Jump to content

[FM 21 Sign-up] EK 2021

Geppiej
 Share

Recommended Posts

1594086582_Sign-upEK2021.png.bdb60a6ecf19131960cdf85d12ca3035.png.9095a9410b6bb85b6c9905d97bb3e77c.png.1c3c55a719f588588d7b446189e9933e.png

Newsbreak!

Terwijl de voorselecties bijna allemaal binnen zijn, kunnen jullie alvast opwarmen met enkele opmerkelijke nieuwsberichten.

Citaat

"Bondscoach Italië loopt blauwtje op bij ex-international Gianluigi Buffon"

Citaat

"Polen kiest voor eenvoudige oefenwedstrijden om vertrouwen te tanken"

Citaat

"Ivan Rakitic komt terug op besluit om te stoppen als international van Kroatië"

Citaat

"Manuel Neuer ontbreekt in voorselectie van Die Mannschaft"

Citaat

"Sterspeler David Alaba ontbreekt in voorselectie Oostenrijk"

Citaat

"Jairo Riedewald en Jetro Willems verrassende namen in de voorselectie van Oranje"

Citaat

"Bondscoach Schotland selecteert slechts één aanvaller"

Citaat

"België plant opmerkelijke oefenwedstrijd met Gibraltar in"

Citaat

"Karim Benzema weer in genade aangenomen in Frankrijk"

@Fantasy @FlyD @jenskee @DGremlin @RubenS2 @kmk @Michael_RAFC @Vis @neva @Kowet @Elano @Satyr @van der Water @Srangaman @Copywriter @komodo25 @Regis @19CH98 @aron24 @chrisje1993 @FMNOOB @SNDR @DEPRAET

5 uur geleden zei RubenS2:

Denk je dat ik de Oekraïense selectie uit mijn hoofd heb samengesteld? ;c Kijk hier eens: https://www.transfermarkt.nl/detailsuche/spielerdetail/suche/28174995

(Gezocht op Turkse nationaliteit en dan in waarde aflopend, dus de duurste speler bovenaan)

Nee zeker niet.

Had verwacht dat ik vanuit een lijst 30 spelers moest aanwijzen.

Ik hoop vanavond nog tijd te hebben om jouw link door te nemen. 

Bedankt voor je hulp @RubenS2??

Op 24-5-2021 om 22:11 zei Geppiej:

1594086582_Sign-upEK2021.png.bdb60a6ecf19131960cdf85d12ca3035.png.9095a9410b6bb85b6c9905d97bb3e77c.png.4d6cf9a2771aed461cbfd8d48812f758.png

Update voortgang

Fijn dat velen van jullie al lekker enthousiast bezig zijn! Ik heb inmiddels flink wat oefenwedstrijden kunnen inplannen. Slechts een enkele oefenwedstrijd kon geen doorgang vinden en daar heb ik dan een vergelijkbare tegenstander voor proberen te vinden. Van een aantal deelnemers heb ik al een voorselectie gevonden en van een enkeling zelfs al een tactiek en opstelling. Lekker bezig mannen! In onderstaand overzicht staat wie wat tot nu toe heeft ingeleverd. Nog even ter herinnering: de deadline voor het doorgeven van oefenwedstrijden en de voorselectie staat op woensdag 26 mei 2021 23:59 uur.

Oefeninterlands.png.996905cd72c75270f7f854871a836b82.png

@Fantasy @FlyD @jenskee @DGremlin @RubenS2 @kmk @Michael_RAFC @Vis @neva @Kowet @Elano @Satyr @van der Water @Srangaman @Copywriter @komodo25 @Regis @19CH98 @aron24 @chrisje1993 @FMNOOB @SNDR @DEPRAET

indien mogelijk wil ik met Engeland graag oefenen tegen Oostenrijk, tweede wedstrijd tegen Colombia.

indien niet mogelijk mag je nog kiezen voor Ierland en/of Wales

1594086582_Sign-upEK2021.png.bdb60a6ecf19131960cdf85d12ca3035.png.9095a9410b6bb85b6c9905d97bb3e77c.png.1e61947cd9076624d5a0e04c8514c93d.png

