Grote Ree Geplaatst 28 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2021 Op 21-6-2021 om 23:46 zei koperij: Is there a database overvieuw or something? that i can look at i really like stats and stuff and i wanted to hear some songs again from previous contests Hierbij het Excelbestand dat Chimpa in de vorige editie had gepost. Hij is overigens nog niet bijgewerkt tot de laatste editie. We zitten op dit moment overigens op 16 deelnemers. Op zich al een mooi aantal, maar ik zou er graag nog minimaal vier bij willen hebben. Hierbij even een mention naar users die in het verleden (vaak) hebben meegedaan. Misschien zijn jullie ook nog te porren voor een deelname? De deadline ligt op a.s. vrijdag. @Chimpa @Jeroen. @Richarð. @Erwin. @Viva La Vida @Vilhena @007mark @QuaLyon @Rogier. @Christian. @Roprop MU Worldvisionsongfestival - database.xlsx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Geen inspiratie voor een inzending en ga ook a.s. woensdag op vakantie. Daardoor geen tijd om nummers te luisteren en te stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) Land: Kenya Artiest: RASH feat Ruff Nummer: Nitachanga Youtube link: 28 juni 2021 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Ik zal voor vrijdag nog met m'n inzending komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 Land: FinlandArtiest: BEHMNummer: Hei rakasYoutube: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 Om mijn trilogie aan spam te complementeren; hierbij het MU Excelbestand met editie #33 inbegrepen. @Grote ReeIk geloof dat ik nog niet mijn props aan jou heb overhandigd voor jouw recente overwinning, dus bij deze nog! Laatste vier edities drie overwinningen en een tweede stek.. het is duidelijk wie de ter verslane scout is. MU Worldvisionsongfestival - Database tot 34.xlsx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2021 De stembussen zullen, i.v.m. een druk weekend, zeer waarschijnlijk morgen geopend worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2021 (bewerkt) De stembussen zijn geopend! Een bescheiden aantal van achttien deelnemers hebben we deze editie. De overambitieuze fans in verschillende landen hebben door dit nieuws hun verwachtingen naar boven bijgesteld. "56% van de landen gaat in de top 10 eindigen. Een top 10-doelstelling vind ik dan ook behoorlijk laf", aldus een muziekliefhebber uit een niet nader te noemen land. Hoe dan ook, het is tijd om te stemmen! Geef je stemmen per PM aan ondergetekende door met de typische 'songfestivalranking' te gebruiken (12 punten ken je toe aan je nummer 1, 10 punten aan je nummer 2, 8 punten aan je nummer 3, 7 punten aan je nummer 4, etc.). Ik zet de deadline in eerste instantie op woensdag 14 juli (23:59 uur). Mocht dit niet mogelijk zijn, laat het me dan gerust weten. 1. Argentinië 2. Australië 3. Duitsland 4. Engeland 5. Finland 6. Frankrijk 7. Ierland 8. Italië 9. Kenia 10. Kiribati 11. Nederland 12. Oekraïne 13. Saint Kitts en Nevis 14. Turkije 15. Verenigde Staten 16. Zuid-Afrika 17. Zweden 18. Zwitserland Spotify-lijst: Let op: de inzendingen van Kiribati en Nederland ontbreken in de Spotifylijst en de inzending van Italië bevat de single-versie (ten opzichte van live op YouTube) Spoiler @Platina32@Laki@Stefanos@Satyr@Chimpa@bas2204@ivago@nasje92@Jeroen.@chrisje1993@hjs@Chiemel@Titan@komodo25@Socrates@Fabian.@koperij 6 juli 2021 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Aaah, een perfecte invulling voor de online teamdag die ik morgen mag gaan volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 De stemmen zijn ingeleverd! Paar lekkere nummers er weer tussen hoor! @Grote Ree volgens mij staat het nummer van Kiribati niet in de spotifylijst en die van Kenia wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Hmm, snel maar even kijken of ik dit dan inderdaad in kan leveren. Heb het namelijk retedruk de komende tijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2021 43 minuten geleden zei nasje92: De stemmen zijn ingeleverd! Paar lekkere nummers er weer tussen hoor! @Grote Ree volgens mij staat het nummer van Kiribati niet in de spotifylijst en die van Kenia wel. Ah, je hebt helemaal gelijk. Ik zal het aanpassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Ben begonnen met luisteren. Ben er trouwens zelf wel een voorstander van dat alle nummers op Spotify beschikbaar moeten zijn, zou m'n leven een stuk makkelijker maken. Lekker aan zetten tijdens werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Ik trek mij terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Ah shit, mijn hele stemlijst overhoop. Nu serieus: er zitten een paar heel toffe nummers tussen weer. Sommige nog een keer beluisteren voor de 'juiste' indeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 5 uur geleden zei Socrates: Ik trek mij terug. Zonde en mag ik vragen waarom? Niet dat ik daarmee antwoord ga krijgen,maar begrijp het niet. Al wil ik wel begrip opbrengen voor je beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 14 minuten geleden zei hjs: Zonde en mag ik vragen waarom? Niet dat ik daarmee antwoord ga krijgen,maar begrijp het niet. Al wil ik wel begrip opbrengen voor je beslissing. Omdat hij geband is en dat wel aan zag komen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Ah,dat is dan duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 Dus we slaan Zuid-Afrika dan maar over @Grote Ree? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 Een aantal leuke inzendingen bij, met voor mij twee uitschieters. En kijk, Nederland heeft nu ook een Björk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 8 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2021 34 minuten geleden zei ivago: Dus we slaan Zuid-Afrika dan maar over @Grote Ree? Jep. Een ieder die toch Zuid-Afrika al in zijn stemlijstje had opgenomen, verzoek ik om een reserve mee te sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 7 uur geleden zei ivago: Een aantal leuke inzendingen bij, met voor mij twee uitschieters. En kijk, Nederland heeft nu ook een Björk Is toch al song van ruime tijd geleden hoor,zelfs nog uit de nineties. Dacht dat je deze kende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 Mijn stemmen zijn ook verstuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 juli 2021 Share Geplaatst 10 juli 2021 Ik zal proberen dit niet te vergeten, nu wel geen tijd... Morgen ga ik proberen te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Als ik dit niet win dan is er hier veel mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten