Michaelinho* Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 22 uur geleden zei Bogatyr: Iemand dat me wegwijs kan maken in dit spel? Zou het misschien willen kopen maar zou eerst wat meer uitleg willen. Je kan denk het beste wat tutorials op YT kijke . Daar leer je het meest van (spreek uit ervaring.) @Gert Jij nog bezig met de Oekraïners? @chrisje1993 Lastig altijd hè.. zeker omdat het niet echt een game is waarmee je telkens maar weer een nieuwe save wilt beginnen. Specifieke doelen en/of wensen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2023 26 minuten geleden zei Michaelinho*: Je kan denk het beste wat tutorials op YT kijke . Daar leer je het meest van (spreek uit ervaring.) @Gert Jij nog bezig met de Oekraïners? @chrisje1993 Lastig altijd hè.. zeker omdat het niet echt een game is waarmee je telkens maar weer een nieuwe save wilt beginnen. Specifieke doelen en/of wensen? Ik heb voor Team DSM gekozen. Dit met PCM 21. Lekker kijken of ik met Arensman een grote ronde kan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 4 uur geleden zei Michaelinho*: Je kan denk het beste wat tutorials op YT kijke . Daar leer je het meest van (spreek uit ervaring.) @Gert Jij nog bezig met de Oekraïners? @chrisje1993 Lastig altijd hè.. zeker omdat het niet echt een game is waarmee je telkens maar weer een nieuwe save wilt beginnen. Specifieke doelen en/of wensen? Nee al half jaar niet meer gespeeld want doe tegenwoordig alleen nog fm. Maar wel van plan om het weer eens op te pakken en dan idd met als missie een grote ronde winnen met mijn team. Heb wel mooie talenten in deze save. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2023 Is er eigenlijk nog een forum actief van PCM? Voorheen had je PCMfocus weet ik nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 1 uur geleden zei Gert: Nee al half jaar niet meer gespeeld want doe tegenwoordig alleen nog fm. Maar wel van plan om het weer eens op te pakken en dan idd met als missie een grote ronde winnen met mijn team. Heb wel mooie talenten in deze save. Had al zo’n vermoeden . Was inderdaad leuk om hier te volgen. 1 uur geleden zei chrisje1993: Is er eigenlijk nog een forum actief van PCM? Voorheen had je PCMfocus weet ik nog. Volgens mij niet. Gevoelsmatig is dat verschoven naar discord, maar zeker weet ik dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 1 uur geleden zei chrisje1993: Is er eigenlijk nog een forum actief van PCM? Voorheen had je PCMfocus weet ik nog. Nee, Nederlandstalig in elk geval niet. Die van Focus zijn nog overgestapt op Discord, maar die Discord is ook uitgestorven. Zo ver ik weet in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2023 Oke. Wel zonde eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2023 Pro Cycling Manager 2021 - Seizoen 1 - Team DSM - Omloop het Nieuwsblad Dit is de eerste doelstelling van de ploeg van het seizoen. De renners waarmee ik deze doelstelling aangegaan ben zijn: Soren Kragh Andersen, Nikias Arndt, John Degenkolb, Nils Eekhoff, Andreas Leknessund, Joris Nieuwenhuis en Casper Pedersen. Helaas waren het Eekhoff en Nieuwenhuis die het nodig vonden om te vallen tijdens een kasseistrook. Toch ben ik blij met hoe de koers is gelopen. We moesten een top 10 resultaat halen en zie hieronder het resultaat: De finish was net een honderd meter te dichtbij anders hadden we Colbrelli ook nog ingehaald aangezien hij er helemaal doorheen zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Mooi resultaat en altijd fijn om de eerste doelstelling zo vroeg in het seizoen al in de pocket te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei FC-Breda: Mooi resultaat en altijd fijn om de eerste doelstelling zo vroeg in het seizoen al in de pocket te hebben. Jazeker. Gelukkig dat Arndt en Degenkolb flink door konden fietsen. Hierdoor kon alleen van Poppel nog mee met Kracht Andersen waardoor top 10 al zeker was. Voor mensen die het leuk vinden op discord te praten specifiek over PCM. https://discord.gg/aturq4vJ 21 mei 2023 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Binnenkort komt zeker PCM23 uit? Wordt dat een grote upgrade t.o.v. PCM22? Of zijn het maar een paar kleine veranderingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 4 uur geleden zei MisterX: Binnenkort komt zeker PCM23 uit? Wordt dat een grote upgrade t.o.v. PCM22? Of zijn het maar een paar kleine veranderingen? De features die ik nu