Justin Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Stomme vraag misschien, maar dit spel is geen mobiele versie van toch? Zoals bijv FM wel heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 19 minuten geleden zei Justin: Stomme vraag misschien, maar dit spel is geen mobiele versie van toch? Zoals bijv FM wel heeft. Nopes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 3 uur geleden zei rich ruzzian: Dat zou dan goed moeten komen. wat voor renner heb je gemaakt? Pro Cyclist is altijd leuk. Voornamelijk het aspect dat ik niet voor heel veel renners, maar slecht voor 1 een jaarplanning moet maken bevalt me wel. Voor de rest speelt het ook vlot weg omdat je alleen de wedstrijden hoeft te verrijden waar je zelf in rijd. Mijn renner is gebouwd om grote rondes te winnen, tot op heden een aantal keer succesvol in een aantal meerdaagse wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Deel gerust wat screens @Thymen altijd leuk om zo iets te volgen. Ben nu zelf net een topic in de novellebundel begonnen over een Pro Cyclist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Ik ga volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 Op 24-3-2023 om 14:07 zei Gert: Veel PCM versies zijn flink in de aanbieding op Steam. Voor de mensen die geen PCM hebben. Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 (bewerkt) dubbelpost 26 maart 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 49 minuten geleden zei D.J.: Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018. Ik heb er volgens mij laatst 25eu voor betaald. Pcm22 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 1 uur geleden zei D.J.: Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018. Ik heb deze zelf niet gekocht. Ik heb PCM 19 en daarmee heb ik mezelf als taak gezet om met een Oekraïner een grote ronde te winnen. Duurt nog wel ff wat seizoenen nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 28 maart 2023 Share Geplaatst 28 maart 2023 Op 24-3-2023 om 15:33 zei rich ruzzian: Deel gerust wat screens @Thymen altijd leuk om zo iets te volgen. Ben nu zelf net een topic in de novellebundel begonnen over een Pro Cyclist Zal binnenkort wel wat screens delen. inmiddels in seizoen 4 en mijn 2e seizoen bij Israël. In het 3e seizoen van mijn carrière toegang verkregen tot de meeste World Tour wedstrijden , waarvan die In China direct gewonnen werd en bovendien een etappe gewonnen. Voor de rest weinig te vertellen is deze wedstrijden. Benieuwd of ik de Giro of Vuelta welke dit jaar verreden zullen worden een mooie ereplaats dan wel de bergtrui gepakt kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Welke database gebruik je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Ik gebruik de WorldDB 2023. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 En zit daar alles bij in? (ook juiste materiaal/wedstrijdsponsoren/varianten voor de rondes ed.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 materiaal let ik nooit zo op, Varianten op rondes wel dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 Yes, zitten varianten op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 Check En installeren is een kwestie van 'abonneren' op steam en thats it? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 44 minuten geleden zei Elano: Check En installeren is een kwestie van 'abonneren' op steam en thats it? Correct. Abonneren en dan haalt Steam het binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Schrans Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Op 26-3-2023 om 09:01 zei D.J.: Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018. Ik heb hem vorige week woensdag gekocht via CDKeys voor €9.99 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 april 2023 Auteur Share Geplaatst 7 april 2023 Nog twee maandjes en dan komt 23 uit. Ben wel van plan die weer te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 april 2023 Share Geplaatst 10 april 2023 Op 7-4-2023 om 16:03 zei chrisje1993: Nog twee maandjes en dan komt 23 uit. Ben wel van plan die weer te halen. Is er al nieuws vwb features? Ik heb 21 nog en 22 bewust overgeslagen. Omdat die toch wel behoorlijk leek op 21. Hoop vooral op een snellere/makkelijkere manier om seizoenen te plannen voor je renners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 april 2023 Auteur Share Geplaatst 10 april 2023 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Is er al nieuws vwb features? Ik heb 21 nog en 22 bewust overgeslagen. Omdat die toch wel behoorlijk leek op 21. Hoop vooral op een snellere/makkelijkere manier om seizoenen te plannen voor je renners. Geen idee eerlijk gezegd. Wil het vooral hebben om de teams weer wat meer up to date te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 april 2023 Share Geplaatst 10 april 2023 Lange tijd 21 niet gespeeld. Inmiddels een nieuwe PC, maar tot mijn verbazing kon ik gewoon door in seizoen 2 met mijn FDJ carrière. ‘Even’ Nokere Koerse gewonnen met Demare Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Pro Cycling Manager 2021 - Carrière - FDJ - Seizoen 2 [NORMAAL] Giro D'Italia Doelstelling van het bestuur was het winnen van het puntenklassement. Daniel Martinez was de uitgelezen kopman, maar viel in het begin van de Giro een aantal keren waardoor hij al snel op meer dan 10 minuten stond. Daarna kon de focus op het winnen van zoveel mogelijk bergetappes. Dat is aardig gelukt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2023 Dit spel maar weer oppakken. Alleen nog even bedenken welk team ik wil..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Iemand dat me wegwijs kan maken in dit spel? Zou het misschien willen kopen maar zou eerst wat meer uitleg willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten