Jump to content

[FM 2021] Willem II - Back to nineteen ninety nine

SNDR
 Share

Recommended Posts

Posted (edited)

1.png

Ik ben al jaren lid van dit forum en was een fervent FM speler tot een jaar of acht geleden. Sinds FM20 en FM21 ben ik weer enthousiast aan het spelen en nu inmiddels wat verder in een game dat een novelle ook zin heeft. In mijn eerste periode hier op het forum heb ik er ook regelmatig één gepost, dus ben er enigszins bekend mee. Ik merk wel dat er het e.e.a. is veranderd, dus probeer mijn weg er weer even in te vinden, maar dat komt ast goed. Mijn eerste post is nog wat summier en klein, de tweede post zal snel volgen deze middag en daarin zal gelijk FM zichtbaar zijn. Tips en feedback zijn van harte welkom.

Edited by SNDR

Gepost (edited)

1.png

2.png

@Daniell @OptimistPrima @MNie Dankjewel allen

@RicoV1989 Ben ik met je eens. Er staat best een leuk team, met in alle linies wat toppers.

@19CH98 Dat is wel het doel, ik hoop ruim voor de laatste speeldag veilig te zijn ;) 

Vraag: Ik zie dat de kwaliteit na uploaden flink achteruit gaat. Ik sla op als .PNG moet ik dit anders doen? Of op een andere manier uploaden?

Edited by SNDR

Prima voorbereiding gedraaid zeg! Het zegt natuurlijk niet zo heel veel maar 4-1 winnen van Arsenal is toch wel een knappe prestatie.

Kwaliteit van je afbeeldingen zijn hier gewoon prima hoor.

Heerlijke voorbereiding gedraaid zeg!

Alleen Heerkens lijkt me niet per se een speler om zo'n hele rechterflank te bestrijken en over Nunnely heen te komen. Was een Owusu of eventueel een nieuwe aankoop daar niet geschikter voor geweest?

Gepost (edited)

3.png

Allen bedankt voor de reacties. De kwaliteit van de afbeelding zal dan aan mij liggen, bedankt voor de feedback

@RicoV1989 Wat betreft Heerkens heb je gelijk, Owusu was echter geblesseerd bij de aanvang van het seizoen, dus vandaar dat hij niet in mijn beoogde basiself staat. We zullen zien wat de rest van het seizoen brengt...

Edited by SNDR

Een goede overwinning op het Rangers van Steven Gerrard en een terechte nederlaag tegen de club die ik lief heb.

Als tip kun je nog je volgers taggen, zodat er geen updates gemist worden. 

Gepost (edited)

1.png

2.png

@kmk Dankje. Spurs was inderdaad een maatje te groot voor ons, als zij aanzetten zijn we nog nergens.

@MNie Bedankt voor de tip. Mooie club Spurs! En terechte nederlaag voor ons helaas 

@19CH98 Dankjewel, die overwinning biedt inderdaad perspectief voor het komende seizoen. Rangers heeft een goede ploeg.

@Marius Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat ik je kan blijven vermaken met deze novelle over Willem II

@John Terry Bedankt! Hier de eerste resultaten van het seizoen 20/21

Edited by SNDR

Grafisch weer een mooie update. En de resultaten zijn misschien nog wel mooier. Tegen de clubs die groter zijn pas je zakelijke overwinningen. Helemaal niets mis mee! Denk dat de fans in Tilburg blij zijn!

Gepost (edited)

5.png

@19CH98 We hebben een goede start gemaakt inderdaad en tot op heden gaat het nog steeds lekker

@kmk Dankje, deze fase hebben we ook aardig doorlopen

@Marius Bedankt, beetje een gestolen overwinning tegen Ajax, maar dat hoort erbij ;) 

@MNie Bedankt voor het compliment. De resultaten zijn beter dan ik vooraf had kunnen denken!

Edited by SNDR