Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

We zijn bijna aan het einde van de maand gekomen en dus gaan we opnieuw een verhaal in de picture plaatsen. Laat hier jullie favoriete verhaal achter van de afgelopen weken voor aanstaande dinsdagochtend 10u. De novelle met de meeste stemmen mag  een maand lang met recht en rede "in de schijnwerpers" staan!

Geplaatst

Is het toegestaan om de organisator te kiezen? Zo ja kies ik graag voor je novelle @Marius. Het blijft bizar wat jij elke keer laat zien met je Noorse stuntploeg

Geplaatst

Lastige maand om een keuze te maken. Ik dacht de novelle van @xPeejay deze maand te nomineren, maar die is net nu gestopt. De grafische novelle van @John Terry is natuurlijk een pareltje, maar nog niet lang genoeg opgestart om kans te maken (naar mijn mening). Bij @Daniell is het tempo wat uit zijn posten geraakt en @Marius post niet erg regelmatig, waardoor ik ook hen afstreep in mijn lijstje van kanshebbers. Als ik de overige novelles bekijk op gebied van regelmaat en schrijfstijl, kom ik uit bij de novelle van @19CH98 met Ajax. Dus naar hem gaat mijn stem! Op voorwaarde dat hij af en toe wat meer op de dt-regel let :LO:

Geplaatst

Lijst waar ik wel op wil stemmen is vele malen langer en groter dan niet op wil stemmen. Ga uiteindelijk voor Twente en Bart Storms van @Daniell

Geplaatst
52 minuten geleden zei RubenS2:

Lastige maand om een keuze te maken. Ik dacht de novelle van @xPeejay deze maand te nomineren, maar die is net nu gestopt. De grafische novelle van @John Terry is natuurlijk een pareltje, maar nog niet lang genoeg opgestart om kans te maken (naar mijn mening). Bij @Daniell is het tempo wat uit zijn posten geraakt en @Marius post niet erg regelmatig, waardoor ik ook hen afstreep in mijn lijstje van kanshebbers. Als ik de overige novelles bekijk op gebied van regelmaat en schrijfstijl, kom ik uit bij de novelle van @19CH98 met Ajax. Dus naar hem gaat mijn stem! Op voorwaarde dat hij af en toe wat meer op de dt-regel let :LO:

Is het in de novelle ook zo erg? ik weet dat het niet mijn sterkste kant is (doe niet voor niets een wiskundige opleiding) maar probeer er met behulp van google docs zeker in de novelle op te letten. Dat het in mijn normale posts af en toe fout gaat dat weet ik, hoewel ik dat ook kut vind(t;c) kan ik dat wat meer accepteren. 

Daarnaast natuurlijk bedankt voor je stem, ik ben het met je eens dat de novelle van @xPeejay de beste novelle van de maand is maar het heeft weinig zin een gestopte novelle IDS te zetten. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei 19CH98:

Is het in de novelle ook zo erg? ik weet dat het niet mijn sterkste kant is (doe niet voor niets een wiskundige opleiding) maar probeer er met behulp van google docs zeker in de novelle op te letten. Dat het in mijn normale posts af en toe fout gaat dat weet ik, hoewel ik dat ook kut vind(t;c) kan ik dat wat meer accepteren. 

Daarnaast natuurlijk bedankt voor je stem, ik ben het met je eens dat de novelle van @xPeejay de beste novelle van de maand is maar het heeft weinig zin een gestopte novelle IDS te zetten. 

In je novelle zelf niet, maar in het stukje waarin je ingaat op de reacties kan het wel eens gebeuren ;) Zie je meest recente stukje, tweede zin van het inleidende blokje: "Voor de wedstrijd tegen Liverpool... (het werkwoord dat hierop volgt staat met een d, maar moet met een t zijn)" :D  Maar het gebeurt minder vaak dan bij de andere kandidaten op mijn lijstje.

