Jump to content

[IDS] [FM21] Lempkes

delichris
 Share

Recommended Posts

Posted (edited)

60e042f68f25e-FM21bannerpsv.png

De banner is gemaakt door @xPeejay. Heel erg bedankt hiervoor.

Seizoen 2020 - 2021

Na mijn wereldreis wil ik nu een novelle doen met één club. Ik wil eens zien hoe lang ik bij één club kan blijven. Ik ga met PSV proberen Ajax van de troon te stoten. Het gaat een zwaar karwei worden, maar als je het niet probeert dan weet je het nooit. Ik ga wel ervaren spelers halen, want deze groep is vrij jong. Ook probeer ik talentvolle spelers te halen. Ik ga wel de taktiek gebruiken die ik altijd gebruik en dat is dus 4-2-3-1. Ik ontdekte dat ik geen assistent had en dus haalde ik mijn vertrouwde vriend op. Roy Keane gaat mijn nieuwe assistent worden. Ik werk graag met hem en ik weet ook wat ik aan hem heb. Ik zal ook kijken of ik in de toekomst oud-PSV'ers in de staf kan laten opnemen, maar ze moeten dan wel goed genoeg zijn. 

En dan nu de uitgaande transfers. Ik behandel alleen de transfers die ik gedaan heb. De eerste die vertrekt is Mauro Junior. Hij gaat naar Borussia Mönchengladbach voor 2,7 miljoen. De tweede die vertrekt is Lars Unnerstall. Hij gaat naar Brighton voor 4,5 miljoen. De derde die vertrekt is Lars Putters. Hij gaat naar Tottenham voor 350k. De vierde die gaat is Sven Simons. Hij gaat naar Arsenal voor 225k. De vijfde en laatste is Kyan van Dorp. Hij vertrekt gratis naar Willem II. Voor Dumfries kreeg ik een aanbieding van Southampton, maar ik kon Denzel overtuigen om te blijven. Ik ga wel proberen zijn contract op te gaan breken en dat hij langer kan blijven bij ons. 

En dan nu de inkomende transfers. Hier zitten de fans altijd op te wachten, want wie gaat onze nieuwe manager aantrekken denken zij. Om mij geliefd te maken bij de aanhang heb ik twee spelers gehaald die geliefd zijn bij de fans. In totaal komen er vier spelers naar Eindhoven toe die ik aantrok. De eerste is Heurelho Gomes. Hij wordt mijn reservekeeper en zal zeker in de beker gaan spelen. Hij werd gratis aangetrokken. De tweede die komt is een groot talent uit Kroatië. Luka Ivanusec is zijn naam en hij komt van Dinamo Zagreb en kost ons 7,25 miljoen. Ik heb ook een andere oud gediende teruggehaald. Jetro Willems is zijn naam en hij komt over van Eintracht Frankfurt en kost ons 2,3 miljoen. De vierde en laatste speler die komt is niemand minder dan Arjen Robben. Hij komt over van FC Groningen en kost ons 1,7 miljoen.

Ik ben zeer tevreden over de transfers en ik denk echt dat wij Ajax het moeilijk kunnen gaan maken. Ik wil in de Europa League gewoon overwinteren zodat wij aardig wat geld kunnen vangen om zo sterker te gaan worden.

Aanstelling nieuwe manager

60e04e04eb168-aanstelling1.png

60e04e0e9796b-aanstelling2.png

Introductie

60e04e36c8e36-introductie.png

Doelstellingen

60e04e4756f30-doelstellingen.png

Nieuwe assistent

60e04e79d65fa-nieuweassistent.png

Transfers uit

60e04e98c191e-transfersuit.png

Transfers in

60e04ebb5c062-transfersin.png

Spoiler

60e04ed75222e-gomes1.png

60e04eeb5a5d0-ivanusec2.png

60e04efaba270-willems3.png

60e04f0d2149c-robben4.png

Selectie PSV

60e04f22ea436-selectie1.png

60e04f35c9c7b-selectie2.png

Taktiek

60e04f4a14a23-taktiek.png

Antwoorden op posts van users

Ik heb mijn vaste volgers even getagd.

@Marius @19CH98 @MNie @RicoV1989 @Nummerke10 @RubenS2 @Kyrill @mattihamstra 

Edited by Marius

Gepost (edited)

Succes bij PSV. Je gaat er een grootmacht van maken. Geen tweede assistent? Roy keane is wel een topper hoor. Aakopen ook mooi met oude bekende.

Leuk stukje ook in "Hoe speel jij FM?"

Edited by MNie

60e1972c1772c-FM21bannerpsv.png

Seizoen 2020 - 2021

We gaan nu echt beginnen aan het seizoen. De voorbereiding laat ik altijd over aan mijn assistent zodat ik bezig kan zijn met andere zaken. De voorbereiding was al klaar. Ik heb er voor dit seizoen niets aan veranderd. In de Eredivisie spelen wij tegen Sparta, VVV-Venlo en FC Utrecht. In de Europa League moeten wij minimaal twee kwalificatie rondes overleven om de groepsfase te gaan bereiken. We spelen eerst tegen Hartberg. Dit gaat over één wedstrijd. Het is dus do or die voor ons.

Voorbereiding

60e19a6cdd4d5-voorbereiding.png

PSV - Hartberg Europa League

60e19a5d57758-psvhartbergeuropaleague.pn

September

60e19a88a6834-voorbereiding.png

Stand Eredivisie

60e19a9981916-strand.png

Loting Europa League

60e19aa53887e-lotingel.png

Overzicht manager

60e19ac01491b-overzicht.png

Financiën

60e19adbf1191-financien.png

@MNie Ik zag dat een hoofd prestatie analist ook een assistent was. Die heb ik direct ontslagen en Roy is mijn enige assistent.

@RicoV1989 Ik heb bewust gekozen om ervaring te gaan halen voor deze jeugdige ploeg.

@mattihamstra Vergis je niet hoor, maar Robben kan ook gewoon basis staan. Hij is best nog wel goed.

@Nummerke10 Hij doet het niet slecht moet ik zeggen. Maar ik rouleer veel met van Ginkel en Fein en die twee.

@Mordurette Het zou heel mooi zijn mocht dat lukken. Want ik ga zeker het proberen lang vol te houden met deze novelle.

@RubenS2 Dankje.

@19CH98 Ik ben erg tevreden over de aankopen en ik zie ons meedoen om de titel.

@KayDeManaager Dan ben ik wel benieuwd naar je club in Nederland.

@TheRedOne Zahavi speelt daar heel goed. Ik kan hem ook nog wisselen met Malen.

@Kyrill @Marius

Prima start van het seizoen gehad, de beginfase van het seizoen kan je jaar maken of breken dus het feit dat je nog in Europa zit is een goed begin!

PS: controleer je screen van september even

Aha, daar is je nieuwe verhaal weer! Leuke clubkeuze, ik kan me herinneren dat je al eerder een novelle over PSV had. Behoorlijk veel transers meteen, vintage delichris stijl zeg maar :) Maar de resultaten lijden er in ieder geval niet onder!

60e1972c1772c-FM21bannerpsv.png

Seizoen 2020 - 2021

We zijn goed van start gegaan en door in Europa. Ik ben op dit moemtn heel erg tevreden over hoe het nu gaat. We spelen deze maand tegen Hadjuk voor de Europa League. Als wij deze wedstrijd winnen dan gaan we naar de poulefase. In de Eredivisie spelen wij tegen AZ, PEC Zwolle en Willem II. De eerste topper is dus een feit voor ons. Ik hoop dat wij onze goede vorm kunnen voortzetten deze maand.

PSV - AZ Eredivisie

60e33f1c14ae5-psvaz1.png

60e33f396cd5e-psvaz2.png

PSV - Hadjuk Europa League

60e33f59e7bcd-psvhadjuk.png

Loting Europa League

60e33fb8a170e-lotingel.png

Celje - PSV Europa League

60e3400d325c1-cerljepsv.png

PSV - CSKA Moskou Europa League

60e34054c1db2-psvceska.png

Oktober

60e3407bb3ce2-oktober.png

Stand Eredivisie

60e340a379131-standere.png

Stand Europa League

60e340cece172-standel.png

Loting KNVB Beker

60e34105a0a66-lotingknvbbeker.png

Overzicht manager

60e34125a1827-overzicht.png

Financiën

60e3415454e64-financien.png

@19CH98 We zijn goed van start gegaan en ik miste inderdaad een wedstrijd van september.

@Mordurette Ik hoop dat wij Ajax pijn gaan doen. Ik miste inderdaad in september 1 wedstrijd.

@RicoV1989  We zijn heel goed begonnen en nu moeten wij dit nog even volhouden.

@mattihamstra We zijn heel sterk begonnen en nu moeten wij dit nog even volhouden.

@chrisje1993 We hebben een mooie start en met Robben ben ik zeer blij.

@KayDeManaager Dan ben ik bang dat ik beide teams pijn ga doen.

@Marius Ja ik ben er weer. Ik had maar vier transfers hoor dus dat viel wel mee hoor. We zijn inderdaad goed gestart dit seizoen.

@MNie Ik weet wat ik aan Keane heb. Ik heb hem vaker als assistent gehad.

@DGremlin We zijn heel goed gestart en nu moeten wij dit volhouden.

@Nummerke10 @RubenS2 @TheRedOne @Kyrill @ElMarcos

• Marius changed the title to [IDS] [FM21] Lempkes
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic