chrisje1993 Geplaatst 29 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2023 Pro Cycling Manager 2021 - Team DSM - Seizoen 1 - Transferdossiers Het is tijd om de ploeg van komend seizoen te gaan inrichten. Voordat ik hier mee kon beginnen moest ik eerst een sponsorcontract kiezen voor komend seizoen. Uiteindelijk gekozen om DSM te verlaten. We zullen komend seizoen Team City heten. Door de wissel van sponsor heb ik ook gekeken naar Italiaanse renners aangezien dit een nationaliteit is die ze belangrijk vinden. Aflopende contracten: Als eerste heb ik binnen de eigen ploeg gekeken welke contracten afliepen. Hier heb ik een paar moeilijke beslissingen moeten nemen. In de klassiekers hebben we laten zien goed mee te kunnen doen. Dit wil ik graag zo houden, hierdoor heb ik de contracten van Soren Kragh Andersen en Joris Nieuwenhuis met 2 jaar verlengt. Daarnaast is alleen het contract van kersvers Nederlands Kampioen Nils Eekhoff ook verlengt. Hierdoor zullen de volgende renners naar een nieuwe ploeg mogen gaan kijken: - Thymen Arensman (valt heel erg tegen) - Nikias Arndt - Cees Bol - Florian Stork - Mark Donovan - Casper Pedersen - Martijn Tusveld - Nico Denz (persoonlijk vind ik dit jammer, maar heb keuzes moeten maken en helaas viel hij hier net buiten) - Romain Combaud - Asbjorn Kragh Andersen - Niklas Märkl Nieuwe renners: Hier heb ik gekeken om zowel in de bergen als in de sprints ons te versterken. Ook is er gekeken om een paar Italiaanse renners aan te trekken ivm de nieuwe sponsor. De renners die komend seizoen naar Team City komen zijn: - Brandon McNulty - Wilco Kelderman - Matteo Moschetti - Lennard Kämna - Kaden Groves - Lukas Pusnik - Mattias Skjelmose - Jonathan Milan - Harm Vanhoucke - Filippo Zana - Lenny Martinez - Casper van Uden Al met al tevreden met het team voor komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 @chrisje1993 Benieuwd hoe Moschetti het doet bij jou. Valt hier tot op heden enorm tegen. Pakte wel compleet onverwacht de winst in etappe 1 van de Ronde van Polen. Verder echt niets gepresteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koekoek Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Twijfel tussen 4 ploegen -Bora -EF -Bahrein -Trek Welke zouden jullie kiezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2023 3 minuten geleden zei Koekoek: Twijfel tussen 4 ploegen -Bora -EF -Bahrein -Trek Welke zouden jullie kiezen? Ik zelf zou voor Bahrain gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 (bewerkt) Gregoire zou ik sowieso halen. Senechal ook mooie voor fdj. Moscon vind ik persoonlijk niet echt passen maargoed ik ben de manager niet. Ben benieuwd wie er gaat komen @Michaelinho* 29 mei 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 56 minuten geleden zei Koekoek: Twijfel tussen 4 ploegen -Bora -EF -Bahrein -Trek Welke zouden jullie kiezen? Wat maakt de twijfel tussen deze 4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2023 Seizoen 1 afgerond. Hierbij nder de selectie voor seizoen 2. Zijn er met de transfer mooi op vooruit gegaan in mijn ogen. Straks maar eens gaan kijken naar de seizoens planning en de individuele doelstellingen. Team Cyta is er klaar voor!! Doelstellingen die ik van de sponsor heb zijn: - Top 5 Strade Bianche - Top 3 Tirreno-Adriatico - Top 10 Milano - Sanremo - Top 5 Volta Ciclista a Catalunya - Top 10 Ronde van Vlaanderen - Top 10 Paris-Roubaix - Top 10 La Flèche Wallonne - Top 10 Luik - Bastenaken - Luik - Top 5 Giro d'Italia - Top 3 Tour de Suisse - 1e Nation ITT Italy - Top 5 National Road Italy - Etappezege(s) Tour de France - Etappezege(s) La Vuelta - Top 10 Ik Lombardia Zijn een aantal waarvan ik weet dat we ze moeten halen gezien afgelopen seizoen. Er zijn er ook een paar bij waarvan ik denk dat ze een hele uitdaging gaan worden. We gaan ons best doen in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Zitten paar pittige doelstellingen bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koekoek Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Wat maakt de twijfel tussen deze 4? Zijn niet de beste maar ook niet de slechtste ploegen met een paar leuke talenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Meet Jeroen Breukink. Neerlands hoop in bange dagen. We zitten in het jaar 2003. Nederland heeft wel wereldtoppers zoals Erik Dekker en Michael Boogerd, maar geen ronderenner. Het neefje van Erik Breukink heeft echter zojuist een contract bij Rabobank TT3 getekend. Zijn stats op 1 januari 2003 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 4 uur geleden zei chrisje1993: Seizoen 1 afgerond. Hierbij nder de selectie voor seizoen 2. Zijn er met de transfer mooi op vooruit gegaan in mijn ogen. Straks maar eens gaan kijken naar de seizoens planning en de individuele doelstellingen. Team Cyta is er klaar voor!! Doelstellingen die ik van de sponsor heb zijn: - Top 5 Strade Bianche - Top 3 Tirreno-Adriatico - Top 10 Milano - Sanremo - Top 5 Volta Ciclista a Catalunya - Top 10 Ronde van Vlaanderen - Top 10 Paris-Roubaix - Top 10 La Flèche Wallonne - Top 10 Luik - Bastenaken - Luik - Top 5 Giro d'Italia - Top 3 Tour de Suisse - 1e Nation ITT Italy - Top 5 National Road Italy - Etappezege(s) Tour de France - Etappezege(s) La Vuelta - Top 10 Ik Lombardia Zijn een aantal waarvan ik weet dat we ze moeten halen gezien afgelopen seizoen. Er zijn er ook een paar bij waarvan ik denk dat ze een hele uitdaging gaan worden. We gaan ons best doen in ieder geval. Haha gemiddelde leeftijd komt ook op een lekker jeugdig getal uit zeg 3 uur geleden zei Koekoek: Zijn niet de beste maar ook niet de slechtste ploegen met een paar leuke talenten Zijn allemaal wel toffe ploegen, ik zou dan denk ik ook Bahrain pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2023 16 minuten geleden zei Michaelinho*: Haha gemiddelde leeftijd komt ook op een lekker jeugdig getal uit zeg Klopt. Kunnen lekker doorgroeien in de schaduw van mannen als Bardet, Kelderman en Degenkolb. En het scheelt dat ik dan ook niet meer veel hoeft te halen in de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Hier zit ik midden in de klassiekers. Pech wel met blessures in het kasseienteam: Maar in San Remo natuurlijk deze mannen niet nodig en daar pakten we de zege: In de daaropvolgende kasseienkoersen enkele zeges en ook wel een keer helemaal de slag gemist. Maar net Dwars door Vlaanderen wel even laten zien dat we als team sterk zijn: Eigenlijk met onze rappe mannen de koers hard gemaakt en blijven beuken tot we met een selecte groep gingen sprinten. Ronde van Vlaanderen nu voor de deur en daar zullen we het ook van ons collectief moeten hebben. Kijken hoe sterk we daar als team zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 5 uur geleden zei Gert: Hier zit ik midden in de klassiekers. Pech wel met blessures in het kasseienteam: Maar in San Remo natuurlijk deze mannen niet nodig en daar pakten we de zege: In de daaropvolgende kasseienkoersen enkele zeges en ook wel een keer helemaal de slag gemist. Maar net Dwars door Vlaanderen wel even laten zien dat we als team sterk zijn: Eigenlijk met onze rappe mannen de koers hard gemaakt en blijven beuken tot we met een selecte groep gingen sprinten. Ronde van Vlaanderen nu voor de deur en daar zullen we het ook van ons collectief moeten hebben. Kijken hoe sterk we daar als team zijn Dat beuken hè, hoe doe je dat precies zonder je kopman die zou moeten winnen helemaal op brand? Laat je ze bolletje rijden en met welke percentages? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Ligt een beetje aan het tempo van het peloton en waar in de wedstrijd je zit. Ik doe idd wel altijd bolletje in de finale. Als ik dan veel renners over heb dan ze bij elkaar in het wiel zetten en dan de man met een hoge RIJD stat met bolletje 80 (of hoger) op kop. En dan een knecht die hem beschermd. De rest als treintje in het wiel. Hier trouwens een minder succesvolle klassiekers gereden: In Vlaanderen daar lang mee in een mooie groep. Maar toen op 30km voor het einde mannen als Pedersen gingen aanzetten en ik niet direct kon reageren, toen reden veel favorieten weg, welke we niet meer terug konden pakken. In PR daar hadden we heel lang prima papieren. Veel man in een flink uitgedund peloton. Toen een 20KM voor de finish er wat mannen wegreden, toen besloot ik dat te laten gaan. Omdat ik het idee had dat ik dat, met hulp van anderen, wel dicht ging krijgen. Maar dat was helaas niet het geval. Dus werd het sprinten in de 2e groep. Veel mannen al moe van het proberen dichtrijden van het gat met de kopgroep. Dus een mindere uitslag ook hier. Maakt hongerig. Door naar de heuvelklassiekers en de GIro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Lance