Jump to content

[FM21] Right to Dream

OptimistPrima
 Share

Recommended Posts

vvKMiig.png

4lFs6T2.png

hHX7hL2.png

Bedankt wederom voor alle reacties!

@Regis @Marius @DGremlin @r4vje @Jotew @JordiW.

@delichrisHeb ik iets verkeerds gedaan met het uploaden van de afbeeldingen? Kan je deze update bijvoorbeeld wel zien?

Wat is eigenlijk het ideale formaat voor posts? Ik heb nu voor de 'website' posts 800 pixels breed, maar het lijkt hierdoor heel onscherp te worden. Kan ook zijn dat ik met een te klein lettertype werk. Hoor het graag!

Even bijgelezen, je mag mij wel standaard taggen. Nu heb ik er een paar gemist. Goede voorbereiding en een heerlijke ervaren aankoop. De goede lijn van de voorbereiding heb je doorgetrokken naar de competitiestart. Goed bezig!

Meteen heel erg hoopgevende resultaten in de competitie. Openen met een zege op het veld van Kopenhagen zegt ook meteen genoeg. De updates vind ik er goed uit zien, al zou de eerste inderdaad iets scherper kunnen.

Op één uitschuiver na op geen enkele fout te betrappen en voor de concurrentie ligt het tempo duidelijk een trapje of twee te hoog. Op deze manier zal je snel al freewheelend richting titel gaan.

• 2 weeks later...

Je trekt de lijn gewoon door en bouwt je voorsprong gewoon verder uit. Als je op deze manier kan doorzetten na de winterstop ziet de concurrentie je hielen alleen nog maar verder uit het zicht verdwijnen.