Voorselecties

Excuses, het heeft iets langer geduurd dan ik had gehoopt maar alle voorselecties zijn doorgevoerd. Of althans, zoveel als mogelijk uiteraard. Er zijn een aantal blessures helaas. Als dat het geval is, dan ontvang je van mij nog een PM. Dan is het inmiddels tijd om alvast na te denken over je definitieve selectie van 23 spelers (waarvan uiteraard 3 doelmannen). En verder ontvang ik dan (indien je dat nog niet hebt gedaan) van iedereen een tactiek en voorkeursopstelling. De deadline hiervoor leg ik voorlopig op zaterdag 5 juni 2021 om 23.59 uur.

Breaking: Malinovskyi zal het EK missen door een blessure

Zonet is bij ons op de redactie het nieuws binnengekomen dat Ruslan Malinovskyi, de sterspeler van de Oekraïense nationale ploeg, het EK zal missen door een blessure. De bondsvoorzitter is in alle staten en verdenkt Rusland van sabotage. Meer details zijn voorlopig nog niet bekend.

12 uur geleden zei Geppiej:

1594086582_Sign-upEK2021.png.bdb60a6ecf19131960cdf85d12ca3035.png.9095a9410b6bb85b6c9905d97bb3e77c.png.1e61947cd9076624d5a0e04c8514c93d.png

Voorselecties

Excuses, het heeft iets langer geduurd dan ik had gehoopt maar alle voorselecties zijn doorgevoerd. Of althans, zoveel als mogelijk uiteraard. Er zijn een aantal blessures helaas. Als dat het geval is, dan ontvang je van mij nog een PM. Dan is het inmiddels tijd om alvast na te denken over je definitieve selectie van 23 spelers (waarvan uiteraard 3 doelmannen). En verder ontvang ik dan (indien je dat nog niet hebt gedaan) van iedereen een tactiek en voorkeursopstelling. De deadline hiervoor leg ik voorlopig op zaterdag 5 juni 2021 om 23.59 uur.

Degene die geblesseerden of gestopte of om welke reden dan ook spelers niet konden selecteren hebben een PM ontvangen. Mocht je geen PM hebben ontvangen, dan betekent dat dat je selectie compleet en fit is. En kun je uit je voorselectie je definitieve selectie doorgeven. En mocht je dat nog niet gedaan hebben, dan ook graag je tactiek en voorkeursopstelling doorgeven. Dan kunnen we zo snel mogelijk beginnen aan de voorbereiding inclusief de oefenwedstrijden.

Geblesseerde Hojbjerg groot gemis voor Denemarken, kansen basisplaats ex-ajacied Boilesen vergroten.

De grote afwezige in de selectie van Denemarken is toch de spelverdeler Hojbjerg, die onder contract staat bij Tottenham Hotspur, door een blessure kan hij helaas niet van de partij zijn dit toernooi. Ook Riza Durmisi en Viktor Fischer moeten afhaken. Door de afwezigheid van Riza Durmisi stijgen de kansen voor Nicolai Boilesen op het eindtoernooi. 

1 uur geleden zei RubenS2:

Breaking: Malinovskyi zal het EK missen door een blessure

Zonet is bij ons op de redactie het nieuws binnengekomen dat Ruslan Malinovskyi, de sterspeler van de Oekraïense nationale ploeg, het EK zal missen door een blessure. De bondsvoorzitter is in alle staten en verdenkt Rusland van sabotage. Meer details zijn voorlopig nog niet bekend.

Update: Oekraïne laat zich niet intimideren

Op een gezamenlijke persconferentie hebben de bondsvoorzitter en de bondscoach verklaart dat Ruslan Malinovskyi alsnog deel zal uitmaken van de definitieve selectie. Ze hebben er goede hoop in dat hij zal klaargestoomd raken voor het einde van de groepsfase en hebben verklaard zich niet te laten intimideren door Rusland. Viktor Tsygankov moet wel definitief verstek laten gaan met een blessure.