Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Bespreek hier al het voetbal op de Olympische Spelen! 

Speeldagen:

image.thumb.png.cb6b9d3a0f95c69144e589f85097ef8d.png

Groepen:

Mannen zijn A t/m D, vrouwen E t/m G

Tokyo mens group football

Wash your eyes Brazil is fighting against Germany to split the 2020 Olympic  football season

• Antwoorden 187
  • Weergaven 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Tsja, het aloude grapje over vrouwen en buitenspel lijkt hier wel van toepassing.

• Haar keeperskwaliteiten zijn bijna net zo slecht als haar kapsel. Ongekend.

• Thierryvane
    Thierryvane

Nu al zin in Gijpie over deze pot. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Socrates:

Waar zit ik naar te kijken, zeg. Mijn god. 

Je haalt de woorden uit m’n mond. Bevestigen nogmaals dat ze niet de mond open moeten trekken over gelijke behandeling als de mannen. Oranje keeper kan zo mee bij Zambia. En Zambia doet non-stop de buitenspelval maar dat faalt non-stop :-D 

Geplaatst
  • Auteur

Het staat binnen 30 minuten 4-1 en ze hebben gewoon al minstens 5 kansen gemist die er eigenlijk wel in hadden gemoeten :-D En dan ook nog een tegengoal krijgen :-D  De 10 moeten ze toch wel halen zo. Wat een contrast met de VS dat even onderuit gaat tegen Zweden.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Vitesse88:

Je haalt de woorden uit m’n mond. Bevestigen nogmaals dat ze niet de mond open moeten trekken over gelijke behandeling als de mannen. Oranje keeper kan zo mee bij Zambia. En Zambia doet non-stop de buitenspelval maar dat faalt non-stop :-D 

Tsja, het aloude grapje over vrouwen en buitenspel lijkt hier wel van toepassing.

Geplaatst

Denk dat ik pas in de ko fase wedstrijden ga meepakken, dit half uur heeft mij voor de poule genoeg verteld. Ook bij de mannen lijken mij weinig interessante poules.

Geplaatst

Ik vind de Eredivisie altijd ontzettend tenenkrommend als je vooral Italiaans en Spaans voetbal gewend bent om te zien, maar de stap naar deze parodie op voetbal gaat mij echt wat te ver.

Keepster van Zambia zou ik niet eens in mijn eigen jeugdteams van vroeger in het doel gewild willen hebben. Die kan helemaal niet keepen.

bewerkt door Socrates

Geplaatst

Hoe fijn zou het zijn in zo'n wedstrijd als je ook een speler hebt die een voorzet kan geven? Van Shanice van de Sande hoef je geen bal te verwachten die ook aankomt.

Geplaatst
  • Auteur

Wat een grap deze goal, met name wat eraan vooraf ging :-D Was volgens mij ook wel buitenspel, maar dat terzijde.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Rogier.:

Wat een grap deze goal, met name wat eraan vooraf ging :-D Was volgens mij ook wel buitenspel, maar dat terzijde.

Miedema stond bij die actie ervoor zeker een meter of drie buitenspel, dus had eigenlijk wel verwacht dat hij zou worden afgekeurd ja.

Geplaatst
  • Auteur

Ik denk, zonder grappen, dat mijn 5e klasse team dit Zambia ook relatief makkelijk zou verslaan :cab: Wat een niveau. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Rogier.:

Ik denk, zonder grappen, dat mijn 5e klasse team dit Zambia ook relatief makkelijk zou verslaan :cab: Wat een niveau. 

Wij lopen hier ook te grappen in de voetbalapp. Onze slechtste speler (geloof mij: die kan er geen klote van) staat bij Zambia nog basis. :-D