bleek veel te sterk helaas. Beloki gelukkig wel de etappe naar Gap overleefd. Bolletjestrui wel gewonnen net als het in Spanje destijds belangrijke ploegenklassement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 12 minuten geleden zei rich ruzzian: Lance bleek veel te sterk helaas. Beloki gelukkig wel de etappe naar Gap overleefd. Bolletjestrui wel gewonnen net als het in Spanje destijds belangrijke ploegenklassement. Leuk om deze namen te lezen en lachen om je Beloki opmerking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Transfers voor 2024 zijn afgerond. Uiteindelijk toch wel her en der wat andere keuzes gemaakt dan vooraf gedacht. Mede door de flink salarisstijging van Gaudu moesten we wat creatieer worden in de transfers. Ik had ook nog graag Louvel erbij gehaald, maar daar was gewoon simpelweg geen geld meer voor. Daarom de selectie uiteindelijk maar opgevuld met talenten als Pickering, Plowright en Le Huitouze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Benieuwd hoe die talenten zich ontwikkelen. Gaudu wel leuk en goed vooral dat je die hebt weten te behouden. Zojuist nog mee moeten strijden in de Amstel: Onderweg 2x met Azizov proberen mee te springen met aanvallen, maar met zoveel punchers wel lastig wegkomen. Tot op een moment het wat stil viel 25km voor de finish en ik met Bakaev wegsprong. Ik kreeg Gaudu mee, waarmee we goed konden samenwerken. Tot Gaudu op 10KM voor de meet weg sprinte en ik counterde en eroverheen ging om het vervolgens solo af te maken. Gaudu werd zoals je ziet nog bijgehaald door een selecte groep erachter. Brabo pijl ook voor ons: Dat was ook door solo over de meet te komen, maar niet zonder hevige strijd met vooral Nieuwenhuis. Echt die is dik overpowered in de database waarmee ik speel. 85 heuvel stat. Maar wij in de breedte sowieso een sterk team opgesteld en uiteindelijk met verschillende renners wat proberen aan te vallen tot ik weg kwam met een groep van 3. Waar Azizov uiteindelijk de rest kwijt kon raken en met wat sec solo over de meet kon komen. Eerste 2 belangrijke heuvelkoersen direct winnen doet deugd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 18 uur geleden zei rich ruzzian: Lance bleek veel te sterk helaas. Beloki gelukkig wel de etappe naar Gap overleefd. Bolletjestrui wel gewonnen net als het in Spanje destijds belangrijke ploegenklassement. Hoe zit het doping gebruik verwerkt in deze database? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoe zit het doping gebruik verwerkt in deze database? Na elke rit hangen de renners aan de bloedzakken van Fuentes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Zojuist zei rich ruzzian: Na elke rit hangen de renners aan de bloedzakken van Fuentes. Dan snap ik dat je een Spaanse ploeg bent. Minder reiskosten = meer doping Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 (bewerkt) Pro Cycling Manager 2021 - Groupama-FDJ - Seizoen 2 - Bemer Cyclassics Lekker gedomineerd wel . Ik dacht, wat jullie kunnen dat moet ik ook eens proberen. Iets met koers hard maken enzo haha. Vuelta is inmiddels ook al onderweg. Vormpieken nu wel geactiveerd, nu maar hopen dat ze lang genoeg geactiveerd blijven. Wel meteen dik een minuut verloren met Martinez in de ploegentijdrit. Maar heb ook amper tijdrijders mee.. @chrisje1993 Moschetti leeft trouwens behoorlijk op sinds de Ronde van Polen 31 mei 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Dat heb je snel goed voor elkaar 👌 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Gisteravond Waalse Pijl gereden. Altijd wel een saaie koers imo. In PCM ook wel. Plaatsing natuurlijk reuze belangrijk en laat me dat lukte niet optimaal. Zat net wat te ver, waardoor ik teveel energie moest verspillen om bij die voorste 4 te blijven en niet meer te kunnen jumpen: Snel door naa L-B-L. Zeker geen saaie koers. Veel opletten onderweg altijd. Maar het viel me op dat in deze editie de favorieten lang naar elkaar bleven kijken en we met best wat mannen richting de finish gingen. Uiteindelijk wij als blok goed onze kopman afgezet die het af wist te maken voor Pedersen. Pedersen echt een alleskunner in mijn save. Lastig te kloppen. Maar vandaag toch gelukt Nu gaan we werken richting de Giro, waar ik mik op minimaal een podium plek in de algemeen klassement en de puntentrui. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten