Jump to content

[FM 21 Sign-up] EK 2021

Geppiej
 Share

Recommended Posts

19 minuten geleden zei neva:

Ik zie dat Italië al tegen België (uit) oefent. Dat is mooi. Dan wil ik graag wedstrijd twee thuis spelen tegen Canada, als dat mogelijk is. Mocht dat niet kunnen, is wat mij betreft Noorwegen een mooie optie.

@Geppiej Kunnen gepensioneerde spelers worden opgeroepen (spelers die nog wel bij club actief zijn, maar niet meer bij het nationale elftal)?

Ik zal straks voor je kijken. Op wie doel je?

8 minuten geleden zei Geppiej:

Ik zal straks voor je kijken. Op wie doel je?

Eigenlijk op Buffon. Ik neem hem wel op in de voorlopige selectie en dan hoor ik het wel, kies wel 4 keepers :) 

5 minuten geleden zei Fantasy:

Kroatië heeft nog twee mooie potjes in te plannen. Iemand interesse in een onderling oefenwedstrijdje? :shine: 

Spelen tegen Portugal? 

1 minuut geleden zei chrisje1993:

@Fantasy en @SNDR Hebben jullie ook interesse om tegen Wales te oefenen?

Helaas, er staat al een standaard oefenwedstrijd in tegen Duitsland, dus ik heb geen plek meer voor een oefenpotje

Op 23-5-2021 om 09:44 zei neva:

Eigenlijk op Buffon. Ik neem hem wel op in de voorlopige selectie en dan hoor ik het wel, kies wel 4 keepers :) 

Ik heb gevraagd of hij zijn afscheid als international wil overwegen. Dit heeft hij keihard afgewezen, helaas!

1594086582_Sign-upEK2021.png.bdb60a6ecf19131960cdf85d12ca3035.png.9095a9410b6bb85b6c9905d97bb3e77c.png.4d6cf9a2771aed461cbfd8d48812f758.png

Update voortgang

Fijn dat velen van jullie al lekker enthousiast bezig zijn! Ik heb inmiddels flink wat oefenwedstrijden kunnen inplannen. Slechts een enkele oefenwedstrijd kon geen doorgang vinden en daar heb ik dan een vergelijkbare tegenstander voor proberen te vinden. Van een aantal deelnemers heb ik al een voorselectie gevonden en van een enkeling zelfs al een tactiek en opstelling. Lekker bezig mannen! In onderstaand overzicht staat wie wat tot nu toe heeft ingeleverd. Nog even ter herinnering: de deadline voor het doorgeven van oefenwedstrijden en de voorselectie staat op woensdag 26 mei 2021 23:59 uur.

Oefeninterlands.png.996905cd72c75270f7f854871a836b82.png

@Fantasy @FlyD @jenskee @DGremlin @RubenS2 @kmk @Michael_RAFC @Vis @neva @Kowet @Elano @Satyr @van der Water @Srangaman @Copywriter @komodo25 @Regis @19CH98 @aron24 @chrisje1993 @FMNOOB @SNDR @DEPRAET

11 minuten geleden zei Geppiej:

Ik heb gevraagd of hij zijn afscheid als international wil overwegen. Dit heeft hij keihard afgewezen, helaas!

Oei, bij mij zit er ook een centrale verdediger bij die al gestopt is als international. Zou je dat even willen bekijken? Anders moet ik die nog vervangen.

Zojuist zei RubenS2:

Oei, bij mij zit er ook een centrale verdediger bij die al gestopt is als international. Zou je dat even willen bekijken? Anders moet ik die nog vervangen.

Weet je zo wie het is?

1 minuut geleden zei Geppiej:

Weet je zo wie het is?

Al die namen lijken op elkaar, maar ik dacht dat het Rakitskiy van Zenit was. Even opgezocht en denk zijn foto te herkennen.

1 minuut geleden zei RubenS2:

Al die namen lijken op elkaar, maar ik dacht dat het Rakitskiy van Zenit was. Even opgezocht en denk zijn foto te herkennen.

Hij heeft aangegeven het voor zijn land te willen doen. Wat een charme heb je ook :classic_biggrin:

Ben benieuwd wat er uit die oefenwedstrijden gaat komen, bewust een goed en een zwak team gekozen, om te kijken wat mijn team kan. Zeker, aangezien ik niet een meestertacticus ben op FM en eigenlijk het slechtste team heb.