Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hier kan je het algemene TDF nieuws kwijt. Of iets wat je niet in de andere topics kwijt kan.

Geplaatst

Toch bijzonder eigenlijk dat er al zo'n gat is. Als Roglic niet was gevallen, waren Pogacar en Roglic allebei gevlogen voor de rest. Wel lekker om te zien dat Van der Poel gewoon hier zo eerste staat :-D 

Geplaatst

Blijkbaar was deze Tour zo saai dat niemand nog een terugblik topic heeft geopend etc. Weinig animo dit jaar voor de Tour naar mijn idee. Voor mij vooral doordat alles al redelijk snel besloten was en er daardoor geen spanning meer was. 

Geplaatst
41 minuten geleden zei MisterX:

Blijkbaar was deze Tour zo saai dat niemand nog een terugblik topic heeft geopend etc. Weinig animo dit jaar voor de Tour naar mijn idee. Voor mij vooral doordat alles al redelijk snel besloten was en er daardoor geen spanning meer was. 

Ik heb de Tour volledig gevolgd en vond het ook leuk. De winnaar van het algemeen klassement was snel gekend, maar de nevenklassementen en de ritzeges waren mooi om te volgen. Net als in eerdere ritkoersen dit jaar ook weer veel vluchters die het konden haal, dat vind ik altijd leuk om te volgen. 

Geplaatst

Daarnaast valt de tour dit jaar samen met zoveel andere toernooien, waardoor het toch altijd een beetje in het niet valt. 

Geplaatst

Totaal niet voor mij.

Persoonlijk gewoon een leuke, attractieve 1.5 week gezien. Spanning snel uit het klassement, maar liever op deze offensieve manier domineren dan. Kan leven met Poga. Maar wachten totdat Ayuso zijn hegemonie komt breken.

Verder praat ik op wielergebied doorgaans liever elders erover ipv hier, vandaar ook mijn inactiviteit (maar goed, niet dat ik specifiek gemist werd uiteraard).