een aantal enorm slechte seizoenen achter elkaar kent, dat hij dan meer daalt in CA.

TCM _O_

Ik heb TCM 2005 plat gespeeld voordat ik uiteindelijk de overstap naar FM maakte. Er zaten wel een paar exploits in zeg. Twee ken ik er nog: Iets met het stadion kon je doen, zodat je maar meteen 150.000 toeschouwers zou krijgen en zo'n beetje oneindig veel geld had. En via scouting kon je uit obscure landen wereldsterren krijgen, terwijl je ergens in de kelderklasse speelde :-D

Daarentegen was je eigen jeugdopleiding eigenlijk altijd poep. Daar kwam nooit wat goeds door. 

7 hours ago, Nom de Guerre said:

Dynamische youth ratings zouden tof zijn. Dus dat een land ook echt kan groeien qua kwaliteit van newgens en spelers.

Ik hoop nog steeds op een Withdrawn Targetman, maar ik zie het niet gebeuren.

Ik hoop op een Second Man Striker rol. Een Advanced Playmaker met schietvermogen en fysiek vermogen in de spits. Kan ook de Playmaking Forward genoemd worden.

Mijn wensen - rollen 

- Forward 8/ Playmaking Forward - Gewoon een voorgeschoven geadvanceerde spelmaker met beter koppen, snelheid , springhoogte en  schieten

- Keepers Sidekick - Een verdediger die altijd de bal van de keeper krijgt (wanneer mogelijk) en lang of kort uitschiet. Positioneerd ook vaak voor het doel

5 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Nah, ze hebben die Women's League al aangekondigd.

Het vrouwenvoetbal zal nog niet in FM22 zitten toch? 

Meestal komen de eerste updates ook pas eind september/oktober. Moeten gewoon nog even geduld hebben. Ben er zelf ook totaal nog niet mee bezig, vermaak me nog prima met FM21!

Op 3-9-2021 om 13:07 zei Daniell:

Ben er zelf ook totaal nog niet mee bezig, vermaak me nog prima met FM21!

Ik juist niet. Kan niet wachten op FM22. Vaak raak ik uit m'n ritme door die zomer - hartstikke vervelend ;) - dus dan is het altijd een gigantische dip van september to taan de nieuwe FM.