Jump to content

[IDS] [FM21] Lempkes

delichris
 Share

Recommended Posts

60e1972c1772c-FM21bannerpsv.png

Seizoen 2021 - 2022

Ik heb vorig seizoen nog afscheid genomen van twee personeelsleden. Peter Uneken was de manager van Jong PSV en zijn contract liep af. Ik wilde het twee keer verlengen en toen wilde Peter niet en aan het einde van het seizoen liet ik hem gaan. Ook is een scout weggegaan en dit biedt mij in de toekomst om een extra scout aan te gaan trekken. Als vervanger van Peter Uneken is Luc Nilis teruggehaald. Deze geweldenaar moet gewoon bij PSV werken. 

En dan begin ik eerst met de uitgaande transfers. Ik zeg wel alvast dat iedereen even moet gaan zitten en de tijd moet gaan nemen om het even te laten bezinken. De eerste die gaat is Mees Kreekels. Hij gaat voor 140k naar SC Heerenveen. De tweede die gaat is Boscagli. Hij gaat voor 5,75 miljoen naar Aston Villa. De derde die vertrekt is Vertessen. Hij wordt voor een jaar verhuurd aan Lucerne. Gutierrez gaat ook vertrekken en dat is nummer vier. Hij gaat naar Leeds United voor 5,75 miljoen. Ghijsen gaat als vijfde weg en vertrekt naar Feyenoord voor 675k. Touré doet als nummer zes de deur dicht bij PSV. Hij gaat naar FC Groningen en levert ons 400k op. Als je gratis binnenkomt mag je ook gratis vertrekken, maar wel als nummer zeven en dat gebeurde bij Gomes. Hij gaat naar Racing in Argentinië. Dumfries is numer acht die vertrekt. Hij was niet meer te houden en vertrekt naar Sevilla voor maar liefst 11,25 miljoen. Piroe is nummer negen en gaat verhuurd worden aan Lucerne. Ik wilde van Sangaré af en Atalanta wilde hem wel halen. Zij betalen ons 9 miljoen en zo gaat nummer tien ook weg. Dóan was vorig jaar nog verhuurd en vertrekt hij voor 7,5 miljoen naar Hoffenheim en zo is hij al de elfde die vertrekt. Ik heb Sadilek niet meer nodig en hij gaat als nummer twaalf naar Mainz. Zij betalen ons 2,8 miljoen. Nummer dertien gaat ook naar Duitsland en dat is Luckassen. Hij gaat naar Augsburg en levert ons 4,8 miljoen op. Romero kon mij niet overtuigen en ik had met Arezo al een vervanger gehaald. Hij gaat naar Young Boys en wij krijgen 6,25 miljoen voor hem. Ik haalde Brobbey gratis op bij Ajax en nu verhuur ik hem aan HSV en hij is dan ook nummer vijftien. Bruma gaat lekker bij zijn Portugezen vrienden spelen. Hij gaat dus naar Wolves zijn betalen ons 5,75 miljoen en zo is transfer nummer zestien ook een feit geworden. Zahavi is ook bedankt voor bewezen diensten. Hij mag naar Shakhtar voor 1,5 miljoen. Nummer achttien die gaat is Viergever. Hij gaat naar Blackburn Rover en zij betalen ons 2 miljoen. Ledezma verhuur ik aan Heracles. Mijn grootste klapper is transfer nummer 20 en dat is Malen. Ik wilde hem niet kwijt, maar Lyon betaald ons 30 miljoen. Transfer 21 is Tielemans hij gaat naar FC Emmen en zij betalen ons 25k. Fofana is een groot talent en ik wil dat hij bij FC Eindhoven meer aan spelen komt. En daarom verhuur ik hem. Willems weigerde te gaan trainen bij ons en ik pik dat niet. Ik zette hem direct op de transferlijst. Niemand wilde hem kopen wat ik ook weer kan begrijpen. Verona gaat hem daarom huren en zo is transfer 22 ook een feit. van de Riet gaat naar AZ toe. Zij betalen ons 210k. Daverveld mag van mij gratis naar Excelsior vertrekken. Transfers nummer 25 en 26 gaan naar FC Eindhoven toe en dat zijn el Allachi en Landfeld. En zo zijn er dus 26 transfers gedaan. En ik verdien meer dan 80 miljoen op de transfers. Dat zijn eigenlijk wel heel veel transfers. moet ik eerlijk zeggen. Ik heb volgens mij nooit zoveel uitgaande transfers gedaan.

En waar spelers gaan daar komen ook spelers. Maar wees gerust dat zijn er geen 26. Ik heb maar 11 spelers gehaald. Sommigen zijn naar Jong PSV gegaan. De eerste transfer is Marco van Ginkel. Hij komt gratis over van Chelsea. Ik zag in Jardi een talent. Hij is een winger en komt over van Barcelona B. Hij mag ervaring op gaan doen bij Jong PSV. Hij komt ook gratis over. Hoogma is gehaald voor de breedte en is een redelijke goede verdediger. Hij komt gratis over van Hoffenheim. De vierde speler had ik ook al bekend gemaakt. Dat is Brobbey. Hij komt gratis over van Ajax. De eerst speler waar ik een transfersom voor betaalde is Gerson. Hij is een talentvolle middenvelder en komt over van Flamengo. Wij betalen 12,5 miljoen aan hun. Musaba is een talentvolle Nederlandse linker winger en hij komt over van Monaco. Wij betalen maar 3,5 miljoen. Ik zag dat Pereira op de tranferslijst stond en hij heeft een PSV verleden. Wij betalen Manchester United 15 miljoen. Ik vond dat onze verdediging wel meer ervaring kon gebruiken en ik kwam bij Vallejo uit. We betalen aan Real Madrid 3,5 miljoen. De grootste klapper die wij gingen betalen kwam uit Schotland. Ik zag dat Ajer op de transferlijst stond en dan hoef ik niet twee keer na te gaan denken. We betalen maar liefst 20 miljoen aan Celtic. Omdat ik Malen verkocht had en Romero ook al weg was ben ik gaan schakelen naar München. Ik bood 3,2 miljoen en ze gingen akkoord en dat was mooi voor ons. En zo komt Zirkzee naar Eindhoven toe. De elfde en laatste transfer is Kehrer. Hij komt voor 7,5 miljoen over van PSG. We zijn stukken sterker geworden dan vorig seizoen. En dat is nodig omdat wij ook de Champions League in gaan.

Over de Champions League gesproken. De loting is ook geweest en ik kan zeggen wij hebben er niets te zoeken. We hebben Chelsea, Bayern München en Inter Milan. We zaten gewoon in pot 4 en dan weet je dat het zwaar gaat worden.

Nieuwe manager Jong PSV

60f015ffa15f4-nieuwemanagerBteam.png

Doelstellingen

60f0160ce634c-doelstellingen.png

Transfers uit

60f016514dab4-transfersuit1.png

60f0167084c29-transfersuit2.png

Transfers in

60f01683cea32-transfersin1.png

60f016e6790ec-transfersin2.png

Spoiler

60f0185b87505-vanginkel1.png

60f0187040d76-jardi2.png

60f0188b3fc18-hoogma3.png

60f0189a0a7dd-brobbey4.png

60f018ab08caf-gerson5.png

60f018c8144c1-musaba6.png

60f018da926ba-pereira7.png

60f018ed21e2c-vallejo8.png

60f018fb26d05-ajer9.png

60f0191036b22-zirkzee10.png

60f0191d826aa-kehrer11.png

Selectie PSV Eindhoven

60f0192c89722-selectie1.png

60f0194086066-selectie2.png

Loting Champions League

60f0194d2b3a7-lotingcl.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Robben deed het verrassend heel erg goed. Maar dit seizoen kon wel eens zijn laatste bij ons zijn.

@RubenS2 Robben is een goede speler en speelt voornamelijk als reserve. Dit seizoen kon wel eens zijn laatste zijn bij ons.

@MNie Je kon duidelijk zien dat wij het goed hebben gedaan.

@19CH98 Ik ga zeker mijn best doen om dit seizoen minimaal de titel te gaan pakken.

@DGremlin Het was een mooi seizoen voor ons geweest en nu kijken wat we in het nieuwe seizoen kunnen gaan doen.

@mattihamstra Je kon zien hoe goed we waren. En nu kijken hoe goed we in het nieuwe seizoen zijn.

@Kyrill Dankje. We hadden een goed seizoen gespeeld.

@Mordurette Alleen Malen is mee naar het EK gegaan. Dumfries werd niet eens opgeroepen.

@ElMarcos We hebben een goed seizoen gehad en dat moet toch minimaal weer evenaren.

@Rob1981 @Nummerke10 @KayDeManaager @RicoV1989 @chrisje1993 @TheRedOne

Enorme veranderingen in de selectie maar je bent er niet slechter van geworden denk ik zo. Hopelijk voor jou is Zirkzee in FM21 net zo sterk als dat hij bij mij is in FM20, echt een beest is het

60e1972c1772c-FM21bannerpsv.png

Seizoen 2021 - 2022

We gaan eindelijk beginnen en ik heb er zin in. We spelen eerst in de voorbereiding tegen wat lokale amateurclubs. Om vervolgens een toer te doen in Peru om daar onze gezicht te laten zien. We sluiten de voorbereiding af tegen Anderlecht, Jablonec, Frechen en KV Mechelen. We starten onze Eredivisie seizoen tegen FC Twente vervolgens gaan we spelen tegen NAC, RKC, FC Utrecht en FC Groningen. Een mooi programma voor ons. Ook spelen wij nog om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax. Er werd nog gevraagd naar de taktiek die ik gebruik. Ik blijf spelen met mijn vertrouwde 4-2-3-1 taktiek.

Taktiek

60f154ae65612-taktiek.png

Voorbereiding

60f154b8ef86c-voorbereiding1.png

60f154c99eecd-voorbereiding2.png

Johan Cruijff Schaal

60f154d6ea32c-jsc.png

60f154e75b6b5-wisnt1.png

PSV - Groningen Eredivisie

60f154f6a2da1-psvgroningen.png

Augustus

60f15506167ae-augustus.png

Stand Eredivisie

60f1551a3cb0c-stand.png

Overzicht manager

60f1552a19284-overzicht.png

Financiën

60f15539155e8-financien.png

Antwoorden op posts van users

@19CH98 Ik begon met Arezo in de spits, maar die scoorde niet veel en ik gaf op een gegeven moment Zirkzee de kans. Ik had veel spelers verkocht die vorig jaar verhuurd waren en nu waren ze dus al overbodig. En dan gaat het wel makkelijk om zoveel spelers te verkopen.

@RubenS2 We zijn zeker klaar voor het nieuwe seizoen.

@ElMarcos Ik denk juist dat wij erg klaar zijn voor het nieuwe seizoen en nu moeten wij het zien waar te maken. Ik heb veel overbodige spelers verkocht en er goede spelers voor teruggehaald.

@Rob1981 Ik had alle overbodige spelers verkocht. Een aantal zijn er nog, maar de meesten zijn toch wel weg. Ik heb een screen van de taktiek en de opstelling in de update geplaatst.

@Mordurette Ik heb heerlijk aangekocht en ik snapte ook niet dat Dumfries niet was opgeroepen, maar ja het is Frank zijn keuze geweest en hij had gelijk. Nederland werd tweede op het EK.

@TheRedOne Dit zal irl nooit voorkomen vermoed ik. De CL poule is echt heel zwaar. Ik hoop te stunten, maar vrees het ergste.

@MNie Ik moest wel veel verkopen, want ik had teveel spelers nu is die bezem er even door heen gegaan en Nilis hoort bij PSV.

@Nummerke10 Ik had misschien meer geld kunnen vragen, maar het zat wel allemaal rond hun transferwaarde. Dan verkoop ik ze toch sneller en Malen wilde zelf heel graag naar Lyon en dan gun ik hem die transfer.

@Marius Ik heb veel overbodige spelers verkocht en hele goede spelers voor teruggehaald. En met Nilis erbij toch weer een echte PSV'er in de staf.

@mattihamstra Soms moet je eerst veel verkopen om er een goed elftal van te gaan maken. 

@DGremlin @Kyrill @KayDeManaager @RicoV1989 @chrisje1993

• Marius changed the title to [IDS] [FM21] Lempkes
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic