Jump to content

[IDS] [FM21] Lempkes

delichris
 Share

Recommended Posts

60e1972c1772c-FM21bannerpsv.png

Seizoen 2020 - 2021

Nog twee seizoenen en dan zit het seizoen er alweer op. Wat gaat het snel zeg. Deze maand gaat een zware maand voor ons worden. We kunnen tegen RKC kampioen worden en dan zijn we rechtstreeks geplaatst voor de Champions League van volgend seizoen en dat geeft ons al minder druk. Ook spelen wij de beladen topper tegen Ajax. Verder spelen wij in de Eredivisie tegen FC Utrecht en Willem II. Ook spelen wij twee keer tegen Arsenal om de Europa League. Ook kregen wij een domper te verwerken door de blessure van Ihattaren. 

Blessure Ihattaren

60ec0b5938758-blessueihattaren.png

Lichting talenten

60ec0b60cda8e-talenten.png

PSV - RKC Eredivisie

60ec0b754475f-psvrkckampioenswedstrijd.p

60ec0b83593b3-winst1.png

60ec0b903a7fd-winst2.png

60ec0ba377754-winst3.png

PSV - Arsenal Europa League

60ec0bb189319-psvarsenal.png

Arsenal - PSV Europa League

60ec0bc32d955-arsenalpsv.png

Ajax - PSV Eredivisie

60ec0bdcc1ab3-ajaxpsv.png

April

60ec0bed40932-april.png

Stand Eredivisie

60ec0c01a19df-stand.png

Antwoorden op posts van users

@Mordurette Ik was blij dat wij door zijn in Europa, maar die nederlaag tegen Ajax was wel heel erg balen. Je verliest niet graag van die club.

@MNie Het kan inderdaad een mooi einde worden van dit seizoen, maar ook kan alles nog misgaan. De titel lijkt wel binnen voor ons.

@RubenS2 Ik verlies niet graag van die club. Vooral omdat ik er best een hekel aan heb.

@19CH98 Ik verlies niet graag van Ajax. Want ik heb er een hekel aan. Tegen Arsenal moeten wij echt top zijn willen wij ze gaan verslaan.

@Nummerke10 Ik had die nederlaag tegen Ajax niet zien aankomen. En tegen Arsenal moeten wij echt top zijn.

@Kyrill Ik verlies niet graag van Ajax. We kunnen het succes tegen Arsenal zeker gebruiken.

@DGremlin Ik had graag gewonnen, want dan stonden wij in de beker finale. 

@mattihamstra @RicoV1989 @ElMarcos @chrisje1993 @TheRedOne @KayDeManaager @Rob1981

Drie hele pijnlijke nederlagen zeg. Wel vervelend dat je novelle kort wordt ("Nog twee seizoenen en dan zit het seizoen er alweer op.") Twee maandjes bedoel je denk ik haha. Wel mooi kampioen geworden, maar dat kon niet meer misgaan.

Gefeliciteerd met de landstitel. Jammer van de Europese uitschakeling tegen Arsenal, maar dat kan zeker gebeuren. Ook twee keer verloren van Ajax, wat mij gelet op je goede resultaten wel verbaasd. Rot blessure voor Mo Ihattaren trouwens.

Arsenal nog een maat of twee te groot, en ook Ajax lijkt onderling nog het laken naar zich toe te kunnen trekken, maar je kaapt natuurlijk wel de hoofdprijs weg. Gefeliciteerd met de titel!

Seizoen 2020 - 2021

Voor ons staat er niets meer op het spel in de laatste maand van het seizoen. Het enige wat ik wil is dat wij het goed gaan afsluiten. De titel is binnen en de beker en de Europa League gaan dit seizoen aan onze neus voorbij. Wie weet pakken wij volgend seizoen meer prijzen, maar dat is iets voor volgend seizoen. Ik heb ook een samenwerkingsverband afgesloten met Lucerne. Vanaf volgend seizoen wil ik meer talenten daar heen sturen en ik wil de deal met FC Eindhoven aanpassen. Ook daar moeten spelers naar toe. Ook al wij in dezelfde competitie. Het is altijd handig dat ik meer spelers kan laten spelen. 

We gaan nog drie wedstrijden spelen deze maand en dat is tegen AZ, Fortuna Sittard en ADO Den Haag. We spelen dus nog één topper en deze wil ik zeker niet verliezen.

Samenwerkingsverband Lucerne

60ed5e171f422-samenwerkingsverbandlucern

AZ - PSV Eredivisie

60ed5e3acc846-azpsv.png

Mei

60ed5e45a708e-mei.png

Stand Eredivisie

60ed5eb931cf5-stand.png

Overzicht manager

60ed5ec4e87b9-overzicht.png

Financiën

60ed5ed38ac4f-financien.png

@19CH98 Arsenal was inderdaad nog te groot voor ons en ik weet wat ik nu moet doen met de selectie voor volgend seizoen. Ik ben wel blij met de titel, want we zijn rechtstreeks geplaatst voor de CL.

@Kyrill Arsenal heeft ook op dit moment betere spelers dan dat wij dat hebben. Hier is nog werk in voor mij.

@MNie Ik zat inderdaad even met de maanden/seizoenen in mijn hoofd. Het moesten inderdaad maanden zijn. Die nederlagen waren echt slecht van ons. Maar goed hier moeten wij nu aan werken.

@mattihamstra De titel was binnen, maar verliezen van Ajax op zo'n manier mag niet en dat moet veranderd gaan worden. Ik zal zeker de selectie onder de loep gaan nemen.

@DGremlin Ik ben blij dat wij de titel hebben gepakt. In de EL gingen wij inderdaad keihard onderuit.

@ElMarcos De titel is gelukkig binnen, maar dat wij vier keer zo verliezen is gewoon niet nodig. Hier moeten wij aan gaan werken voor volgend seizoen.

@Nummerke10 Helaas was Arsenal veel te sterk voor ons en ik wil volgend seizoen totaal niet verliezen van Ajax. Wij moeten de beste club van Nederland worden.

@RubenS2 Die wedstrijden waren erg slecht van ons, maar gelukkig de titel wel binnen gesleept.

@Marius Zulke nederlagen wil ik gewoon niet meer zien. Ik verlies liever met één goal verschil dan zo van het veld worden gespeeld. Ik heb daarom ook besloten om de bezem door de selectie te gaan halen. 

@KayDeManaager @RicoV1989 @Rob1981@Mordurette @chrisje1993 @TheRedOne 

Toch een prima afsluiting. Benieuwd wat er allemaal in de voorbereiding/transferperiode gaat gebeuren. Ik heb het idee dat je wel hier en daar wat gaat aanpassen of meer naar je hand gaat zetten.

Seizoen 2020 - 2021

Het seizoen zit er op en nu is het even genieten van een vakantie en dan weer de voorbereiding voor een nieuw seizoen en ik kan nu al zeggen het gaat een hele mooie zomer worden voor de supporters van PSV. Maar nu eerst deze update nog plaatsen. Geniet van de feiten en statistieken.

Ranglijsten clubs en competities

60eeadd90e507-ranglijstclubs.png

60eeade22f5b5-ranglijstcompetitie.png

Terugblik

60eeadf250f99-terugblik.png

Commercieel overzicht

60eeae0224872-commercieeloverzicht.png

Statistieken

60eeae1f6e445-statistieken1.png

60eeae4531829-statistieken2.png

Individuele prijzen

60eeae5376ae4-spelersprijzen1.png

60eeae67c671f-spelersprijzen2.png

60eeae79a3d8f-keepervanhetjaar.png

60eeae9015f9e-voetballervanhetjaar.png

60eeaea21885c-topscoordereredivisie.png

60eeaeb261fa7-managervanhetjaar.png

Financiën

60eeaed20bcfb-financien.png

@Kyrill Voor ons stond er niets meer op het spel, maar ik ben blij dat wij het zo konden afsluiten.

@MNie We hebben het goed afgesloten en er gaat zeker wat gebeuren in Eindhoven.

@Rob1981 Ik ben blij dat wij de groepsfase van de CL al bereikt hebben.

@DGremlin We gaan met een goed gevoel de zomer in.

@Marius We hebben het seizoen goed afgesloten en nu kunnen wij met een goed gevoel de zomer in en kijken wat we kunnen doen in de zomer.

@mattihamstra Ik had niet verwacht dat wij zo'n voorsprong hadden en ik hoop dat wij vaker met zo'n voorsprong kampioen gaan worden.

@19CH98 @ElMarcos @Nummerke10 @RubenS2 @KayDeManaager @RicoV1989 @chrisje1993 @Mordurette @TheRedOne

• Marius changed the title to [IDS] [FM21] Lempkes
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic