Jump to content

In de schijnwerpers ... juni 2021

Marius
 Share

Recommended Posts

Bijna vakantie ... Een sportzomer die van start is gegaan met een EK voetbal en de Tour de France ... Het is hier dan ook wat rustiger geworden en de traditionele komkommertijd lijkt wat ingezet maar toch zijn er hier nog steeds heel wat interessante verhalen te volgen natuurlijk. En aangezien we  bijna aan het einde van de maand gekomen zijn, is het dus ook tijd om opnieuw een verhaal in de picture te plaatsen.

Laat hier dus jullie favoriete verhaal achter van de afgelopen weken voor aanstaande woensdagochtend 10u. De novelle met de meeste stemmen mag  een maand lang met recht en rede "in de schijnwerpers" staan!

Hoewel het weer wat rustiger wordt in dit deel van het forum kan ik niet anders zeggen dat er (nog) mooie verhalen gepost worden. @delichris heeft een hele mooie novelle afgerond en zou zeker mijn stem hebben maar ik vind het zonde om je dan nog in de schijnwerpers te zetten zonder nieuwe updates. Daarnaast wil ik hier ook zeker @Fantasy en @Geppiej even benoemen voor hun leuke EK sign-ups, hier geldt echter hetzelfde voor, een in de schijnwerpers heeft niet zoveel zin meer voor deze novelles. 

Het zal waarschijnlijk niemand verrassen dat mijn stem naar @John Terry gaat met zijn mooie novelle over Barcelona. Hoewel ik zelf meer van het schrijven ben kan ik zijn grafische manier van vertellen enorm waarderen. Dat gecombineerd met zijn duidelijke visie over hoe hij van Barcelona weer de grootste club ter wereld wil maken vind ik bewonderenswaardig. Tot slot wil ik hier ook nog even @germandutch benoemen, zijn novelle(s) verdienen wat mij betreft meer aandacht dan dat ze op dit moment krijgen, als ik jullie was zou ik zeker eens in zijn topic(s) gaan kijken.

• Marius unpinned this topic