Jump to content

[FM 21 Sign-up] EK 2021

Geppiej
 Share

Recommended Posts

1594086582_Sign-upEK2021.png.bdb60a6ecf19131960cdf85d12ca3035.png.9095a9410b6bb85b6c9905d97bb3e77c.png.50e037d2a5b5f5d0afb3199664035302.png

Bekendmaking nieuwe bondscoaches [deel 2]

Er zijn nog maar een paar nationale voetbalbonden die nog geen geschikte kandidaat hebben gevonden. Ondertussen is het een groot aantal landen wel gelukt om een nieuwe bondscoach aan te stellen.

Hij is nog maar net ontslagen bij zijn club of Thomas Silberberger krijgt de verrassing van zijn leven. Hij wordt namelijk benaderd om de nieuwe bondscoach van Duitsland te worden. Dat laat hij zich geen tweede keer vragen. De Oostenrijker is er van overtuigd dat hij minimaal de halve finale van het EK gaat halen.

We wijken uit naar Praag waar zojuist bekend wordt gemaakt wie het nationale elftal van Tsjechië. Niemand minder dan Sander Post zal de Tsjechen leiden op het aankomende EK. Deze onbekende Est begint aan zijn eerste klus als trainer en wat voor een klus!

Ook in Frankrijk gaan ze op de onervaren toer. Ene Milko Djurovski Jr. zal de Fransen moeten leiden naar de EK-titel. Benieuwd hoe Djurovski alle Franse vedettes gaat managen en een team zal moeten smeden om de titel te pakken.

In Wales presenteert men ook een onervaren trainer als bondscoach. De Nederlander Christiaan Jeurissen moet er voor gaan zorgen dat het land zich plaatst voor de volgende ronde. En dat zal een hele kluif gaan worden voor de Nederlander.

Satyr Wongraven, wie? Ja Satyr, zal tijdens het komende EK zichtbaar zijn als de nieuwe bondscoach van Oostenrijk. Voorheen ging hij voornamelijk door het leven als wereldkampioen Weerwolven van Wakkerdam speler. Nu hij daar zijn top heeft bereikt wil hij proberen om met de Oostenrijkers te verrassen. Hoe? Door te jagen, aldus Wongraven.

Eindelijk weer eens een bekend gezicht. Peter Bosz zat na zijn mislukte avontuur in Leverkusen zonder baan en daar maakte de nationale voetbalbond van Denemarken dankbaar gebruik van. Benieuwd of Bosz zijn voormalig pupil Dolberg weer kan laten excelleren op de voetbalvelden.

Dat leeftijd slechts een getal is, dat bewijst Foppe de Haan. De oude rot heeft voor de laatste keer toegehapt en zal eindverantwoordelijke zijn voor Zwitserland. Zijn uitleg om deze kans aan te pakken? Ik ben mijn hele leven al neutraal geweest. Een perfecte match lijkt in de maak.

En maar weer eens een nobody die te bewonderen is op het EK. De naam Sandro Willemsen zal de meeste voetbalfans niks zeggen, maar Georgië vind dat geen probleem. Samen met de onervaren Nederlander zullen ze proberen te verrassen vanuit de underdogpositie. 

Als laatste vandaag een oudgediende die gepresenteerd wordt. De Roemeense ex-speler van SC Heerenveen Rodion Camataru heeft de eer om Polen te leiden tijdens het EK. Kan Camataru een sterke ploeg om superster Lewandowski formeren en een gevaarlijke outsider zijn?

We hebben nog maar drie deelnemers nodig! Wie maakt me los? Als jullie een beetje opgelet hebben, dan zijn Engeland, Portugal en Rusland nog over. Niet de minste landen! Dus wees er snel bij en doe mee.

@Fantasy @FlyD @jenskee @DGremlin @RubenS2 @kmk @Michael_RAFC @Vis @neva @Kowet @Elano @Satyr @van der Water @Srangaman @Copywriter @komodo25 @Regis @19CH98 @aron24 @chrisje1993 @FMNOOB

Had gehoopt op Georgië, maar Zwitserland is een leuke uitdaging. Ben benieuwd naar de strijd met buurlanden Oostenrijk en Duitsland. Daarnaast is Zweden natuurlijk ook een gevaarlijke outsider. 

1594086582_Sign-upEK2021.png.bdb60a6ecf19131960cdf85d12ca3035.png.9095a9410b6bb85b6c9905d97bb3e77c.png.50e037d2a5b5f5d0afb3199664035302.png

Bekendmaking nieuwe bondscoaches [deel 3]

We zijn aanbeland bij de bekendmaking van de laatste bondscoaches. 

In Lissabon wordt de nieuwe bondscoach van Portugal gepresenteerd. De Noorse onbekende manager Sjaak Haag zal de Portugezen naar nieuw succes moeten leiden. Zal hij daarvoor gebruik maken van de supervedette Cristiano Ronaldo of laat hij hem thuis?

Iets noordelijker wordt ook in Londen een nieuwe bondscoach gepresenteerd. Joeri Praet zal proberen om met Engeland eindelijk eens een hoofdprijs te winnen. De onervaren Belg heeft een talentvolle selectie waar hij absoluut mogelijkheden mee heeft om dat te verwezenlijken.

Als laatste is er eindelijk ook in Rusland een nieuwe bondscoach aangesteld. Niemand minder dan Vladimir Poetin zelf zal de schone taak op zich nemen om de Russen naar grote hoogte te doen stijgen. 

We hebben alle vacatures ingevuld (het zal voor zich spreken dat ik zelf Rusland tot mijn beschikking heb). Vanavond zal ik een update doen over de voorselecties, de uiteindelijke selectie, de opstelling en eventuele in te plannen oefenwedstrijden.

@Fantasy @FlyD @jenskee @DGremlin @RubenS2 @kmk @Michael_RAFC @Vis @neva @Kowet @Elano @Satyr @van der Water @Srangaman @Copywriter @komodo25 @Regis @19CH98 @aron24 @chrisje1993 @FMNOOB @SNDR @DEPRAET

25 minuten geleden zei Copywriter:

Leuk @Geppiej moeten wij als deelnemers nog iets opleveren? 

We hebben alle vacatures ingevuld (het zal voor zich spreken dat ik zelf Rusland tot mijn beschikking heb). Vanavond zal ik een update doen over de voorselecties, de uiteindelijke selectie, de opstelling en eventuele in te plannen oefenwedstrijden.:classic_tongue:

17 minuten geleden zei Geppiej:

We hebben alle vacatures ingevuld (het zal voor zich spreken dat ik zelf Rusland tot mijn beschikking heb). Vanavond zal ik een update doen over de voorselecties, de uiteindelijke selectie, de opstelling en eventuele in te plannen oefenwedstrijden.:classic_tongue:

Niet erg duidelijk, zoals ik het lees doe jij een update over de voorselectie en de uiteindelijke selectie.

Maar ik zal het wel verkeerd lezen:LO:

1594086582_Sign-upEK2021.png.bdb60a6ecf19131960cdf85d12ca3035.png.9095a9410b6bb85b6c9905d97bb3e77c.png.8d96800ab9cbe7f3ed32fa4f3663edd3.png

Voorselectie

We zijn inmiddels aanbeland in mei 2021. De voorselecties van de deelnemende landen moeten bekend gemaakt worden. En dat betekent dat ik van jullie via PM van jullie 30 spelersnamen wil ontvangen waarvan minimaal 3 doelmannen. De deadline hiervoor staat op woensdag 26 mei 2021 23:59 uur.

Oefenwedstrijden

Uiteraard is het van belang dat er ook oefenwedstrijden gepland dienen te worden. Zo kunnen jullie de nieuwe tactiek gaan uitproberen. Helaas zijn er voor sommigen van jullie al oefenwedstrijden gepland die niet meer afgelast kunnen worden. In onderstaand overzicht vinden jullie of er al oefenwedstrijden ingepland staan. Jullie mogen maximaal 2 oefenwedstrijden regelen, hetzij onderling of tegen een niet deelnemend land. Dat is aan jullie. Geef mij jullie voorkeuren door via PM. Mocht je onderling afstemming hebben over een oefenwedstrijd, dan graag de ander meenemen in de PM. Ik zal uiteraard zoveel mogelijk rekening houden met jullie voorkeuren, maar ik kan helaas niks garanderen of jullie verzoeken gehonoreerd worden door de nationale voetbalbonden. Ook hiervoor geldt dat de deadline staat op woensdag 26 mei 2021 23:59 uur.

Spoiler

Oefeninterlands.png.7220ab889940284338be7e2ffb527959.png

En verder...

Ik zal nadat alle oefenwedstrijden en voorselecties ingepland dan wel doorgegeven zijn, het spel simuleren tot de datum dat de definitieve selectie doorgegeven dient te worden. Dan volgt er een update met uitleg over het aanleveren van deze definitieve selectie, de tactiek en de opstelling.

@Fantasy @FlyD @jenskee @DGremlin @RubenS2 @kmk @Michael_RAFC @Vis @neva @Kowet @Elano @Satyr @van der Water @Srangaman @Copywriter @komodo25 @Regis @19CH98 @aron24 @chrisje1993 @FMNOOB @SNDR @DEPRAET

Gepost (edited)

Ik zie dat Italië al tegen België (uit) oefent. Dat is mooi. Dan wil ik graag wedstrijd twee thuis spelen tegen Canada, als dat mogelijk is. Mocht dat niet kunnen, is wat mij betreft Noorwegen een mooie optie.

@Geppiej Kunnen gepensioneerde spelers worden opgeroepen (spelers die nog wel bij club actief zijn, maar niet meer bij het nationale elftal)?

Edited by neva