Geplaatst 21 juli 20213 jr. Bespreek hier al het voetbal op de Olympische Spelen! Speeldagen: Groepen: Mannen zijn A t/m D, vrouwen E t/m G
Geplaatst 21 juli 20213 jr. 1 minuut geleden zei Socrates: Waar zit ik naar te kijken, zeg. Mijn god. Je haalt de woorden uit m’n mond. Bevestigen nogmaals dat ze niet de mond open moeten trekken over gelijke behandeling als de mannen. Oranje keeper kan zo mee bij Zambia. En Zambia doet non-stop de buitenspelval maar dat faalt non-stop
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Auteur Het staat binnen 30 minuten 4-1 en ze hebben gewoon al minstens 5 kansen gemist die er eigenlijk wel in hadden gemoeten En dan ook nog een tegengoal krijgen De 10 moeten ze toch wel halen zo. Wat een contrast met de VS dat even onderuit gaat tegen Zweden.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Weet niet wat knapper is.. Zambia met minstens 12-1 oprollen of het feit dat je een goal tegenkrijgt ?
Geplaatst 21 juli 20213 jr. 2 minuten geleden zei Vitesse88: Je haalt de woorden uit m’n mond. Bevestigen nogmaals dat ze niet de mond open moeten trekken over gelijke behandeling als de mannen. Oranje keeper kan zo mee bij Zambia. En Zambia doet non-stop de buitenspelval maar dat faalt non-stop Tsja, het aloude grapje over vrouwen en buitenspel lijkt hier wel van toepassing.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Denk dat ik pas in de ko fase wedstrijden ga meepakken, dit half uur heeft mij voor de poule genoeg verteld. Ook bij de mannen lijken mij weinig interessante poules.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Zweden verslaat de VS wederom op de spelen. In 2016 versloegen ze hen in de knock-out fase. .
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Ik vind de Eredivisie altijd ontzettend tenenkrommend als je vooral Italiaans en Spaans voetbal gewend bent om te zien, maar de stap naar deze parodie op voetbal gaat mij echt wat te ver. Keepster van Zambia zou ik niet eens in mijn eigen jeugdteams van vroeger in het doel gewild willen hebben. Die kan helemaal niet keepen. 21 juli 20213 jr. bewerkt door Socrates
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Hoe fijn zou het zijn in zo'n wedstrijd als je ook een speler hebt die een voorzet kan geven? Van Shanice van de Sande hoef je geen bal te verwachten die ook aankomt.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Haar keeperskwaliteiten zijn bijna net zo slecht als haar kapsel. Ongekend.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Auteur Wat een grap deze goal, met name wat eraan vooraf ging Was volgens mij ook wel buitenspel, maar dat terzijde.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Het is alsof ik mezelf zie op doel bij een balletje trappen. "Ja jongens, ik ga dus echt niet duiken hoor".
Geplaatst 21 juli 20213 jr. 8 minuten geleden zei Rogier.: Wat een grap deze goal, met name wat eraan vooraf ging Was volgens mij ook wel buitenspel, maar dat terzijde. Miedema stond bij die actie ervoor zeker een meter of drie buitenspel, dus had eigenlijk wel verwacht dat hij zou worden afgekeurd ja.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Vast geen kritiek op het niveau in de rust. Komt vanavond bij Oranjezomer wel
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Auteur Ik denk, zonder grappen, dat mijn 5e klasse team dit Zambia ook relatief makkelijk zou verslaan Wat een niveau.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. 1 minuut geleden zei Rogier.: Ik denk, zonder grappen, dat mijn 5e klasse team dit Zambia ook relatief makkelijk zou verslaan Wat een niveau. Wij lopen hier ook te grappen in de voetbalapp. Onze slechtste speler (geloof mij: die kan er geen klote van) staat bij Zambia nog basis.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Toch rare regels qua kwalificatie hebben ze. Dit doet denken aan zwemmen waar je ook soms een exoot hebt die dan meer dan 2 minuten over 50 meter vrije slag doet.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Zambia won van Kameroen, dat was al een verrassing. Benieuwd wat Kameroen in de thee had.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Banda maakt haar 2e, 2-10 10-0 en 10-1 zie je nog wel eens, maar 10-2 heb ik nog nooit gezien