gelezen heb vallen reuze mee. Er komt een nieuwe stat bij; medium mountains. En verder hebben ze eigenlijk alleen de realistische UCI rankingen toegevoegd en de wijze van punten toekennen. En wat consistentie dingen als een WK waarbij de wegrace en tijdrit in hetzelfde land zijn. Dat is nu niet per sé zo. Pro Cyclist speel ik zelf nooit, althans nooit tijd voor gemaakt. Dus niet echt gelet op wat daar nieuw is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Ik ga mij hem morgen aanschaffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 14 uur geleden zei chrisje1993: Jazeker. Gelukkig dat Arndt en Degenkolb flink door konden fietsen. Hierdoor kon alleen van Poppel nog mee met Kracht Andersen waardoor top 10 al zeker was. Voor mensen die het leuk vinden op discord te praten specifiek over PCM. https://discord.gg/aturq4vJ Dan zie ik het liever in dit topic dan extern ergens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 10 uur geleden zei Michaelinho*: Pro Cyclist speel ik zelf nooit, althans nooit tijd voor gemaakt. Dus niet echt gelet op wat daar nieuw is. Ik speel juist alleen maar de Pro Cyclist mode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 (bewerkt) 50 minuten geleden zei rich ruzzian: Ik speel juist alleen maar de Pro Cyclist mode. Ik heb nooit de tijd genomen om die modus te ontdekken. PCM 21 is ook pas de eerste editie waarbij ik met een save in seizoen 2 ben gekomen. Kwam normaal nooit verder dan de Giro . Heb me eind vorig jaar ook pas een keer echt goed verdiept in hoe ik die game nu moet spelen 22 mei 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik heb nooit de tijd genomen om die modus te ontdekken. PCM 21 is ook pas de eerste editie waarbij ik met een save in seizoen 2 ben gekomen. Kwam normaal nooit verder dan de Giro . Heb me eind vorig jaar ook pas een keer echt goed verdiept in hoe ik die game nu moet spelen Had ik vroeger ook altijd. Ik was de Tour Down Under toen op een gegeven moment zo beu, heb echt zelden de Vuelta gereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 10 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik heb nooit de tijd genomen om die modus te ontdekken. PCM 21 is ook pas de eerste editie waarbij ik met een save in seizoen 2 ben gekomen. Kwam normaal nooit verder dan de Giro . Heb me eind vorig jaar ook pas een keer echt goed verdiept in hoe ik die game nu moet spelen Ik vind het ideaal. Hoef je maar op 1 renner te focussen qua planning enz. Maar eigenlijk is die modus veel te makkelijk. IN 2 jaar tijd heb je een toprenner ontwikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Zojuist na maanden weer een ritje gedaan en meteen ff wat screenshot van oa mijn team (om het topic een boostje te geven hopelijk). Overgangsrit gewonnen vanuit ontsnapping met mijn Spaanse klimmer. Vlak voor een sprintend peloton. In de algehele rangschikking 2e en 4e. Dus ga nog wel proberen met de nummer 4 wat aan te vallen om zo nog wat te gaan forceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Ben hem hier nu aan het installeren. Ik denk dat ik ga beginnen met Jumbo Visma om het spel te leren kennen en van daaruit verder te kijken hoe of wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Ja denk wel een goed idee om een makkelijk team te kiezen en ook de moeilijkheidsgraad laag te zetten. Dat kun je altijd nog aanpassen. Veel plezier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 7 uur geleden zei Bogatyr: Ben hem hier nu aan het installeren. Ik denk dat ik ga beginnen met Jumbo Visma om het spel te leren kennen en van daaruit verder te kijken hoe of wat. Ik heb mijn 1e seizoen met FDJ ook op makkelijk gedaan. Speel nu inmiddels op normaal. In het 1e seizoen vooral de technieken (opnieuw) geleerd voor de massasprints, heuvels, klimmen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Je kan idd gewoon tijdens het spelen de moeilijkheidsgraad aanpassen. Is ideaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Zijn er een beetje DB's te downloaden via steam? Anders haal ik hem ook nog ff binnen. Krijg ook wel weer wat zin om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Speelde dit vroeger altijd, begint nu wel te jeuken na al deze berichten. Volg alleen het wielrennen tegenwoordig amper (rijdt Armstrong nog?!) en het kost toch weer centjes. Graag een ban voor mij in dit specifieke topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten