Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Informatie voorafgaand aan de save:

Spoiler

Zoals onderstaande foto al aangeeft heb ik problemen met mijn Macbook Pro gehad. Het is al een oud beestje en om nou gelijk 2200 voor een nieuwe neer te tikken word me iets te gek. Nou is hij door een bekende van me weer wat opgelapt en zijn er wat onderdelen vervangen. Bijkomstig nadeel is wel dat mijn save verloren is gegaan. Ik zat pas in-game in december dus heb besloten opnieuw met Kaiserslautern te starten en de goede prestaties van toen opnieuw te gaan beleven.

Dit keer houd ik de transferperiode open bij start van de save, aangezien deze in real-life ook nog enkele weken geopend is. Zo kan ik dus zelf als nieuwe manager kijken naar versterkingen mochten die nodig zijn op bepaalde posities! 

Hopelijk kan ik jullie weer verblijden met leuke updates. Dank voor het lezen! :) 

NY9gos6.png

L0THDgl.jpg

-----

@delichris @MNie @Going up @DGremlin @Marius @komodo25 @ElMarcos @Emmerich. @Niejo101 @RubenS2 @Scoiattolo @Lazy @Etryn @JC14 @Glenn08 @19CH98 @germandutch @Nummerke10

Heren, ik heb de volgers mijn de laatste keer getagt, wil je hier aan toegevoegd worden of juist uit worden verwijderd? laat het me weten! 

Alvast dank voor het volgen! :) 

Geplaatst

Creatieve eerste update in ieder geval! Lekker orgineel, ziet er gelikt uit! Succes! Kaiserslautern blijft een mooie club die eigelijk maar op 1 niveau thuis hoort.

Geplaatst

De vorige keer was het begin leuk om te volgen dus ga dit keer zeker weer volgen, heel veel succes met deze nieuwe poging!

Geplaatst

Derde keer, goede keer ;) Mooie update, zoals we van je gewend zijn. Veel succes, zowel voor jou als voor je laptop.

Geplaatst
  • Auteur

m7vsSYl.jpg

-----

@delichris @MNie @Going up @DGremlin @Marius @komodo25 @ElMarcos @Emmerich. @Niejo101 @RubenS2 @Scoiattolo @Lazy @Etryn @JC14 @Glenn08 @19CH98 @germandutch @Nummerke10 @Fantasy @TheRedOne

Wil je hier aan de tag-lijst toegevoegd worden of juist worden verwijderd? laat het me weten! 

Geplaatst
  • Auteur

Lees a.u.b. onderstaande spoiler even door! :) 

Spoiler

Ik kwam er na 2 weken in-game achter dat ik 2 data-files in de editor map had staan die een conflict met elkaar veroorzaakte. Ik ben daarom, omdat ik toch nauwelijks op weg was, even opnieuw begonnen. Vooralsnog is alles hetzelfde gebleven. Echter heb ik dus wederom de laatste update van Sortitoutsi gebruikt. Aangezien deze selectie aardig vol loopt heb ik dus de eerste transferperiode ditmaal weer uitgezet voor het realisme! De jeugd krijgt de kans. Eventuele aankopen in real-life kan ik, daar waar ik ze nodig ben, altijd nog naar kijken in de eerste transferperiode! :)  

4Z3zJLL.jpg

-----

@delichris @MNie @Going up @DGremlin @Marius @komodo25 @ElMarcos @Emmerich. @Niejo101 @RubenS2 @Scoiattolo @Lazy @Etryn @JC14 @Glenn08 @19CH98 @germandutch @Nummerke10 @Fantasy @TheRedOne @Netzwerk

Wil je hier aan de tag-lijst toegevoegd worden of juist worden verwijderd? laat het me weten! 

bewerkt door Jotew