Geplaatst
3 minuten geleden zei RubenS2:

In je novelle zelf niet, maar in het stukje waarin je ingaat op de reacties kan het wel eens gebeuren ;) Zie je meest recente stukje, tweede zin van het inleidende blokje: "Voor de wedstrijd tegen Liverpool... (het werkwoord dat hierop volgt staat met een d, maar moet met een t zijn)" :D  Maar het gebeurd minder vaak dan bij de andere kandidaten op mijn lijstje.

Dan moet het d zijn omdat het in het verleden was. Als het met een t is dan moet het nog plaats vinden :D

Geplaatst
6 minuten geleden zei RubenS2:

In je novelle zelf niet, maar in het stukje waarin je ingaat op de reacties kan het wel eens gebeuren ;) Zie je meest recente stukje, tweede zin van het inleidende blokje: "Voor de wedstrijd tegen Liverpool... (het werkwoord dat hierop volgt staat met een d, maar moet met een t zijn)" :D  Maar het gebeurt minder vaak dan bij de andere kandidaten op mijn lijstje.

Dat stukje waarin ik inga op de reacties schrijf ik ook in de tekstverwerker het forum dus denk dat het daar aan ligt. Zal er extra op gaan letten

Geplaatst
3 minuten geleden zei delichris:

Dan moet het d zijn omdat het in het verleden was. Als het met een t is dan moet het nog plaats vinden :D

Ik hoop dat dit een grapje is :D 

1 minuut geleden zei 19CH98:

Dat stukje waarin ik inga op de reacties schrijf ik ook in de tekstverwerker het forum dus denk dat het daar aan ligt. Zal er extra op gaan letten

Het is voor de duidelijkheid geen kritiek, maar een tip. Je stukjes zelf zijn altijd leuk om te lezen, laat dat duidelijk zijn. Anders zou ik niet op je stemmen ;c 

Geplaatst

Op de achtergrond probeer ik nog zo veel mogelijk verhalen te volgen. Excuses voor het uitblijven van reacties! Er zijn wat pareltjes om uit te kiezen deze maand. Ik ga voor de novelle van @Marius: langlopend en met een duidelijke visie. Bovendien telkens weer prettig leesbaar.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Titan:

Op de achtergrond probeer ik nog zo veel mogelijk verhalen te volgen. Excuses voor het uitblijven van reacties! Er zijn wat pareltjes om uit te kiezen deze maand. Ik ga voor de novelle van @Marius: langlopend en met een duidelijke visie. Bovendien telkens weer prettig leesbaar.

Dit. Voor zowel het lezen/reageren als mijn stem voor IDS :D 

Geplaatst
22 uur geleden zei RubenS2:

Het tempo is er inderdaad een beetje uit vanwege plotselinge drukte de afgelopen dagen. Ga het in de aankomende dagen zeker weer oppakken ;) 

Mijn stem gaat naar @delichris - Verover de Wereld.

De reden hiervoor is zijn consistentie, die ik ten zeerste bewonder. Hoewel het een 'simpele' presentatie is van zijn save, houdt hij het altijd heel lang vol en presteert hij uitstekend met zijn teams! Tevens worden zijn novelles niet vaak verkozen tot IDS omdat hij het zo 'simpel' houdt maar ik vind dat delichris er ook een keer mag staan. 

Geplaatst
  • Auteur

Een ex aequo komen we natuurlijk wel eens tegen, maar drie verhalen die even veel stemmen halen zien we natuurlijk niet zo vaak. Toch mogen we er ditmaal drie in de bloemetjes zetten:

• [FM20] Aan de top blijven (AFC Ajax) 
  • [FM21] Taking the World by Storm: A Newgen Story

• [FM21] Bodø/Glimt Førr Evig

Gefeliciteerd @19CH98 @Daniell !

Geplaatst

Nogmaals bedankt aan alle stemmers! Leuk om deze waardering te krijgen van jullie. Daarnaast natuurlijk gefeliciteerd aan @Marius en @Daniell, bijzonder om te zien dat we met z'n drieën bovenaan staan.