Jump to content

[IDS] [FM21] Lempkes

delichris
 Share

Recommended Posts

60e1972c1772c-FM21bannerpsv.png

Seizoen 2021 - 2022

De Champions League is terug in Eindhoven. Wat een feest, maar door de loting kwam er toch een mineur stemming en dat is te begrijpen. Als je Chelsea, Bayern München en Inter Milan loot dan weet je al bij voorbaat dat het een onbegonnen zaak gaat worden. Maar ik zal het er het beste van moeten gaan maken. In de Eredivisie zijn we heel goed begonnen en hebben concurrenten al op achterstand gezet. Deze maand moeten wij dit ook weer verder zien uit te gaan bouwen. We spelen tegen VVV, Sparta en Heracles Almelo in de Eredivisie. In de Champions League spelen wij tegen Inter Milan en Bayern München.

Inter Milan - PSV Champions League

60f297d9849ee-interpsv.png

PSV - Bayern München Champions League

60f297e52b021-psvbayern.png

September

60f297f65909a-september.png

Stand Eredivisie

60f29808a111e-standere.png

Stand Champions League

60f2981419cc0-standcl.png

Overzicht manager

60f29829941c6-overzichtmanager.png

Financiën

60f29835ce440-financien.png

Antwoorden op posts van users

@RubenS2 Ik speel altijd een lange voorbereiding en dat helpt in mijn ogen goed voor de prestaties. Met de eerste prijs ben ik erg tevreden en de start is gewoon voortreffelijk.

@MNie Ik eis ook niets meer dan de titel van de jongens. We zijn zoveel sterker geworden.

@19CH98 Ik vind het heerlijk om een lange voorbereiding te spelen en dat geeft dan ook meteen veel vertrouwen.

@ElMarcos We zijn heel sterk begonnen aan het seizoen en dat moet ook met zo'n selectie wat wij hebben.

@RicoV1989 We zijn heel goed bezig geweest op de transfermarkt en die CL poule is echt heftig voor ons.

@TheRedOne Ik ben blij dat de eerste prijs binnen is, maar ik wil wel de grotere prijzen pakken aan het einde van het seizoen.

@Kyrill Ik heb leuke transfers gedaan en de eerste prijs is een feit en daardoor iets minder druk op ons.

@mattihamstra We zijn heel sterk gestart en dat geeft veel vertrouwen aan ons. De concurrenten weten in ieder geval dat wij heel sterk zijn.

@Marius We hebben een heerlijke start van het seizoen en dit geeft een mooi teken voor de rest van het seizoen zo lijkt het.

@Rob1981 @Mordurette @Nummerke10 @DGremlin @KayDeManaager @chrisje1993

Seizoen 2021 - 2022

Wat een slechte start in de Champions League hadden wij. Dat het zo slecht zou gaan had ik niet verwacht. Nu heb ik echt geen hoop meer op enige overwintering in Europa. We heersen in Nederland, maar Europa is een stap te ver op dit moment. In de maand oktober krijgen wij de derde tegenstander te zien. We gaan spelen tegen Chelsea. In de Eredivisie spelen wij tegen Ajax, Willem II, Vitesse en Almere City. Vooral onze huiscriticaster @Nummerke10 eist een overwinning op Ajax. En ik moet zeggen dat ik dat ook wel graag wil. Want dan wordt het gat alleen maar groter. En dat is iets wat ik graag zie.

PSV - Ajax Eredivisie

60f3e079288ee-psvajax.png

PSV - Chelsea Champions League

60f3e088bcd64-psvchelsea.png

Oktober

60f3e0afd350b-oktober.png

Stand Eredivisie

60f3e0c60f445-standere.png

Stand Champions League

60f3e1f25855d-standcl.png

Loting KNVB Beker

60f3e212b65b1-lotingknvbbeker.png

Overzicht manager

60f3e22670ecf-overzicht.png

Financiën

60f3e23b5f516-financien.png

@Kyrill Ik heb geen illusies meer om door te gaan in de CL. 

@MNie Dat is er zeker, maar met zo'n poule wordt het gewoon heel moeilijk voor ons.

@Mordurette Ik zou heel blij zijn als wij überhaupt nog een keer weten te winnen. 

@mattihamstra Een overwinning zou al mooi zijn voor ons.

@19CH98 We zijn inderdaad hard op weg naar prolongeren van de titel. In de CL wordt het gewoon een pittig klusje.

@Nummerke10 In de CL heb ik geen illusies meer. Ik zie wel hoe wij die laatste wedstrijden door komen. In de Eredivisie is er geen maat op ons.

@RubenS2 Het gaat een hels karwei worden om een keer een overwinning te gaan pakken.

@Marius Ik was er al bang voor dat wij het lastig zouden krijgen omdat wij uit pot 4 kwamen en nu met drie nederlagen wordt het een onbegonnen werk. We hebben een wonder nodig.

@DGremlin In de Eredivisie zijn wij heel sterk, maar in de CL moeten wij hopen op een wonder.

@ElMarcos @RicoV1989 @TheRedOne @Rob1981 @KayDeManaager @chrisje1993

Seizoen 2021 - 2022

Ik gooi er nog een update uit voordat ik morgen een weekje op vakantie ga. En het gaat me toch een update worden. We spelen tegen Chelsea en Inter in de Champions League. In de Eredivisie spelen wij tegen AZ, ADO Den Haag en Feyenoord. Alleen maar topwedstrijden deze maand op die tegen ADO na. Gaan we in de Champions League door met verliezen of komt er ooit nog een stunt. En blijven wij ongeslagen in de Eredivisie?

Chelsea - PSV Champions League

60f41d508fc59-chelseapsv.png

PSV - Inter Champions League

60f41d5853169-psvinter.png

AZ - PSV Eredivisie

60f41d6bb2f4a-azpsv.png

Feyenoord - PSV Eredivisie

60f41d7abc9c4-feyenoordpsv.png

November

60f41d97d9486-november.png

Stand Eredivisie

60f41dac662f5-standere.png

Stand Champions League

60f41dd18e704-standcl.png

Overzicht manager

60f41e020c1eb-overzicht.png

Financiën

60f41e1bb48c2-financien.png

@MNie Als we winnen inderdaad. In de Eredivisie doen wij het gewoon heel goed.

@Mordurette Winnen van Ajax is altijd lekker. Hoe maakt dan ook niet uit.

@Nummerke10 Het is heel bijzonder dat wij zo goed zijn in de Eredivisie en zo stuk minder in de CL.

@Kyrill Het was een hele mooie maand en de winst op Ajax was gewoon heerlijk.

@mattihamstra Ik ben blij dat wij van Ajax wonnen, want dan kan ik heerlijk door Eindhoven wandelen.

@19CH98 @RubenS2 @Marius @DGremlin @ElMarcos @RicoV1989 @TheRedOne @Rob1981 @KayDeManaager @chrisje1993

• Marius changed the title to [IDS] [FM21] Lempkes
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic