Jump to content

[FM 21 Sign-up] EK 2021

Geppiej
 Share

Recommended Posts

3 uur geleden zei Geppiej:

Ik heb gevraagd of hij zijn afscheid als international wil overwegen. Dit heeft hij keihard afgewezen, helaas!

Je moet het ook lief vragen... aan jou heb ik ook niks ;c

2 uur geleden zei Geppiej:

Ik had t idee dat t te maken had met de huidskleur van de huidige bondscoach :classic_ninja:

Oeffff gewaagd.. Maar zeker in Italie zal dit wel gevoelig liggen ja.. Arme Eric Addo. Wie luistert er nou niet naar Eric Addo?

42 minuten geleden zei Geppiej:

Schotland heeft al twee oefenwedstrijden ingepland. Heb je nog een andere optie?

Anders mag je ook wel een redelijk tegenstander uit Azië regelen. Zuid-Korea, China, Australië, Saudi Arabië,  etc. Zolang ik maar een wedstrijd kan spelen. ;c

1594086582_Sign-upEK2021.png.bdb60a6ecf19131960cdf85d12ca3035.png.9095a9410b6bb85b6c9905d97bb3e77c.png.1c3c55a719f588588d7b446189e9933e.png

Voortgang update 

En maar weer even een update over de voortgang omdat we alweer wat dichter bij de deadline komen. De meesten hebben alles al ingeleverd. En een enkeling heeft blijkbaar moeite om knopen door te hakken qua oefenwedstrijden en de voorselectie. Nogmaals ter herinnering. Voor diegene geldt dat de deadline afloopt op woensdag 26 mei 2021 om 23:59 uur. Nog iets meer dan 24 uur dus!

Oefeninterlands.png.19d891c83974cf02a1f5b93eb30d71cc.png

@Fantasy @FlyD @jenskee @DGremlin @RubenS2 @kmk @Michael_RAFC @Vis @neva @Kowet @Elano @Satyr @van der Water @Srangaman @Copywriter @komodo25 @Regis @19CH98 @aron24 @chrisje1993 @FMNOOB @SNDR @DEPRAET

6 minuten geleden zei kmk:

Graag een oefenwedstrijd met Ijsland tegen het ierland van @jenskee en een oefenwedstrijd tegen de USA

Ierland is gelukt. Verenigde Staten kan in die periode helaas niet oefenen. Nog een alternatief?

7 minuten geleden zei Elano:

Tweede wedstrijd Marokko (thuis) @Geppiej

De Marokkanen hebben helaas andere verplichtingen. Nog een alternatief?

1 minuut geleden zei Geppiej:

Ierland is gelukt. Verenigde Staten kan in die periode helaas niet oefenen. Nog een alternatief?

Graag tegen Australië of Ghana. Als dat ook niet kan is een land als Nigeria ofzo ook goed.

1 minuut geleden zei kmk:

Graag tegen Australië of Ghana. Als dat ook niet kan is een land als Nigeria ofzo ook goed.

De Afrikaanse landen en Aziatische landen zijn allemaal bezet. Eventueel zijn er nog wel Zuid-Amerikaanse (Brazilië, Argentinië, Colombia, Chili, Paraguay, Venezuela, Ecuador). Verder zijn een aantal Europese landen nog beschikbaar.

1 minuut geleden zei Geppiej:

De Afrikaanse landen en Aziatische landen zijn allemaal bezet. Eventueel zijn er nog wel Zuid-Amerikaanse (Brazilië, Argentinië, Colombia, Chili, Paraguay, Venezuela, Ecuador). Verder zijn een aantal Europese landen nog beschikbaar.

Argentinië zou ik dan graag willen. Mocht die niet kunnen is elke ander Zuid-Amerikaans land goed.

50 minuten geleden zei Geppiej:

Chili

58 minuten geleden zei Vis:

Wat moet ik doen qua voorselectie? Heb daar niks van voorbij zien komen en om nou zelf het complete Turkse voetbal uit te gaan pluizen... 😉

Onderstaande stond in een update.

Voorselectie

We zijn inmiddels aanbeland in mei 2021. De voorselecties van de deelnemende landen moeten bekend gemaakt worden. En dat betekent dat ik van jullie via PM van jullie 30 spelersnamen wil ontvangen waarvan minimaal 3 doelmannen. De deadline hiervoor staat op woensdag 26 mei 2021 23:59 uur.

49 minuten geleden zei Geppiej:

Onderstaande stond in een update.

Voorselectie

We zijn inmiddels aanbeland in mei 2021. De voorselecties van de deelnemende landen moeten bekend gemaakt worden. En dat betekent dat ik van jullie via PM van jullie 30 spelersnamen wil ontvangen waarvan minimaal 3 doelmannen. De deadline hiervoor staat op woensdag 26 mei 2021 23:59 uur.

🤦‍♂️

Zo uit het hoofd ken ik geen enkele Turkse speler bij naam. 

Je kan anders ook gewoon even FM opstarten save met het land beginnen en dan beetje loeren in de selectie en de poule waar je allemaal uit kan kiezen. Beetje filteren op ability etc.