Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Pro Cycling Manager

chrisje1993

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei rich ruzzian:

Dat zou dan goed moeten komen. wat voor renner heb je gemaakt? Pro Cyclist is altijd leuk. 

Voornamelijk het aspect dat ik niet voor heel veel renners, maar slecht voor 1 een jaarplanning moet maken bevalt me wel. 
Voor de rest speelt het ook vlot weg omdat je alleen de wedstrijden hoeft te verrijden waar je zelf in rijd. 

Mijn renner is gebouwd om grote rondes te winnen, tot op heden een aantal keer succesvol in een aantal meerdaagse wedstrijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-3-2023 om 14:07 zei Gert:

Veel PCM versies zijn flink in de aanbieding op Steam. Voor de mensen die geen PCM hebben.

Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei D.J.:

Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018.

Ik heb deze zelf niet gekocht. Ik heb PCM 19 en daarmee heb ik mezelf als taak gezet om met een Oekraïner een grote ronde te winnen. Duurt nog wel ff wat seizoenen nog ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-3-2023 om 15:33 zei rich ruzzian:

Deel gerust wat screens @Thymen altijd leuk om zo iets te volgen. Ben nu zelf net een topic in de novellebundel begonnen over een Pro Cyclist

Zal binnenkort wel wat screens delen. 
inmiddels in seizoen 4 en mijn 2e seizoen bij Israël. 
In het 3e seizoen van mijn carrière toegang verkregen tot de meeste World Tour wedstrijden , waarvan die In China direct gewonnen werd en bovendien een etappe gewonnen. 

Voor de rest weinig te vertellen is deze wedstrijden. 
Benieuwd of ik de Giro of Vuelta welke dit jaar verreden zullen worden een mooie ereplaats dan wel de bergtrui gepakt kan worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-4-2023 om 16:03 zei chrisje1993:

Nog twee maandjes en dan komt 23 uit. Ben wel van plan die weer te halen.

Is er al nieuws vwb features? Ik heb 21 nog en 22 bewust overgeslagen. Omdat die toch wel behoorlijk leek op 21. Hoop vooral op een snellere/makkelijkere manier om seizoenen te plannen voor je renners.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Michaelinho*:

Is er al nieuws vwb features? Ik heb 21 nog en 22 bewust overgeslagen. Omdat die toch wel behoorlijk leek op 21. Hoop vooral op een snellere/makkelijkere manier om seizoenen te plannen voor je renners.

Geen idee eerlijk gezegd. Wil het vooral hebben om de teams weer wat meer up to date te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pro Cycling Manager 2021 - Carrière - FDJ - Seizoen 2 [NORMAAL]

Giro D'Italia

Doelstelling van het bestuur was het winnen van het puntenklassement. Daniel Martinez was de uitgelezen kopman, maar viel in het begin van de Giro een aantal keren waardoor hij al snel op meer dan 10 minuten stond. Daarna kon de focus op het winnen van zoveel mogelijk bergetappes. Dat is aardig gelukt!

Giro-Algemeen-Klassement.png

Giro-Punten-Klassement.png

Giro-Berg-Klassement.png

Giro-Jongeren-Klassement.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites