Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[sign-up][PCM 2020] Be the Best!

chrisje1993

Aanbevolen berichten

Ik wacht nog tot Woensdag in de hoop dat we dan alle teams bezet hebben anders beginnen we al. Als jullie nog suggesties hebben voor users die dit leuk zouden vinden om mee te doen mention ze vooral!!!

@neva @FlyD @Kelvin @RubenS2 @aron24 @Erwin. @komodo25 @Geppiej @Satyr @007mark @19CH98

Mogelijk geïnteresseerd:

@Elano @Richarð. @Hwb @NicoHaak @delichris @Hans. @Abe @Viktor

bewerkt door chrisje1993
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5UZnFsf.png

Langzamerhand begint elke ploeg een nieuwe man voor de groep te krijgen. Dit keer wist Israel Start-Up Nations ook eindelijk iemand te vinden. @NicoHaak is de man voor deze klus. Iedereen wacht vol spanning wat hij klaargespeeld krijgt bij deze ploeg. Mogelijkheden liggen hier zeker.

@Elano heeft ook een ploeg gevonden waarbij hij het voor het zeggen heeft gekregen. De Kazachstaanse formatie van Astana - Premier Tech word zijn werkgever. Hij zal met deze ploeg moeten gaan meestrijden om de prijzen. Tot nu toe is het de ploeg nog niet echt gelukt om voor de grote prijzen in de 3 grote rondes te gaan. Lukt het ze nu wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei RubenS2:

1: neva

2: @chrisje1993

3: FlyD

4: NicoHaak

5: Kelvin

6:

7: RubenS2

8: Elano

9: Aron24 

10: Erwin.

11:

12: komodo25 

13: 007mark

14:

15: Geppiej

16: Satyr

17:

18:

19: 19CH98

Door deze beslissing zal ik zelf Team BikeExchange onder mijn leiding kijgen.

Jumbo Visma, EF, Cofidis, Bahrain en Team DSM zullen daardoor beginnen zonder manager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites