Spring naar bijdragen

Finale 31 leden hebben gestemd

1. 1. Wie wint het EK

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De finale van het EK 2021 (EURO 2020) zal gespeeld worden op zondag 11 juli 2021 in Londen. De EK finale begint om 21.00 uur Nederlandse tijd.

• Antwoorden 153
  • Weergaven 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• The Saint
    The Saint

• Als data analist in opleiding kan ik dit bevestigen. Ploegen die minder goals tegenkrijgen dan hun tegenstander winnen vaker hun wedstrijden dan ploegen die dat niet doen

• Michaelinho*
    Michaelinho*

Dat Italië dat It’s Coming Home sprookje maar he-le-maal aan flarden mag knallen zondag. Wat een verschrikkelijke ploeg is dat Engeland zeg. Schandalig gespeeld, maar toch finale. Kan niet wachten op

Geplaatst
  • Auteur
1 minuut geleden zei himan:

Maar wie is die (kleine)? 

Geen idee of die wel gespeeld gaat worden eigenlijk ;c 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

Geen idee of die wel gespeeld gaat worden eigenlijk ;c 

Nee:-D

Geplaatst

Dat Italië dat It’s Coming Home sprookje maar he-le-maal aan flarden mag knallen zondag. Wat een verschrikkelijke ploeg is dat Engeland zeg. Schandalig gespeeld, maar toch finale. Kan niet wachten op die jankende supporters te zien als ze ‘t weer op het laatst ‘bottlen’ 

Geplaatst

Het leuke is wel dat echt heel Nederland voor Italië is in de finale. Ik ken niemand die ook maar een beetje voor Engeland is. Met z'n allen hopen op een flinke afstraffing (y) 

Geplaatst
34 minuten geleden zei Tim':

Het leuke is wel dat echt heel Nederland voor Italië is in de finale. Ik ken niemand die ook maar een beetje voor Engeland is. Met z'n allen hopen op een flinke afstraffing (y) 

Ik durf wel te beweren dat dat niet waar is.

Geplaatst

Enigszins gechargeerd natuurlijk ;c Maar ik weet toch wel zeker dat het een flinke meerderheid is. Met als referentiekaders mijn eigen omgeving, MU, Facebook en Voetbalzone. Niet de meest betrouwbare bronnen, maar een klein beetje anekdotisch bewijs kan nooit kwaad.

Geplaatst
49 minuten geleden zei Tim':

Voorheen altijd wel ‘fan’ van Engeland geweest. Maar deze bondscoach is zo’n laffe herder. Dat maakt het al minder. En de manier waarop gisteren, dan hoop je indd op Italië zondag.

Geplaatst
  • Auteur

Er is een poll toegevoegd aan dit topic. Eens zien wie er de grote favoriet is om te winnen volgens jullie!

Geplaatst

Engeland was, voornamelijk vanwege de spelers, voorafgaand aan het toernooi wel een favorietje van me. Zag het wel zitten met Grealish, Sancho, Foden en consorten. Maar ja, als je ze dan en niet opstelt en dit troosteloze voetbal + gedrag op de mat legt, mag je er van mij in de finale, voor eigen publiek, snoeihard afgaan. Joe!

Geplaatst

Wat wij hier allemaal hopen en wensen zal er weinig toe doen vrees ik. (ook ik zie liever Italië winnen)

Maar de Engelsen zijn zo in het voordeel dat ik toch wel vrees dat ze de beker gaan pakken.

Beide teams hebben absoluut veel kwaliteit; maar missen de Italianen toch wel wat kwaliteit vooraan.. Hoe leuk het trio Immobile-Chiesa-Insigne ook voetbalt; als je nog maar kijkt naar wat er bij Engelsen op de bank zit weet je het wel zeker?

Al kan het natuurlijk altijd dat de Engelse doelman nog even lekker gaat blunderen ;c

Als we dan ook nog eens het thuisvoordeel meerekenen (waar niks mis mee is, bij een normale organisatie is dit voor het gastland ook hetzelfde) dan is Engeland voor mij de favoriet.

Geplaatst
  • Auteur
Citaat

Björn Kuipers is zondag de scheidsrechter bij de finale van EURO 2020 tussen Italië en Engeland, zo heeft de UEFA officieel wereldkundig gemaakt. De 48-jarige toparbiter wordt op Wembley bijgestaan door zijn vaste assistenten Sander van Roekel en Erwin Zeinstra. Voor Kuipers wordt het de vierde keer dat hij als scheidsrechter aanwezig is bij een finale van een groot internationaal toernooi.

Toch nog NL in de finale!

Geplaatst

Ik wilde nog Björn Kuipers stemmen, maar dat was geen optie. 

Geplaatst
7 uur geleden zei Tim':

Helaas gaat die vlieger niet op. Football is coming home!!!

Geplaatst
35 minuten geleden zei delichris:

Hahaha dan weet jij niet waar het voetbal is ontstaan.

Zeker wel, daarom zeg ik het ook. Voetbal is ontstaan in Schotland. Engeland speelde een verkapte vorm van rugby, waar je onder andere de bal mocht vasthouden. 

Geplaatst

Ik hoop net zoals iedereen op Italië, maar ben bang dat Engeland gaat winnen met hun thuisvoordeel. 

Geplaatst

Kan iemand die rustig kan doen en zonder krachttermen en sneren mij uitleggen waar deze extreme Engeland haat vandaan komt? Mijn beste vriend is er geboren in Jersey en hij zit hier echt wel mee. Is ook pas hun 1e finale sinds 1966. Robben tegen México was toen der tijd ook 100% Schwalbe. Wordt nu niet gewoon heel veel haat gemaakt om iets heel kleins tot niks? Alsof Nederland zo mooi speelde onder Van Marwijk en Blind bijvoorbeeld? 

Geplaatst

Het is waarschijnlijk helemaal niet zo extreem, maar ten eerste spelen ze vrij saai voetbal, waarbij rustig aan het mantra is. En ten tweede spelen op dit moment politieke gevoeligheden onderbewust ook mee. Hoewel ik denk dat als Engeland alle potjes met prachtig voetbal en 6-3 gewonnen had we wel voor Engeland zouden zijn. Daarnaast is Italië natuurlijk een mooi vakantieland en spelen zij, zeker de eerste drie wedstrijden wel mooi en goed voetbal. 

Geplaatst

Terwijl Italië ook 2 potten gespeeld heeft waar het spel niet om aan te gluren was. Maar mensen kiezen vaak voor een team wat mooi voetbal speelt. Ik ben altijd voor Engeland. Ook al spelen ze slecht voetbal. Ik supporter Engeland al sinds 1990.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.