Jump to content

[IDS] [FM21] Lempkes

delichris
 Share

Recommended Posts

6138e4ede43f0-FM21bannerpsv.png

Seizoen 2025 - 2026

De maand april stond in het teken van de Champions League en de KNVB Beker finale. De finale heb ik al behandeld. Het gaat dus vooral om de Champions League. We spelen de dubbele confrontatie tegen Valencia. In de Eredivisie spelen wij tegen RKC, Fortuna Sittard en SC Heerenveen. Voor mij is deze maand ook een mijlpaal. Ik zal voor de 300ste keer op de bank gaan zitten bij PSV.

300 wedstrijden

614b60198e248-300wedstrijden.png

PSV - Valencia Champions League

614b605694584-psvvalencia1.png

614b609e150a0-psvvalencia2.png

Valencia - PSV Champions League

614b60b6bee17-valenciapsv.png

Loting Champions League

614b60c8e9dd0-lotingclhalvefinale.png

PSG - PSV Champions League

614b611fad6d1-psgpsv1.png

614b6133ee998-psgpsv2.png

April

614b614ca8033-april.png

Stand Eredivisie

614b61626d2ce-stand.png

Antwoorden op posts van users

@MNie We heersen in Nederland en ik hoop dat dit een geweldig seizoen gaat worden.

@Michaelinho* En weer een prijs inderdaad en nu kijken of wij die laatste prijs ook kunnen pakken.

@DGremlin We zijn heel sterk bezig en dus moesten wij wel die beker pakken.

@19CH98 Ik ben blij dat wij die beker weer wonnen. Nu moeten wij weer een goede cuprun neerzetten volgend seizoen.

@Marius Het is altijd lekker om van Ajax te winnen hoe en waar maakt dan niet meer uit.

@ElMarcos Het is altijd lekker om die beker te pakken.

@Kyrill @FMNOOB @rich ruzzian @Nummerke10 @RicoV1989 @mattihamstra @timpy00 @Daniell @Mordurette @komodo25 @chrisje1993 @KayDeManaager @RubenS2

Je blijft maar knallen. Het gelijkspel in Parijs opent ook de deuren voor een eventuele CL finale. Maar tussendoor natuurlijk ook nog even de laatste 2 partijtjes in de Eredivisie winnen. Want het maximum van de punten halen zou toch ook wat zijn!

6138e4ede43f0-FM21bannerpsv.png

Seizoen 2025 - 2026

De laatste maand van het seizoen alweer en wat is het seizoen snel gegaan. Ik kan al vertellen dat wij de finale bereikt hebben van de Champions League, maar voor de finale zullen jullie wat langer moeten wachten. Ik ga een weekend weg om het 50 jarig huwelijk van mijn schoonouders te vieren. 

We spelen dus de return tegen PSG in de Champions League. In de Eredivisie spelen wij nog twee wedstrijden tegen ADO Den Haag en FC Twente. Ook hebben wij een nieuwe samenwerkingsverband. We gaan nu samenwerken met Espanyol.

Samenwerkingsverband Espanyol

614cad74cf2a9-samenwerkingespanyol.png

PSV - PSG Champions League

614cad6a896ff-psvpsg.png

Mei

614cada82c360-mei.png

Stand Eredivisie

614cadba64dd8-stand.png

Affiche Champions League finale

614cadc6756f9-afficheclfinale.png

@19CH98 We gaan de finale halen dat kan ik al verklappen.

@MNie Het is tot op heden een geweldig seizoen.

@Michaelinho* Die moeten wij nog wel zien te winnen.

@rich ruzzian Dat gaan wij zeker doen.

@Marius Het is tot op heden een geweldig seizoen voor ons. En nu nog één belangrijke wedstrijd voor ons.

@DGremlin Maar nog steeds ongeslagen. Volgens mij is er geen andere club in Europa die dit kan zeggen.

@Kyrill Het gaat erg lekker voor ons.

@ElMarcos Om die beker te winnen moeten wij nog wel de finale zien te winnen.

@FMNOOB @Nummerke10 @RicoV1989 @mattihamstra @timpy00 @Daniell @Mordurette @komodo25 @chrisje1993 @KayDeManaager @RubenS2

6151f524c83b7-FM21bannerpsv.png

Seizoen 2025 - 2026

En daar is dan de wedstrijd van het jaar. PSV staat weer in de Champions League finale en daarin spelen wij tegen Bayern München. De finale wordt gespeeld op Old Trafford. In januari speelden wij nog tegen ze en verloren wij en nu kunnen wij hun terugpakken. We hebben ook een betere reeks neergezet dit seizoen. Allemaal overwinningen op twee gelijke spelen na. Maar Bayern verloor zelfs drie keer. Ik denk echt dat wij kunnen winnen van ze.

Aankondiging Champions League finale

6151f72a5e00a-aankondigingclfinale.png

Road to the final Bayern München

6151f73e3df73-roadtothefinalbayern.png

Road to the final PSV

6151f7546d338-roadtothefinalpsv.png

Teamnieuws

6151f785bafc9-teamnieuws.png

Champions League finale

6151f7a25a93c-finale1.png

6151f7bebaf1c-finale2.png

6151f7d868c3b-winst1.png

6151f7f93282f-winst2.png

6151f80ca7e52-winst3.png

@Michaelinho* Het gaat een hele mooie finale worden. Tenminste dat hoop ik.

@MNie Dat zou wel heel mooi zijn als dat zou gaan lukken.

@Kyrill Het gaat inderdaad erg lekker dit seizoen. 

@komodo25 We doen het inderdaad erg goed en we zijn een echte topclub in Europa geworden.

@ElMarcos Het zou heel mooi zijn, maar helaas niet twee op een rij.

@Marius Twee seizoenen ongeslagen zijn in de Eredivisie is voor ons heel erg knap en het kan nog mooier worden voor ons dit seizoen.

@DGremlin We mogen de finale niet onderschatten. Het is tenslotte een finale en daar kan alles in gebeuren.

@rich ruzzian We moeten nog wel die finale zien te winnen, want het zijn tenslotte Duitsers.

@19CH98 Het kan het meest geweldige seizoen van PSV in de geschiedenis gaan worden.

@FMNOOB @Nummerke10 @RicoV1989 @mattihamstra @timpy00 @Daniell @Mordurette @komodo25 @chrisje1993 @KayDeManaager @RubenS2